עיצוב דפים באמצעות css 3.0 ios

פיתוח אפליקציה לתאגידים בעיר ראשון לציון וכל מה שצריך לדעת

פיתוח יישומים לעסקים לכל מטרה ועניין בראשון לציון

בניית אפליקציות לעסקים בכל גודל: תרבויות השפע והקנייה כלל לא ייחודיים לתקופה זו, אולם רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין פתחה את תרבויות השפע והקנייה לאופקים מטורפים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בכדור הארץ קונים עוד ועוד מוצרים ועזרה לפי רצונותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. כמובן, שהתגובה של הסוחרים אף פעם לא באה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים מגיעים למסקנה שצריך להזמין יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים הבינו כבר את ההצלחה הפוטנציאלית שבפיתוח אפליקציות ע"מ לעשות טוב ונוח ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אולם, האם מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בעמוד זה ננתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה מתבקש בשביל יצירת יישומים לבתי עסק ואיך יישומון באנדרואיד או באייפון מסוגל לסייע להצלחת התאגיד שלכם? הנגשה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע התקשרות יישומית מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא קריטי. כאשר "המוצר" והצוות זמין מהנייד של הלקוח ובעת שיש דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, הוא בונה תחושה של אמון והוא יהיה מצוי בזרקור חיובי לעומת המתחרים.
ככל שללקוח קליל לתקשר, כך יהיה נרחב יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להגדיל את נפחן וגודלן של השילומים ע"י זה שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להעלות את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח מערכת יחסים, מומלץ באותה נשימה לתת מענה לקליינט שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב אופציות שיש בשירות שמוצע בצורה של הבאת ידע חשוב במסכו של הפלאפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל זה נושא שולי. חשוב מאוד לסקור את כל מטרות העסק יחד עם בונה האפליקצייה וזאת כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 ios

על מה נכון לעצור ולחשוב ב'הנדסת' אפליקציה?

מה שהכי חשוב זה התפקסות על לפתור אישיו שיש בשירות. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור בעיות כגון לתת אפשרות ללקוח לגמור עם העניינים שלו בדקות מעטות יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בתכונות המוצר, להפחית שימוש מיותר באמצעים ולשקף תמונה רצינית ועניינית מול לקוחות , הן הנמצאים והן העתידיים, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול בצורכי הלקוח באופן נכון, כל אלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה חכמה בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד אמורים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, ופה נכנס כמובן הידע המקצועי וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי נכונה, כדאי לתור אחר מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים להציג בפניכם שאלות באיזה אופן הינכם עושים עסקים כיום. המפתחים צריכים לתשאל את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו אופציה, חשוב מאוד לבקש מצוות המפתחים להראות לכם דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

כיצד יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון לא יילך לאיבוד בין מליוני האפליקציות שנמצאים כעת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון צריך שיהיה לו רלוונטיות מספקת בשביל המשתמשים. הגישה הראויה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות העצומה של היישומים המתחרים היא לבדוק האם הוא משרת ומביא רווחה מסוימת לצרכן על בסיס שעתי אפילו אם צריך. במצב בו הצרכן רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, תהיה בטוח שהוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה עולה לפתח יישומון בשביל חברה קטנה בעיר ראשון לציון?

מענה בעייתי לסוגייה בעייתית. המחירונים של לפתח אפליקציה דינאמיים ואחד הגורמים הקריטיים הוא סוג ואופי האפליקציה. לפתח יישומון שאינו בעייתי כ"כ על-ידי חברה מקצועית יתומחר בדר"כ בכיוון של 7,000 שקלים עד 17,000 שקלים אפליקציות בדרגת 'סיבוך' אחרת אמנם, תעלנה מספרים רציניים יותר. עסק רציני ומנוסה יכול בדרך כלל להעניק לכם הצעת עלות בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף השקה אישית של היישומון לארגון שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר קושי מהותי בעסק.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות רבות (כמו iOS, Android) זה במילים אחרות לשלם יותר?

ברמת העיקרון, התשובה חיובית בדר"כ. במצב בו הכרחי לכם שהאפליקציה תפעל על מערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web היא הדלת של היישומון לעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה והאפליקציה מעוצבת על-ידי חברה רצינית, כאמור. לחצו כאן כדי ללמוד עוד ידע בנוגע לשוני שישנו במכשירים השונים בקישורים אלה:

מהי הרווח הסופי, בערך, בקניית פיתוח יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במצב בו מחירי הפיתוח כולם שבים אל המשקיע בשנה הראשונה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם לא קשה לבצע בדיקה את היישומון, אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או להקטין בזבוז שירות המוצע ב-19 אחוזים כהדגמה. בחישוב התשואה העתידית, מומלץ לא להשאיר בצד את הגורמים שמהווים את ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעתיד היישומון בראשון לציון להוריד.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזה אופן נכון למזמין האפליקציה לבצע שיווק לקונים עתיידים ונוכחיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומים זה באתר אינטרנט. במצב בו פיתחנו יישומי Native, אותו אפשר לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אצל ארכיון היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), ראוי לבדוק בטעימה קלה את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. במקביל, אפשר לשווק את היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולקבל עזרה מהמחלקה לשיווק שלכם. לפי אופיו של היישומון, יש לתת את הדעת על עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהכניס אותם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

באיזו תדירות יש באופן כללי באיזור ראשון לציון לערוך עדכון של היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. במידה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על פיתוח יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה נכון יהיה לבצע עדכון בערך כל 12 חודשים. זאת בשביל להיות מסונכרנים עם ההתפתחויות של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה אנדרואיד ואפל.

יישומון זה משהו שחובה לכל ארגון?

אם העסק כושל להתמקד על קושי במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, הכרחילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. ואף על-פי כן, לדבר עם תאגיד פיתוח יישומים, זו אולי אופציה למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר מומלץ למנהלים להגות בהם בטרם מתחילים עם הכנת יישומון

חשוב להבין שיש פתרונות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור באופן רציני הרגלים שליליים שיש לחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין בדף הרשת ששייך להם שבדר"כ לא פועלות כלל באנדרואיד או באייפון. זו דוגמה למתי נקבל עזרה מהאפליקציה – לשדרג את האופציה לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין ארגונים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". אמאזון הפכה את השיחה של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. הכנת יישומים לעסקים בראשון לציון – לקבלת ייעוץ, קביעת מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו מסרון עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 ios

About the author