עיצוב דפים באמצעות css 3.0 hd

פיתוח אפליקציות לתאגידים בראשון לציון ומה חשוב שתדע

פיתוח יישומים למקום עבודה לכל מטרה ועניין בראשון לציון

בניית יישומים למקום עבודה מכל סוג: תרבויות השפע והקנייה זה לא ייחודי לזמננו, עם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שעזרה לכל סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא עוררין גרמה לטפיחה של הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לגדלים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם בגלובוס דורשים עוד ועוד דברים ועזרה ע"פ גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. ודאי שהשוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מאחרת לבוא – גדלה הכמות של בעלי עסקים מסכימים שראוי להזמין אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים הבינו כבר את הרווח שבבניית אפליקציות ע"מ להקל על חיי הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואע"פ כן, האם זה באמת דבר כדאי?

בעמוד זה נדון בהשאלה הגדולה: מה צריך לעשות בשביל הכנת אפליקציה לארגונים ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון יכולה לתרום לשירות שלכם? נתינת אפשרות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לנהל מערכת יחסים מול הצוות הופכת לבסיסי. כאשר הצוות מצוי וקיים בנייד של הצרכן וכאשר התקשורת נעשית באופן של מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נבנית תחושת ביטחון והוא יצטייר באור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד למתחריו.
אם למשתמש נגיש לתקשר, כך יתפתח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים יש בהם להעלות את נפחן וגודלן של השילומים על ידי כך שלבצע קנייה נהיה זמין כל-כך, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד תוכלו לתת מענה לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן ע"י הצגת ידע חשוב על-גבי מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה נושא שולי. מומלץ מאוד לאבחן את כל מטרות העסק לצדו של המפתח של היישומון בשביל שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 hd

לאיזה מוקדים נכון לעצור ולחשוב ב'הנדסת' יישום?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הקלה על המשתמש, כמו פתרון בעיה שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , זה יכול להיות לאפשר למשתמש לגמור עם העניינים שלו בזמן קצר יותר, לבצע שימוש יעיל ונכון בתכונות המוצר, שימור תכונות המוצר ולהעניק לחברה Image (תמונה) חזקה ורצינית עבור קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, דרך מענה לצורכי המשתמש באופן טוב יותר כל אלה הוכיחו את עצמן כהשקעה נבונה לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת החברה או התאגיד לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, זאת על-פי הדרישה המקצועית, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי נכונה, חכם יהיה לעשות מאמץ בהשגת מפתח בעל ניסיון מוכח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. חברת הפיתוח מטרתם להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזה אופן הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת, בלי יישומון פעיל. המפתחים צריכים לחקור' את החברה בנוגע לצרכיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. במצב בו ניתן, חשוב מאוד לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזו דרך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון לא יטבע בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת למשתמשים. הגישה הראויה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע היישומים שיוצאים בכל יום היא לסקור אותו אם הוא מספק ומעניק רווחה מסוימת לאלו שהתקינו אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה יומיומי. במצב בו הצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מכלי-עזר שימושי, תהיה בטוח שהוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחיר של לרכוש יישומון לעסק קטן בעיר ראשון לציון?

הסבר בעייתי לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. התמחורים לא מקובעים כלל ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. בניית יישומון "טריוויאלי" עם עסק חזק בתחום עולה בדרך כלל באיזור 9,000 שקלים עד 18,000 שקלים אפליקציות בדרגת 'סיבוך' אחרת אמנם, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם הרבה יותר. מפתחים בתאגיד מנוסה יכול רוב הזמן להשיב לכם מחיר כמעט סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחיר עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר מהותי העסק.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות הפעלה מגוונות יעלה לבעל עסק סכומים רציניים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: התשובה חיובית רוב הזמן. יצא ובהחלט חשוב לכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה לפתח אפליקציית ווב ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; אבל רק בסיטואציה בה עיצוב היישומון התבצע דרך חברה רצינית, מן הסתם. כאן תוכלו למצוא הסברים בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות במאמרים הבאים:

מהי התשואה הממוצעת בפיתוח יישומון בשביל חברה זעירה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה ומחירי הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע בשנה הראשונה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם זו אינה בעיה לבצע בדיקה את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, ו/או להקטין בזבוז שירות המוצע ב-10 אחוזים וזו רק ההתחלה. בבירורים על כמה הדברים כדאיים, רצוי להתחשב גם בכלכל חשבונות העסק, כולל תשלומים מצד החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעתיד היישומון באיזור ראשון לציון להקטין.

כאשר היישומון עומד, באיזה אופן ראוי לבעלים של החברה להגיע איתה למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום יישומון זה דרך דף ברשת. יצא והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג נייטיב, אותו ביכולתכם להכניס אל הטלפון בדף היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), נכון להכיר פה ושם את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. בנוסף, נוכל לספר לאנשים על היישומון החדש תוך שימוש ברשימת תפוצה, או בעזרה של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לסוג היישומון, חכם יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בהכנת סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות חובה בהערכה גסה בעיר ראשון לציון לבצע עדכון של היישומון?

אף פה, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. במקרה שאספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה כדאי לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. זאת בשביל שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל שינויי הגרסה של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

שאלה: יישומון הכרחי לכל סוגי העסקים?

בסיטואציה בה העסק כושל להתמקד על בעיות במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, יששלא יפתח אפליקציה כלל. ואף על-פי כן, לדבר עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

עניינים אשר חובה ליזם הנבון לחשוב עליהם כאשר הנושא הוא תכנות והשקת יישומון

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: למפיצים קטנים יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שלהם שבדר"כ לא עובדות בכלל בסמארטפון. זו דוגמה למתי צריך להיכנס ההיישומון לסמארטפון – לשדרג את אפשרות ההזמנה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את השיח של קהל הקונים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. ל"אמאזון" זה טוב? זה טוב גם לעסקים הקטנים. השקה אישית של יישומים לעסקים בראשון לציון – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת מפגש והצעות אטרקטיביות, דברו איתנו עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 hd

About the author