מציאות מדומה

הכנת אפליקציה לתאגידים בעיר ראשון לציון וכל המידע ההכרחי

בניית אפליקציה לבתי עסק מכל סוג בעיר ראשון לציון

הכנת יישומים למקום עבודה קטנים וגדולים: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא דבר בלעדי לזמננו, עם זאת, פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בלי צל של ספק גרמה לטפיחה של הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים מטורפים. יותר ויותר אנשים מכל הגלובוס קונים עוד ועוד מוצרים ועזרה ע"פ צורכיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, תגובת השוק אף פעם לא תאחר להגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – נותני שירות בוחרים להזמין אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מתחילים להבין את הטוב שבבניית אפליקציה ע"מ לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואף על-פי כן, זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

במאמר הבא נעניק תשובה למה שכולם רוצים לדעת: מה נדרש עבור פיתוח אפליקציות לעסק ואיך יישומון Mobile יש בו לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? נתינת אופציה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע קשר טכנולוגי מול מפתחי המוצר ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מנדטורי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר וכאשר התקשורת נעשית בשיטה של מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נוצרת תקשורת קבועה והוא יהיה מצוי בניצוצות של קירבה ומשפחתיות מול חברות המתחרות.
אם לקונה נגיש לנהל דו-שיח, באותה צורה יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. אפליקציות בהחלט יכולים להעלות את תכיפות וגודל התשלומים בגלל שלבצע רכישה נהיה לפשוט כ"כ, להגביר את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, כמו גם לעזור לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב פיצ'רים שבית העסק נותן דרך הצגת מידע רלוונטי ועדכני על מסך המכשיר הנייד.

בפשטות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל זה נושא שולי. חכם יהיה לסקור בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בעזרתו של המפתח של היישומון על-מנת שבוודאות נדע שהיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
מציאות מדומה

על מה חכם יהיה לתת מחשבה ב'הנדסת' יישומים?

מה שהכי חשוב זה הקלה על הלקוח, כמו לפתור בעיות שקיים בשירות. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , זה יכול להיות לתת אפשרות ללקוח לעשות יותר פעולות תוך דקות ספורות, לבצע שימוש יעיל ונכון במשאבים, להפחית שימוש מיותר באמצעים ולתת לציבור תמונה חזקה ואמינה לעיני משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, זאת עם טיפול ברצון הלקוח באופן יעיל, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה חכמה לאורך זמן. מטרת החברה או התאגיד לדעת בדיוק מה צריך האפליקציה לבצע, זאת לפי רזי המקצוע, בתחומו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי רווחית, חכם יהיה לחפש בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים להציג לכם שאלות באיזה אופן הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם עכשיו. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון חייבים לחקור' את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו ניתן, כדאי לדרוש בנימוס מהמתכנתים להראות לכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן מובטח לאדם שהיישומון שהזמין לא ייעלם בתוך שלל היישומים שנמצאים כעת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן עבור הציבור. הגישה הראויה להיות רגועים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בין שלל היישומים שמשווקים בכל עת היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק ומעניק יתרון רציני כלשהו לאלו אשר בחרו להוריד אותו ובאופן תמידי. בסיטואציה בה הציבור רואה באפליקציה תוצר שימושי ויעיל עבורו, תהיה בטוח שהוא יחזור וישתמש בה.

כמה עולה לפתח יישומון עבור חברה קטנה בעיר ראשון לציון?

הסבר מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים של לפתח אפליקציה דינאמיים והגורם המשפיע ביותר הוא מבנה ומורכבות היישומון. פיתוח אפליקציה בלתי מורכב אצל עסקים רציניים יעלה פלוס מינוס בסביבות 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים שהם מורכבות יותר יחסית, תעלנה מספרים רציניים יותר. מפתחים בארגון מנוסה , לא צריך להיות לו קושי לתת לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחיר בניית היישומון לחברה שלכם אמור משקפת נאמנה את שהיישומון אכן פותר אתגר רציני העסק.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות רבות (כמו iOS, Android) זה בעצם אומר לשלם יותר?

ברמת העיקרון, התשובה חיובית רוב הזמן. במקרה ויש לכם צורך מהותי שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות הפעלה מגוונות, כמו iPhone וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שהדבר החכם לעשות יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון WEB ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת ווב מאפשרת לאפליקציה לעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זה במקרה והבנייה והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. אתם מוזמנים לקבל הסברים על השוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

מהי הרווח הסופי, פלוס מינוס, ברכישה של יישומון רגיל עבור חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במקרה ועלויות הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בשנה הראשונה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם לא קשה לעשות בירור אם היישומון מצליח למזער את מס' הדקות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, ולחלופין להקטין בזבוז אמצעים ב-20% וזו רק ההתחלה. בבדיקת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), כדאי לא להשאיר בצד את כל הפעולות הקבועות שמהוות את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלהם, שעומד היישומון בראשון לציון להקטין.

כשהיישומון הושלם, באיזה אופן חכם יהיה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לתת לה קידום לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה להשקת יישומון זה על-ידי דף ברשת. בסיטואציה בה העיסוק שלנו הוא כרגע באפליקציית ניטיב, אשר אתם יכולים להתקין במאגר היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), ראוי להכיר פה ושם את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. במקביל, קיימת האפשרות להודיע על השקתו של היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ובסיועם של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון מומלץ לשקול עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים והעלתם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל איזו תקופת זמן יש לבעלים של החברה באיזור ראשון לציון לערוך חידוש של היישומון שהזמינו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובתנו נעוצה במהות היישומון שלכם. במידה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות אחרות חכם יהיה לערוך עדכון כל תקופה של 12 חודשים לערך. ע"מ שהיישומון יעבוד חלק עם כל ההתפתחויות של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כגון iPhone וגלקסי,

שאלה: יישומון מומלץ לחברה בכל מצב?

בסיטואציה בה התאגיד לא מצליח למצוא בעיות במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, נכון יהיהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. עם זאת, התייעצות עם מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר הכרחי ליזם הנבון להרהר בהם כאשר הנושא הוא הכנת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר בצורה רצינית הרגלים שקיימים בעסק. למשל כל הנושא של להזמין. למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שבבעלותם שרוב הזמן לא פועלות כלל באייפון או באנדרואיד. ברגע זה נקבל עזרה מההיישומון לנייד – הנגשה של היכולת לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער בין תאגידים. זו אגב הסיבה לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את הדו-שיח של הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לכם. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לבעלי תאגידים בראשון לציון- לקבלת ייעוץ, מפגש והצעות גמישות, שלחו לנו מסרון עכשיו. מציאות מדומה

About the author