עיצוב דפים באמצעות css 3.0 gr

יצירת אפליקציות לחברות בראשון לציון וכל מה שצריך לדעת

בניית אפליקציות לחברות מכל גודל בראשון לציון

הכנת אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע כלל לא ייחודיים למאה ה-21, אמנם פריצת הרשת אשר תרמה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה התפתחות טכנולוגית, ללא שום ספק הרחיבה את תרבויות השפע והקנייה אל היבטים מכובדים מאוד. היום המון בני-אדם מכל מדינה קונים עוד ועוד חפצים ומידע ע"פ הרצונות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, תגובת השוק אף פעם לא תאחר להגיע – כמות גדולה של בעלי עסקים מחליטים לבנות אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים מבינים עם הזמן את התועלת שבבניית אפליקציות בשביל לעשות טוב ונוח לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אבל, זה באמת דבר כדאי?

במאמר הבא נדון במה שכולם רוצים לדעת: מה צריך לעשות בשביל יצירת אפליקציות למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון באייפון או באנדרואיד מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? נתינת אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לבצע דיאלוג מתקדם מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של הקליינט וכאשר ישנה אינטראקציה על-ידי התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, הוא בונה תחושת אמון והוא יואר באור מיוחד וטוב לעומת החברות המתחרות.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן יש את האופציה הפשוטה לתקשר, באותה צורה יתפתח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וכמות הקניות בגלל שלבצע קנייה נהיה כזה נוח, להגדיל את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח שם תחושת ביטחון, כמו גם להעניק סיוע לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן ע"י הצגת אינפורמציה עניינית במסך הטלפון.

במילים אחרות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל מדובר בעניין שולי. מומלץ מאוד לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצדו של בונה היישומון וזאת כדי שבוודאות נדע שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 gr

על מה חכם יהיה לתת את הדעת ביצירת יישומים?

מה שהכי חשוב זה טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לקושי , למשל להעניק אפשרות ללקוח לבצע פעולות רבות יותר בזמן קצר יותר, יעילות שימוש בשירות המוצע, שימור של שירות המוצע ויחד עם זאת להקנות תמונה אמינה וחזקה מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים כמובן יד ביד עם מענה לרצונות המשתמש באופן מסור, מוכיחות את עצמן כמאוד משתלמות בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום לעשות, ופה נכנס כמובן הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מתאימה, נכון למצוא יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המפתחים אמורה להציג לכם שאלות באיזה אופן הינכם מריצים את עסק נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. המפתחים מוכרחים להציג בפני החברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זו אופציה, חכם יהיה לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי השיטה בה יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון לא ייבלע בתוך שלל היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני ללקוחות. השיטה לתת גושפנקא שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בים היישומים שמוצעים היום היא להיות בטוחים שהוא משרת ומביא רווחה מסוימת לקונה ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן תמידי. בסיטואציה בה הצרכן חש שזה יישומון שהוא ככלי אהוב עליו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחירון עבור לרכוש אפליקציה לעסק קטן ?בראשון לציון

תשובה מורכבת לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים לא קבועים ואחד הגורמים הקריטיים הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. תכנות והשקת יישומון בלתי מורכב אצל עסק עם מוניטין יתומחר בדר"כ בסביבות – 19,000 ש"ח10000 יישומונים לא פשוטים כל-כך עם זאת, הולכים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים בארגון שיש לו ותק צריך לדאוג לכם להצעת עלות אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תמחור בניית היישומון לארגון שלכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן נותן מענה לאתגר רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מערכות הפעלה מגוונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים יותר?

בעיקרון, התשובה חיובית בדרך כלל. אם אתם חייבים שמה ששילמתם עבורו יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון ו-Android, הגיוני לומר שמה שעליכם לעשות זה לפתח אפליקציית ווב ולא יישומון מסוג Native. הגישה הזו היא הדלת של היישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק בסיטואציה בה עיצוב היישומון התבצע ע"י צוות מנוסה, כאמור. אתם מוזמנים להשיג אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בלינקים האלה:

מהם אחוזי הרווח נטו, בהערכה גסה, אם נשקיע באפליקציה עבור חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במידה ומחירי הפיתוח כולם שבים אל המשקיע בשנה הראשונה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לבצע בדיקה אם האפליקציה מפחיתה את מס' הדקות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, ו/או למזער שימוש לא חכם בהמוצר עצמו ב-19% למשל. בבירור התשואה העתידית, חובה לא להתעלם הגורמים שמהווים את ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון עתיד בעיר ראשון לציון למזער.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה הכרחי לרוכש השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולצרכנים עתיידים ונוכחיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומים זה דרך דף ברשת. בסיטואציה בה מדובר ביישומון Native, אשר אפשר להשיג בדף היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), חובה לשים תחת זכוכית מגדלת מעט את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. גם כן, נוכל לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, ולקבל עזרה מהמחלקה לפרסום שלכם. לפי אופיו של היישומון, חכם יהיה לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו YouTube, Facebook וכו'.

כל איזו תקופת זמן כדאי פחות או יותר בראשון לציון לחדש את היישומון שרכשו?

אף פה, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מהות היישומון שלכם. במצב בו היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות מומלץ לרענן לפחות פעם בשנה. זאת בשביל שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל התפתחויותיהן של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כגון אייפון ו-Android,

אז יישומון למעשה טוב לחברה בכל מצב?

במצב בו החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים פוקוס על אתגר בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, הכרחישלא יפתח אפליקציה כלל. ואף על-פי כן, שיח כן אצל מפתחים של יישומים, זו אולי אופציה למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר כדאי ליזם הנבון לתת עליהם את הדעת כאשר צועדים לקראת השקה אישית של יישומון

בעידן של היום, יש פתרונות ברשת ואיתן נוכל לשפר בצורה רבה הרגלי עבודה שקיימים בחברה. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: למפיצים קטנים יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט שהם מנהלים שהמון פעמים לא עובדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. זו דוגמה למתי יש צורך בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשה של אפשרות ההזמנה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין העסק שלך למתחרים. ד"א זה למה יש כמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר Amazon הפך את השיחה של קהל הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? זה טוב גם לעסקים הקטנים. בניית יישומון לארגונים בראשון לציון – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו e-mail עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 gr

About the author