מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java wikipedia

פיתוח אפליקציה לתאגידים בעיר ראשון לציון ומה חשוב שתדע

פיתוח יישומים לעסקים בכל גודל בראשון לציון והסביבה

פיתוח יישומים לחברות לכל מטרה ועניין: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות כלל לא ייחודיים לשנים האחרונות, אך המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר הניעה עוצמתית את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ותרומתה לאת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית פתחה את תרבות הצריכה אל אופקים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם מכל מדינה משיגים עוד ועוד דברים ומידע על-פי הצרכים שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. בכך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא באה באיחור – עוד ועוד מנכ"לים הגיעו למסקנה שנכון לפתח אפליקציה לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים לאיטם את הטוב אשר ביצירת אפליקציה במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, זה מעשה חכם?

בדף זה נדבר על השאלה הגדולה: מה נדרש על מנת להגיע להכנת יישומים לעסק ומהי הדרך בה יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לסייע להצלחת החברה שלכם? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא חובה. כשה"מוצר" מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר ובעת שיש דו-שיח דרך מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתהווה תחושת ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות אל מול עסקים המתחרים לו.
אם לקליינט קל יותר להיות במגע, לפיכך יתפתח המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להעלות את תדירות ונפח השילומים בגלל שלבצע רכישה הפך לכה זמין, להגביר את קביעות השיח עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, כמו גם לתת מענה למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב דברים שקיימים שמוצר דרך פרסום מידע רלוונטי ועדכני במסך המכשיר הנייד.

בקצרה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה עניין שולי. הצעתנו היא לבדוק את כל מטרות העסק יד ביד עם מפתח האפליקציות על-מנת שלא יהיה ספק שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java wikipedia

מהם הדברים שאליהם כדאי לתת את הדעת בעיצוב אפליקציות?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הקלה על המשתמש, כמו לפתור אישיו שישנו בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לקושי , למשל להעניק אפשרות לקונה לסיים את העניינים שלו בזמן המועט ביותר, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, להפחית שימוש מיותר בהמוצר עצמו ולתת לציבור תמונה אמינה וחזקה עבור קונים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לצורכי הלקוח באופן אדיב, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל האפליקציה לבצע, זאת ע"פ הידע המקצועי בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי טובה, רצוי להשיג מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המתכנתים מטרתם לתשאל אתכם באיזה אופן הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם עכשיו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לרצונות שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידה והדבר מתאפשר, ראוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם גרסה ראשונית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

איך יכול בעל חברה להיות רגוע שהאפליקציה שלו לא ייעלם בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

חוק מספר 1 הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור המשתמשים. השיטה הנכונה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע היישומים שמתפרסמים בכל עת לבדוק שהוא מביא יתרון מהותי לאלו שהתקינו אותו על בסיס תמידי. יצא והצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מכלי-עזר שימושי, אין שום ספק שהוא ישוב להיעזר בו.

מה המחירון עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן באיזור ראשון לציון?

הסבר מסובך לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה והגורם המשפיע ביותר הוא סוג ואופי האפליקציה. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסק רציני יעלה בדר"כ בין 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים שהם לא פשוטים כל-כך יחסית, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. עסק מנוסה יכול בדרך כלל להשיב לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי לאחר דיון קצר יחסית. מחיר עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן פותר אתגר רציני העסק.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות הפעלה שונות יתומחר בסכומים גבוהים יותר?

Long story short: התשובה חיובית רוב הזמן. במצב בו זה חובה מבחינתכם שהיישומון יפעל במערכות רבות (כמו iOS, Android) כגון iOS ואנדרואיד, יכול להיות שמה שעליכם לעשות זה לבקש יישומון אינטרנט (Web application) ולא יישומון מסוג Native. הגישה הזו היא המפתח איתו היישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק במצב בו היישומון עוצב ונבנה דרך חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם ללמוד עוד ידע בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

כמה סה"כ הרווח הסופי, בערך, ברכישת יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון זעיר?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. אם עלות פיתוח האפליקציה מוחזרים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם לא בעיה לברר האם היישומון ממזער את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ו/או להקטין בזבזנות של משאבים ב-16% לדוגמה. בבירורים על כמה הדברים משתלמים, מומלץ לצרף לחישובים שלנו את המספרים שמשפיעים על ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלא תהיה, שמתכוון היישומון באיזור ראשון לציון לגמד.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו צורה חובה לבעל עסק קטן לתת לה קידום ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומים זה עם דף ברשת. במקרה והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון Native, אותה ניתן להתקין אך ורק מחנות האפליקציות הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), הכרחי לבחון קלות את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. יחד עם זאת, אתם יכולים להמליץ על היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, ולהיעזר במוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי אופיו של היישומון, חכם יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בהכנת סרטונים שיווקיים ולהטמיע אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי וכמה תדיר יש בקירוב בראשון לציון לבצע עדכון של היישומון שהזמינו?

אף פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של ייעודו של היישומון הזה. במידה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה הכרחי לעדכן בערך אחת לשנה. ע"מ שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כאייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שחובה לכל בית עסק?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להתמקד על אתגר בחברה אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, כדאילוותר על רעיון של יישומון כרגע. ואף על-פי כן, לדבר עם תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

עניינים שיש למנהל הנבון להגות בהם לפני ההוצאה לפועל של השקה אישית של יישומון

חשוב להבין שיש פתרונות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה מהותית הרגלי עבודה שליליים שיש לעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף שהם מנהלים שיותר מדי פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע באייפון או באנדרואיד. פה למשל יש הכרח ביישומון הייעודי – העלאה ברמה של האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בין ארגונים. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר "אמאזון" הפך את ההתקשרות של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. לפתח יישומון לבעלי חברות בראשון לציון – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, שיחה חינם והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java wikipedia

About the author