ניסיון בפיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות למקום עבודה בעיר ראשון לציון וכל מה שצריך לדעת

יצירת יישומים למקום עבודה מכל גודל בראשון לציון

פיתוח יישומים לחברות מכל סוג: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא בלעדי לשנים האחרונות, אמנם פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בתהליך הגלובליזציה והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל גדלים אדירים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל מדינה צורכים יותר ויותר קניות וטיפולים ע"פ צורכיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. כמובן, שהתגובה של עולם הסחר לעולם לא מאחרת לבוא – יותר ויותר מנהלים הגיעו למסקנה שנכון לבנות אפליקציה לעסק שלהם. מנהלים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הטוב שבהכנת אפליקציה במטרה לספק חוויית קנייה חיובית לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואע"פ כן, זה מעשה כדאי?

בשורות הבאות נענה על השאלה הגדולה: מה נדרש במטרה להגיע להכנת יישומים לחברות ומהי הדרך בה יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו למנף את השירות שלכם? איפשור לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, התקשרות יישומית מול הנהלת העסק הופכת לחובה. כשה"מוצר" מצוי בנייד של צורך המוצר וכאשר ישנה אינטראקציה בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתפתחת תקשורת קבועה ומן ההיגיון שהוא יזהר בזרקור חיובי מול עסקים המתחרים לו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן נגיש לתקשר, מן ההיגיון שגם יגדל סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק יש בהם להגדיל את גודל ותכיפות הקליינטורה מפני שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, להעלות את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, כמו גם לסייע ללקוח שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שיש במוצר ע"י הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי בצגו של מכשיר הטלפון.

בקצרה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצדו של מתכנת היישומים בשביל להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
ניסיון בפיתוח אפליקציות

מהם המוקדים שאליהם חובה להתייחס בהכנת יישומון?

חלק הארי של הפיתוח הוא התפקסות על לפתור בעיות שקיים בשירות. אפליקציות שביכולתן לפתור עניין , דוגמה לכך יכולה להיות לתת אפשרות ללקוח לגמור עם העניינים שלו בזמן מועט יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל במוצר עצמו, לצמצם בזבוז תכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב אמינה וחזקה לעיני קונים קיימים ופוטנציאליים זאת עם מענה לצורכי הלקוח באופן נכון, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כהשקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת החברה או התאגיד זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום לעשות, זאת ע"פ רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי מוצלחת, חובה לחפש יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להציג לכם שאלות איך הינכם מריצים את הפעולות העסקיות בעת הזו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם לחקור' את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידת האפשר, רצוי לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם גרסה ראשונית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

איך מובטח לבעלים של חברה שהאפליקציה שלו לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שמסתובבות בשוק?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון מוכרח להיות רלוונטית עבור הקונים. השיטה לתת גושפנקא שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים האפליקציות המתחרות היא להיות בטוחים שהוא מספק ומעניק ערך אמיתי לציבור ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה שעתי אפילו אם צריך. בסיטואציה בה הצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, אין כאן שאלה בכלל – הוא יחזור וישתמש בה.

מה המחירון עבור לפתח אפליקציה עבור ארגון זעיר בראשון לציון והסביבה?

מענה לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים לא קבועים ואחד הגורמים הקריטיים הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסקים רציניים יעלה בערך בין 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים בדרגת 'סיבוך' אחרת עם זאת, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים רציניים יותר. מפתחים של יישומים בעסק שיש לו ותק יכול בדר"כ להחזיר לכם תשובה עם עלות מוערכת בתום דיון של כשעה וחצי. תמחור תכנות והשקת היישומון לחברה שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן פותר אתגר מהותי העסק.

האם פיתוח עבור פלטפורמות מרובות זה במילים אחרות לשלם מחירים גבוהים יותר?

בעיקרון, התשובה חיובית בדר"כ. במקרה ואתם חייבים שהאפליקציה תפעל על יותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שאתם צריכים לעשות זה לפתח אפליקציית WEB ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה והאפליקציה מעוצבת כראוי כמובן. אתם יכולים למצוא פרטים על ההבדלים שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח הסופי, בערך, בהזמנת יישומון בהזמנה אישית עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. אם מחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם פשוט מאוד לבצע חישוב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, או לחלופין לצמק שימוש לא יעיל בשירות המוצע ב-18% וזו רק ההתחלה. בסקירה על מידת כמה הדברים כדאיים, יש לצרף לחישובים שלנו את כל מה שמהווה את ,"הפסדי" החברה באופן ישיר ועקיף, שהיישומון אמור באיזור ראשון לציון לצמצם.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזה אופן חכם יהיה למזמין היישומון לשווק אותה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להוצאת יישומון לשוק זה דרך דף ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומון מסוג נייטיב, אותו ביכולתכם להתקין במכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), חכם יהיה לשים תחת זכוכית מגדלת מעט את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. כתוספת, תוכלו לשווק את היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולחלופין בעזרה של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, נכון יהיה לקחת בחשבון הכנת סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם בYouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות הכרחי פחות או יותר בראשון לציון לערוך חידוש של היישומון?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, תשובתנו נעוצה בתכלית היישומון הרלוונטי. יצא והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות חכם יהיה לערוך חידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. כדי להיות מותאמים להשינויים בתוך הפלטפורמות השונות כמו אנדרואיד ואפל.

שאלה: יישומון כדאי לכל תאגיד?

בסיטואציה בה החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לאתר קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, נכון יהיהלא למהר עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, לשוחח עם צוות פיתוח, זו דרך מוכרת למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שמומלץ למנהל הנבון לשקול כאשר צועדים לקראת תכנות והשקת יישומון

אל תשכחו כי קיימות פונקציות ברשת שיכולות לשפר באופן כבד-משקל הרגלי עבודה שליליים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף הרשת שבבעלותם שלעיתים קרובות אינן מתפקדות בכלל בדפדפן של הנייד. זו דוגמה למתי יש הכרח בהיישומון לסמארטפון – לשדרג את האופציות להזמין יכול לעשות את כל ההבדל בין חברות. זו אגב הסיבה לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את השיח של קהל הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. אם זה טוב לאמאזון, אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. השקה אישית של יישומון לבעלי ארגונים בראשון לציון- ליעוץ מקצועי, קביעת ישיבה והצעת מחיר, צרו עימנו קשר עוד היום. ניסיון בפיתוח אפליקציות

About the author