מפתח אפליקציית אנדרואיד

הכנת אפליקציה לחברות בראשון לציון וכל מה שצריך לדעת

בניית יישומים לחברות לכלל המטרות האפשריות בעיר ראשון לציון

הכנת יישומים לבתי עסק קטנים וגדולים: תרבות הצריכה זה לא בלעדי למאה ה-21, אבל המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בהחלט פרסה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות להיבטים אדירים. היום המון בני-אדם בגלובוס דורשים עוד ועוד דברים ומידע לפי גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. על ידי כך, השוק מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא באה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנכ"לים מגיעים למסקנה שצריך להכין אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית אשר בהכנת אפליקציות על-מנת לעשות טוב ונוח ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ועם זאת, האם זה באמת דבר מחוכם?

במאמר הבא נדסקס בהשאלה הגדולה: מה נחוץ במטרה להגיע להזמנת אפליקציה לחברות ואיך בדיוק יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו לקדם את המוצר שאתם מציעים? הענקת גישה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים קשר טכנולוגי מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מנדטורי. כאשר בית העסק מצוי בנייד של הקליינט וכשישנה אינטראקציה באופן של התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתהווה תקשורת קבועה והוא יואר באור הזרקורים, לטובה, בהשוואה להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן פשוט לתקשר, באותה צורה יהיה רחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להגדיל את נפחן וגודלן של הרכישות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כזה קל, לחזק את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, כמו גם לתת מענה לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב פיצ'רים שיש במוצר ע"י הצגת טקסט (או תמונות) ענייני על-גבי המכשיר הנייד.

בפשטות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל מדובר בעניין שולי. הכרחי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם בונה האפליקצייה וזאת כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
מפתח אפליקציית אנדרואיד

על מה הכרחי לשים לב בהכנת יישומים?

מטרתנו היא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור אישיו שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לקושי כמו להעניק אפשרות ללקוח לסיים את העניינים שלו בזמן קצר יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בתכונות המוצר, שימור המוצר עצמו ולהעניק לחברה Image (תמונה) חזקה ואמינה עבור משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, עם מענה לצורכי הלקוח באופן נכון, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת התאגיד או החברה לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הדרישה המקצועית, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, חכם יהיה לתור אחר מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים להציג לכם שאלות באיזה אופן הינכם מריצים את עסק נכון לעכשיו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורים לחקור' את החברה בנוגע לצרכים שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זו אופציה, מומלץ לבקש מצוות המפתחים להביא לכם לראות רפליקה מסוימת של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן מובטח למזמין שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא תאבד בתוך שלל היישומים שנמצאים כעת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון אמור להיות רלוונטית לציבור. האופן בו הכי כדאי להבטיח שהיישומון שלנו לא ייעלם בשפע היישומים שיש בימינו היא לבחון שהוא מספק ומעניק ערך אמיתי לאלו אשר בחרו להוריד אותו באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה המשתמש חש שזה יישומון שהוא דבר שמקל לו על החיים, ההמשך צפוי – הוא ישוב להיעזר בו.

מה התעריף עבור לתכנת אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול בעיר ראשון לציון?

מענה לא פשוט לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. התמחורים כל הזמן בתנועה ותלויות מאוד בסוג ואופי האפליקציה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון פשוטה יחסית על-ידי חברה מקצועית יעלה פחות או יותר בכיוון של 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים יותר מסובכים בהשוואה, יתומחרו בהרבה יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ניסיון צריך להשיב לכם מחיר כמעט סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. עלות של לפתח את היישומון לחברתכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מספק מענה עבור בעיה עסקית אמיתית.

שאלה: התאמת האפליקציה לפלטפורמות מרובות , משמעות הדבר לשלם יותר?

בקצרה, כן, בדר"כ. בסיטואציה בה הכרחי לכם שהתוצר יתפקד בהרבה מערכות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא יישומון מסוג Native. שימוש במבנה ווב מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב דרך חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם למצוא פרטים על ההבדלים שקיים במערכות המגוונות בקישורים הבאים:

כמה סך הכל התשואה הממוצעת בהזמנת יישומון בהזמנה אישית בשביל ארגון שאינו גדול?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה שעלויות הפיתוח כולן שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם לא בעיה לעשות חישוב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את הזמן הדרוש לביצוע פעולה ב-20%, / לצמק בזבוז תכונות המוצר ב-12% וזו רק ההתחלה. בחישוב כמה הדברים כדאיים, חובה לא להשאיר בצד את כל החשבונות למיניהם, פלוס תשלומים מצד החברה, בכל היבט, שעומד היישומון בראשון לציון והסביבה להפחית.

כשאפליקציה מוכנה, מהי הגישה על-פיה רצוי לבעל עסק קטן לעשות שיווק למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומים זה דרך עמוד ברשת. בסיטואציה בה מדובר ביישומי נייטיב, אותה ניתן להטמיע בטלפון בקטלוג היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), כדאי לבדוק קלות את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. בנוסף לכך, נוכל לעשות קידום ליישומון ע"י לוח תפוצה, או בעזרה של אלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, כדאי להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי והעלתם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

באיזו תדירות כדאי בהערכה גסה בעיר ראשון לציון לערוך עדכון של היישומון שהזמינו?

בדומה לדברים לעיל, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. בסיטואציה בה האפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות שונות ראוי לעדכן כל, פחות או יותר, 12 חודשים. זאת בשביל להיות מותאמים להשינויים בתוך הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון iPhone וגלקסי,

האם אפליקציה חובה לכל סוגי העסקים?

במצב בו העסק כושל לזהות בעיה עסקית שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, חובהלא למהר עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, דיבור עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא קושי בשירות שלא ראינו קודם.

עניינים אשר מומלץ למזמין היישומון להגות בהם כאשר מדברים על תכנות והשקת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש אופציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור משמעותית הרגלי עבודה שליליים שהחברה לוקה בהם. למשל להזמין. למפיצים קטנים קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שרוב הזמן אינן עובדות כלל באייפון או באנדרואיד. ממש פה נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – שדרוג האופציה לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר "אמאזון" שינה את התקשורת של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט ממש. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומים לחברות בראשון לציון – להתייעצות, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו. מפתח אפליקציית אנדרואיד

About the author