מציאות רבודה

יצירת אפליקציות למקום עבודה בראשון לציון , כל הידע ההכרחי

פיתוח אפליקציה למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות באיזור ראשון לציון

יצירת יישומים לחברות מכל גודל: הצרכנות המאסיבית זה לא דבר בלעדי לזמן הזה, ואע"פ כן, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר תרמה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק הגדילה את תרבות הצריכה לאופקים אדירים. יותר ויותר אנשים מכל יבשת משיגים עוד ועוד מוצרים וידע על-פי הדרישות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, שתגובת השוק בשום פנים ואופן לא תאחר להגיע – יותר ויותר בעלי מקומות עבודה מסכימים שצריך ליצור יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מבינים עם הזמן את הרווח אשר בבניית אפליקציה במטרה לעשות טוב ונוח ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אבל, זה מעשה מחוכם?

בדברים שלפניכם נדון במה שכולם רוצים לדעת: מה נדרש בשביל הכנת יישומון לארגונים ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון מסוגל לסייע להצלחת החברה שלכם? נתינת אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לנהל מערכת יחסים מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כשה"מוצר" נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקונה או המשתמש ובעת שיש דו-שיח ע"י מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נבנית תחושת ביטחון והוא יואר עם אור ייחודי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחרים.
ככל שללקוח פשוט לנהל דו-שיח, על-פי כך יתפתח המחזור העסקי. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וכמות ההזמנות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה זמין כל-כך, להעלות את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, אפשר גם על הדרך להעניק סיוע לקליינט שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן על-ידי הנגשת מעין 'כרוז' דיגיטלי במסכו של המכשיר הנייד.

נקצר ונאמר: אפליקציה לעסק בלבד אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצדו של מפתח האפליקציות בשביל להבטיח שהאפליקציה יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
מציאות רבודה

מהם המוקדים שאליהם נכון לתת את הדעת בייצור יישומון?

מטרתנו היא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור אישיו שקיים במוצר. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לתקלה , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה ללקוח לגמור עם העניינים שלו בדקות מעטות יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בתכונות המוצר, לתת ידע על שימוש חכם בהמוצר עצמו ולהעניק מוניטין או תמונת מצב שמצהירה 'קידמה' לעיני קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, דרך מענה לרצונות הלקוח באופן נכון, כל אלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישומון, ופה נכנס כמובן רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. להשגת התוצאות הכי מתאימה, חובה לעשות מאמץ בהשגת יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. המתכנתים צריכים להקשות עליכם (מלשון קושיה) איך הינכם עושים עסקים כעת. המתכנתים מטרתם לתשאל את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם מתאפשר, כדאי לשאול את הצוות אם ביכולתם לשלוח לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שמתפרסמים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון צריך להיות שמיש ועדכני בשביל הצרכנים. הדרך להיות רגועים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בשפע היישומים שמתפרסמים בכל עת להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם היא מעניקה שימוש מהותי לאלו שהתקינו אותו על בסיס תמידי. במקרה והציבור מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

מה המחיר של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן באיזור ראשון לציון?

הסבר לא פשוט לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה לא קבועים ואחד המשתנים רבי המשקל הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. הכנת יישומון לא בעייתי כל-כך אצל עסק עם מוניטין מחירו יהיה בכיוון של 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים עם זאת, עומדים לעלות יותר מזומנים. מפתחים בתאגיד עם ניסיון , לא צריך להיות לו קושי להחזיר לכם תשובה עם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תמחור הכנת היישומון לעסק צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר קושי רציני בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה לסוגי מכשירים רבים יתומחר בסכומים רציניים יותר?

בקיצור, כן, כמעט תמיד. במקרה והכרחי עבורכם שהתוצר יפעל במכשירים שונים, כמו אייפון ו-Android, הגיוני לומר שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג WEB ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). השיטה Web application מאפשרת לאפליקציה לעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב היטב, כאמור. אתם יכולים ללמוד עוד הסברים בנושא השוני שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

מהי התשואה הממוצעת בפיתוח יישומים בשביל ארגון שאינו גדול?

הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. אם עלויות הפיתוח כולן עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לעשות בירור אם היישומון מצליח להקטין את הזמן הדרוש לבצע רכישה ב-15%, או לחלופין לצמצם בזבזנות של שירות המוצע ב-10% לדוגמה. בסקירה על מידת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), חכם יהיה לקחת בחשבון את הגורמים שמהווים את הוצאות העסק, בכל צורה שלא תהיה, שמתכוון היישומון בעיר ראשון לציון להוריד.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, איך רצוי לרוכש השירות לדחוף אותה לשוק וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להוצאת יישומים זה ע"י עמוד ברשת. במצב בו השיח הוא על יישומון מסוג Native, אותו אפשרי להשיג בקטלוג היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), ראוי לברר מעט את מילות המפתח בהן תשתמש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. כתוספת, יש באפשרותנו לספר לאנשים על היישומון החדש על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולקבל עזרה מאלו שאחראים על המכירות בחברה. לפי אופיו של היישומון, ראוי לחשוב על אפשרות צילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסם אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל כמה זמן נכון יהיה באופן כללי בראשון לציון לרענן את היישומון?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה טמונה במטרת היישומון שאתם רוצים. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. מינים שונים של יישומים כדאי לערוך עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. על-מנת להיות מסונכרנים עם שינויי הגרסה של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון iPhone וגלקסי,

האם אפליקציה מומלץ לכל בית עסק?

במקרה שהחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים אצבע על אתגר בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, כדאילוותר על רעיון של יישומון כרגע. ואע"פ כן, לשוחח עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת למצוא בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

עניינים אשר מומלץ לבעלים של החברה להרהר בהם כאשר העיסוק הוא פיתוח אפליקציות

בעידן של היום, יש פתרונות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור משמעותית הרגלים בעיתיים שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט ששייך להם שבדרך-כלל לא עובדות בכלל בדפדפן של הנייד. כאן בדיוק ניעזר ביישומון הייעודי – שדרוג היכולת לקנות זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל תאגידים. ד"א זה למה יש כמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר Amazon שינה את השיחה של הצרכנים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומון לעסקים בראשון לציון – להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעה ראשונית למחיר, צרו עימנו קשר עוד היום. מציאות רבודה

About the author