עיצוב דפים באמצעות css 3.0 gpa

הכנת אפליקציה לחברות בעיר ראשון לציון וכל מה שצריך לדעת

יצירת יישומים לארגונים קטנים וגדולים בעיר ראשון לציון

יצירת יישומים לעסקים לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה אינה ייחודית לזמן הזה, אבל פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק הרחיבה את הצרכנות המאסיבית אל גדלים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל העולם משיגים עוד ועוד קניות וטיפולים ע"פ גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. ע"י כך, תגובת השוק בחיים לא מגיעה באיחור – עוד ועוד מנהלים הגיעו למסקנה שנכון לבנות יישומים לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב אשר בבניית אפליקציות על-מנת להקל על חיי הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ואף על-פי כן, האם מדובר במעשה שכדאי לנו לעשות?

בדף זה נעניק תשובה להשאלה שכולם שואלים: מה נדרש להזמנת יישומון למקום עבודה ובאיזו דרך אפליקציית מובייל יש בו לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? הענקת גישה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לבצע דיאלוג מתקדם עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כשהעסק מצוי בנייד של הצרכן וכשהוא בא במגע עמו על-ידי מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נרקמת תקשורת קבועה והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב אל מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקליינט מתאפשר בלי קושי לבוא באינטראקציה, ודאי שגם יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק יש בהם להגדיל את תדירות ונפח השילומים על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, להעלות את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, כמו גם לתת מענה לקונה שיוציא את המקסימום מן ה דברים שהעסק מציע דרך הצגת טקסט (או תמונות) ענייני על צג המכשיר הנייד.

נקצר ונאמר: לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, היא לא העיקר. הצעתנו היא לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצד בונה האפליקצייה בשביל שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 gpa

על אילו דגשים מומלץ להתייחס בעיצוב יישומון?

מה שהכי חשוב זה טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור תקלה שיש בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לקושי כמו לאפשר למשתמש לסיים את ענייניו בפחות זמן, יעילות שימוש במוצר עצמו, לתת ידע על שימוש חכם בתכונות המוצר ולהעניק לחברה Image (תמונה) חזקה ורצינית עבור משתמשים קיימים ופוטנציאליים ומתוך טיפול בצורכי המשתמש באופן מהיר, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כהשקעה מוצלחת לאורך זמן. התאגיד או החברה אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון להציא לפועל, וזאת על סמך הידע המקצועי שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי רווחית, ראוי לתור אחר מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים להקשות עליכם (מלשון קושיה) כיצד הינכם עושים עסקים כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להציג בפני החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם ניתן, הכרחי לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות מבנה שלדי של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי השיטה בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שמסתובבות בשוק?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון צריך להיות עדכני ושמיש עבור הצרכנים. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבדוק שהוא נותן טוב' מהותי לציבור ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן קבוע. במצב בו הלקוח מתייחס ליישומון כאל ככלי אהוב עליו, אין שום ספק שהוא ישוב וייעזר בו.

מה התעריף עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי ?בראשון לציון

הסבר בעייתי לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון בלתי מורכב אצל עסקים רציניים יתומחר בערך באיזור 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. אפליקציות מורכבות יותר יחסית, תעלנה מספרים רציניים יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם ותק אמור להיות מסוגל להודיע לכם על הצעת עלות לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף השקה אישית של היישומון לחברה שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה הסיבה שעליה לפתור אתגר מהותי העסק.

לפתח יישומון שמיועד לסוגים רבים של מכשירים יתומחר בסכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקצרה, כמעט תמיד כן. במקרה שאתם חייבים שהתוצר יפעל במכשירים שונים, כמו אייפון ו-Android, לא נגזים אם נאמר שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש יישומון WEB ולא יישומון מסוג Native. השיטה הנ"ל זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק במקרה שהיישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות מנוסה, כאמור. אפשר לקבל אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים אלה:

מהי הרווח הסופי, בערך, ברכישת אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. יצא ועלויות הפיתוח כולן מקבלים כיסוי בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לבצע בדיקה את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין לצמצם שימוש לא חכם במשאבים בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בבדיקת הרווחיות, כדאי לא לשכוח את הגורמים שמהווים את ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון אמור בראשון לציון והסביבה למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה יש למזמין השירות להביא אותה אל ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה באתר אינטרנט. יצא והשיח הוא על יישומון נייטיב, אותו אפשרי להשיג במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), חכם יהיה לברר קצת את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. בנוסף לכך, נוכל לשווק את היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או בסיוע מוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתאם לסוג היישומון, מומלץ לתת את הדעת על צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהעביר אותם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל איזו תקופת זמן מומלץ בערך בראשון לציון לערוך חידוש של היישומים שרכשו?

אפילו פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. במצב בו היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים שתכליתם שונה רצוי לרענן כל, פחות או יותר, 12 חודשים. ע"מ להיות מותאמים להשינויים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון הכרחי לכל ארגון?

בסיטואציה בה החברה לא מצליחה לשים אצבע על בעיות בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, רצוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואע"פ כן, התייעצות עם תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים למצוא בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

דברים שחובה לבעלי עסקים לשקול לפני שמגיעים אל עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

צריך לזכור כי יש פתרונות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן מהותי הרגלי עבודה שיש לחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף שהם מנהלים שבדרך-כלל לא עושות את העבודה בנייד. זו הנקודה בה יש הכרח ביישומון הייעודי – העלאה ברמה של האופציה לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בין ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את השיחה של קהל הקונים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? זה טוב גם לעסקים הקטנים. תכנות והשקת יישומים לארגונים בראשון לציון – לקבלת ייעוץ, תיאום פגישה והצעת מחיר, דברו איתנו עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 gpa

About the author