מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java zara

פיתוח אפליקציה לארגונים בעיר ראשון לציון וכל השאלות הנפוצות

פיתוח אפליקציות לתאגידים מכל גודל באיזור ראשון לציון

בניית יישומים למקום עבודה בכל גודל: תרבויות השפע והקנייה זה לא דבר בלעדי לזמננו, אמנם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר הניעה עוצמתית את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין גרמה לטפיחה של עולם הצרכנות אל היבטים מטורפים. יותר ויותר אנשים מכל יבשת משיגים עוד ועוד קניות ועזרה על-פי הגחמות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. באופן טבעי, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא באה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים מסכימים שראוי לפתח אפליקציות למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים עם הזמן את ההצלחה הפוטנציאלית שבהכנת יישומים בשביל לספק חוויית קנייה חיובית לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, האם מדובר במעשה חכם?

בטקסט שלפניכם נעניק תשובה לאשר כולם צריכים לדעת: מה צריך במטרה להגיע ליצירת אפליקציות לתאגידים ובאיזה אופן יישומון לסלולרי יש ביכולתו לקדם את השירות שלכם? הענקת גישה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לבצע דיאלוג מתקדם מול בית העסק עם הזמנה הופך לבסיסי. כאשר הצוות קיים ומצוי בנייד של הקונה או המשתמש ובעת שמתקיים דו-שיח ע"י התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, הוא בונה תחושת ביטחון ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, , זה בניגוד למתחרים.
אם למשתמש נגיש לבוא באינטראקציה, באותה צורה יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להעלות את תכיפות וכמות הקליינטורה על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כזה קל, להעלות את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות רצוי אף לתת מענה למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שקיימים שמוצר דרך פרסום מעין 'כרוז' דיגיטלי על מסך מכשיר הסמארטפון.

בפשטות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לאבחן את רצונותיו של בעל החברה צעד צעד עם מפתח האפליקציות וזאת כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java zara

על אילו דגשים חכם יהיה לעצור ולחשוב בייצור יישומון?

מטרתנו היא התמקדות על לפתור תקלה שקשורה לעסק. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לאישיו כמו לאפשר למשתמש לגמור את ענייניו בדקות מעטות יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, להפחית שימוש מיותר במשאבים ולהציג תדמית אמינה וחזקה מול לקוחות שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, עם טיפול בצורכי הלקוח באופן סבלני, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כהשקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום לעשות, זאת ע"פ הצורך של השוק, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מתאימה, חשוב מאוד למצוא יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים לשאול אותך כיצד הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת, ללא אפליקציה. המתכנתים מוכרחים להקשות קושייות על החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם ניתן, כדאי לבוא בבקשה למתכנתים לחשוף בפניכם דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

כיצד בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שחובתו של היישומון שיהיה לו רלוונטיות מספקת בשביל הציבור. הגישה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בין שלל היישומים המתחרים היא לבחון האם הוא משרת ומביא שימוש מהותי למשתמש באופן קבוע. במקרה שהקונה רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, אין שאלה – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מהי העלות של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה בעיר ראשון לציון?

הסבר לא פשוט לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים של לפתח אפליקציה לא מקובעים כלל והגורם המשפיע ביותר הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. פיתוח אפליקציה שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה פחות או יותר בין 10 אלף שח עד 17 אלף שח. אפליקציות לא פשוטים כל-כך אמנם, עתידים לעלות יותר כסף. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ותק אמור להיות מסוגל להחזיר לכם תשובה עם מחיר כמעט סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תמחור הכנת היישומון לחברתכם אמור לשקף היטב את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר רציני בחברה.

לפתח יישומון שמתאים למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם כסף רב יותר?

בפשטות: התשובה חיובית בדר"כ. בסיטואציה בה זה חובה מבחינתכם שהאפליקציה תפעל על מערכות הפעלה שונות, כגון iOS ואנדרואיד, ייתכן מאוד שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (Web application) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). הגישה הזו היא הדלת של היישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במצב בו הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. ניתן להשיג מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בקישורים הבאים:

מה בדיוק הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נשקיע באפליקציה עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה ומחירי הפיתוח כולם שבים אל המשקיע בשנה הראשונה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לבצע בדיקה את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ואף למזער בזבוז המוצר עצמו ב-16% למשל. בחישוב כמה הדברים משתלמים, ראוי לקחת בחשבון את כל חשבונות העסק, כולל ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלהם, שמתכוון היישומון בעיר ראשון לציון להמעיט.

כשאפליקציה מוכנה, מהי הגישה על-פיה כדאי לבעל עסק קטן לדחוף' אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להוצאת יישומים זה ע"י דף ברשת. במצב בו אנחנו מתעסקים ביישומון נייטיב, אשר אתם יכולים להשיג במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), כדאי לחקור קצת את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. בנוסף, קיימת האפשרות להכריז על השקת היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או בסיוע המחלקה לפרסום שלכם. לפי אופיו של היישומון, רצוי לקחת בחשבון בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל כמה זמן רצוי בהערכה גסה בעיר ראשון לציון לבצע חידוש של האפליקציה שלהם?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. בסיטואציה בה סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים שתכליתם שונה נכון יהיה לבצע עדכון כל, פחות או יותר, 12 חודשים. ע"מ להיות מסונכרנים עם השינויים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שכדאי לכל בית עסק?

במקרה והתאגיד לא מצליח להצביע על קושי במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, נכון יהיהלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אבל התייעצות עם מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

נושאים שרצוי למזמין היישומון להרהר בהם כשחושבים על פיתוח אפליקציות

בתקופתנו יש אופציות ברשת שיכולות לשפר באופן כבד-משקל הרגלים שקיימים בעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר שבניהולם שלעיתים קרובות אינן מתפקדות בכלל בנייד. למעשה פה יש צורך ביישומון – שדרוג האופציה לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר Amazon שינה את האינטראקציה של קהל הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומון לבעלי ארגונים בראשון לציון- לקבלת ייעוץ, קביעת מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו מסרון עכשיו. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java zara

About the author