עיצוב דפים באמצעות css 3.0 hdi

יצירת אפליקציה לבתי עסק בעיר ראשון לציון ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציות לעסקים מכל גודל בעיר ראשון לציון

בניית אפליקציה לחברות בכל גודל: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי לתקופה זו, ועם זאת, פריצת הרשת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתהליך הגלובליזציה והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות הרחיבה את תרבויות השפע והקנייה אל אופקים עצומים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל ארץ משיגים עוד ועוד חפצים ושירותים ע"פ צורכיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא באה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנכ"לים בוחרים ליצור אפליקציה לעסקיהם. נותני שירות קולטים אט-אט את ההצלחה הפוטנציאלית שבפיתוח אפליקציה על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ועם זאת, האם זה בעצם מעשה נבון?

בטקסט שלפניכם נעניק תשובה למה שכולם רוצים לדעת: מה מתבקש בשביל פיתוח אפליקציות לחברות ובאיזו דרך יישומון לסלולרי יש בו לעזור לארגון שלך? איפשור לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע תקשור מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כשהעסק מצוי וקיים בנייד של הצרכן ובעת שיש דו-שיח ע"י התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, הוא בונה אמינות והוא יואר עם אור ייחודי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחריו.
אם לקליינט נגיש לתקשר, לפיכך יגדל סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים יש בהם להגדיל את תכיפות וגודל הרכישות בגלל שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, להגדיל את קביעות השיח עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, מומלץ באותה נשימה להעניק סיוע לקליינט שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אופציות שקיימים בשירות המוצע ע"י הצגה של טקסט (או תמונות) ענייני בצג הסמארטפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד אך זה נושא שולי. חשוב מאוד לאבחן בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם בונה היישומים בשביל להבטיח שהאפליקציה יתאים ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 hdi

מהם המוקדים שאליהם רצוי לתת מחשבה בהכנת יישומון?

המפתח הוא הקלה על המשתמש, כמו פתרון בעיה שקיים בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה , זה יכול להיות להעניק אופציה לקונה לסיים את ענייניו בזמן מועט יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במוצר עצמו, שימור תכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב חזקה ורצינית עבור צרכנים קיימים ופוטנציאליים כמובן יד ביד עם מענה לרצונות המשתמש באופן מהיר, כל אלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת לאורך זמן. התאגיד או החברה צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון להציא לפועל, בהתבסס על הדרישה המקצועית, כל עסק בתחום שלו. להשגת התוצאות הכי ראויה, רצוי למצוא מפתח בעל ניסיון מוכח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מטרתם להציג בפניכם שאלות באיזו שיטה הינכם מריצים את עסק כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להפנות אל החברה שאלות בנוגע לצרכים שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם מתאפשר, חכם יהיה לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם מבנה שלדי של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

כיצד יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהזמין לא ייעלם בתוך שלל היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שחובתו של היישומון להיות רלוונטית למען הציבור. הגישה הראויה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בין שלל היישומים שיוצאים כל הזמן היא לסקור אותו אם הוא נותן רווחה מסוימת למשתמש ובאופן תמידי. יצא והלקוח מתייחס ליישומון כאל תוצר שימושי ויעיל עבורו, ההמשך צפוי – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לקבל יישומון עבור ארגון מזערי בראשון לציון?

מענה לא פשוט לסוגייה בעייתית. המחירונים דינאמיים ותלויות מאוד בכמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. בניית יישומון "טריוויאלי" אצל עסק רציני עולה בדרך כלל באיזור 7,000 שקלים עד 19,000 שקלים אפליקציות בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם הרבה יותר. מפתחים בארגון שיש לו ותק צריך להחזיר לכם תשובה עם מחיר כמעט סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. מחירון השקה אישית של היישומון לעסק משקפת נאמנה את שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות זה בעצם אומר לשלם יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: כן, בדר"כ. יצא וזה מהותי מבחינתכם שהיישומון יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון ו-Android, לא נגזים אם נאמר שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון רשת (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת ווב היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זה במידה והעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. הקליקו כדי להשיג פרטים על ההבדלים שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים אלה:

כמה סה"כ הרווח, פחות או יותר, בפיתוח אפליקציה לעסק קטן?

הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה שעלות פיתוח האפליקציה מכוסים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם זו אינה בעיה לחשב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, או לחתוך שימוש לא חכם בתכונות המוצר בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בסקירת צורך בהזמנה, רצוי לא להתעלם כל חשבונות העסק, כולל תשלומים מצד החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון מתכוון בעיר ראשון לציון לגמד.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו שיטה כדאי לבעלים של החברה להגיע איתה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומון זה על-ידי עמוד ברשת. בסיטואציה בה אנחנו מתדיינים על יישומי נייטיב, אותו אפשר לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אך ורק מחנות האפליקציות אשר ייעודי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), הכרחי להכיר קצת את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. במקביל, ישנה האופציה להמליץ על היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או להסתייע באלו שאחראים על המכירות בחברה. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון יש לשקול צילום ועריכה של קטעים קצרים והעלתם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן יש למזמין היישומון בעיר ראשון לציון לחדש את היישומון שהזמינו?

אף פה, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שאתם רוצים. יצא והיישומון סובב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. מינים שונים של יישומים רצוי לערוך חידוש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. כדי להיות בסנכרון מושלם עם התפתחויותיהן של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה iPhone וגלקסי,

האם אפליקציה מתאימה לחברה בכל מצב?

במקרה שהחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים אצבע על אתגר במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, ראוישלא יפתח אפליקציה כלל. ואף על-פי כן, לדבר עם צוות פיתוח של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

עניינים שהכרחי לבעלי עסקים לשקול לפני שמגיעים אל השקה אישית של יישומון

חשוב להבין שיש פתרונות ברשת ואיתן נוכל לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שיש לחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שבחצי מהפעמים לא פועלות כלל בטלפון הסלולרי. למעשה פה יש צורך ביישומון – להנגיש את האופציות להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין חברות. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את ההתקשרות של הלקוח עמה למשהו קל ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. פיתוח אפליקציות לבעלי חברות בראשון לציון – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, שיחה חינם והצעה לעלות, שלחו לנו הודעה עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 hdi

About the author