עיצוב דפים באמצעות css 3.0 java

הכנת יישומים לתאגידים בראשון לציון , כל הידע ההכרחי

בניית יישומים לעסקים לכלל המטרות האפשריות בראשון לציון

פיתוח אפליקציה לבתי עסק בכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא עניין בלעדי לזמננו, אולם רשת האינטרנט אשר תרמה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק גרמה לטפיחה של עולם הצרכנות להיבטים רחבי ידיים. היום המון בני-אדם מכל ארץ משיגים עוד ועוד דברים וידע לפי רצונותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. כמובן, שהתגובה של עולם הסחר לעולם לא תאחר להגיע – יותר ויותר בעלי מקומות עבודה מגיעים למסקנה שצריך להזמין אפליקציות לעסקיהם. נותני שירות קולטים אט-אט את ההצלחה הפוטנציאלית שביצירת אפליקציות במטרה לעשות חיים קלים ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אבל, זה מעשה שכדאי שנעשה?

בדברים שלפניכם נדבר על השאלה שכולם שואלים: מה מתבקש בשביל בניית אפליקציות לעסק ובאיזה אופן יישומון לסלולרי יש ביכולתו לקדם את הארגון שלך? נתינת אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד תקשור מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא מנדטורי. כשהצוות נגיש מהטלפון של הקליינט ובעת שיש דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, הוא בונה תחושה של אמון והוא יהיה מצוי בזרקור חיובי , זה כמובן בניגוד למתחרים.
אם למשתמש יש את האופציה הפשוטה לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להגדיל את נפחן וגודלן של הקניות מפני שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, למנף את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, אפשר גם על הדרך להעניק סיוע למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה אופציות שיש במוצר על-ידי הנגשת מעין 'כרוז' דיגיטלי בצגו של הפלאפון.

במילים אחרות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה עניין שולי. הכרחי לסקור את רצונותיו של בעל החברה בסיוע של מתכנת היישומון כדי שבוודאות נדע שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 java

למה רצוי לתת מחשבה בייצור אפליקציות?

מה שהכי חשוב זה לשים דגש על לפתור עניין שישנו במוצר. יישומים שעניינם למצוא פתרון לקושי , לדוגמה להעניק אפשרות ללקוח לעשות יותר דברים בזמן קצר יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, שימור תכונות המוצר ולהציג תדמית עניינית ורצינית לעיני צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, זאת עם שירות לקוחות נכון, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כהשקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. על העסק או הארגון להצביע על מה בדיוק צריך היישום להוציא לפועל, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. להשגת התוצאות הכי ראויה, חשוב מאוד להשיג מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים לשאול אותך באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לצרכיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו מתאפשר, הכרחי לבוא בבקשה למתכנתים להראות לכם גרסה ראשונית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי הדרך בה מובטח לאדם שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יילך לאיבוד בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

חוק השיטה הראויה להיות בטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בתוך ים היישומים המתחרים היא לבדוק האם הוא משרת ומביא יתרון מהותי ללקוח ובאופן שעתי אפילו אם צריך. במצב בו הצרכן רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שאלה – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה עולה לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון זעיר בעיר ראשון לציון?

מענה בעייתי לשאלה מורכבת. המחירונים של לפתח אפליקציה כל הזמן בתנועה והגורם הכי קריטי הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. בניית יישומון בלתי מורכב עם עסק מוכר יעלה פלוס מינוס בכיוון של 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומונים לא פשוטים כל-כך עם זאת, יעלו מספרים גבוהים יותר. עסק שיש לו ניסיון יכול בדרך כלל להעניק לכם מחיר מוערך לאחר דיון קצר יחסית. מחירון בניית היישומון לארגון שלכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן פותר קושי מהותי בעסק.

לפתח יישומון שמתאים למכשירים שונים זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים יותר?

בקצרה, כן, כמעט תמיד. במידה ויש לכם נחיצות אמיתית שהאפליקציה תפעל על הרבה מערכות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שאתם צריכים לעשות זה לפתח אפליקציית אינטרנט (ווב) ולא נטיב. שיטת Web היא הדלת של היישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; אבל רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב היטב, כאמור. ניתן לקבל מושגים נוספים – מידע נוסף על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בלינקים הבאים:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, ברכישה של אפליקציה עבור חברה קטנה?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. אם מחירי הפיתוח כולם חוזרת לבעלים שלה בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לברר האם היישומון ממזער את מס' הדקות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, או למזער שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-15% כהדגמה. בבחינת הרמה של ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), חובה לקחת בחשבון את האלמנטים שמרכיבים את תשלומים מצד החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון אמור בראשון לציון לצמצם.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, איך מומלץ למזמין השירות לעשות שיווק לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומים זה באתר אינטרנט. יצא ואנחנו מתעסקים ביישומי Native, אותה ניתן להוריד אצל ארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), חכם יהיה לסקור בטעימה קלה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. גם כן, אתם יכולים להכריז על השקת היישומון ע"י לוח תפוצה, או בסיוע המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון חכם יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בבימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל כמה זמן יש לבעלי עסקים באיזור ראשון לציון לעדכן את היישומים שרכשו?

גם כאן, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכלית היישומון הרלוונטי. במידה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר רצוי לערוך חידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. ע"מ שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים בתוך הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כגון אנדרואיד ואפל.

האם אפליקציה מומלץ לכל תאגיד?

במקרה שהחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להצביע על אתגר במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, ראוילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אולם שיחה אצל צוות פיתוח, זו אולי אפשרות לשים לב לקושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים שיש למנהלים להרהר בהם כשחושבים על בניית יישומון

צריך לזכור כי קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן כבד-משקל הרגלים בעיתיים שקיימים בעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט שלהם שרוב הזמן לא פועלות כלל בטלפון הסלולרי. ברגע זה יש הכרח ביישומון – שדרוג היכולת לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל בין חברות. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את ההתקשרות של המשתמשים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. לפתח יישומים ליזמים בראשון לציון – להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעת מחיר, התקשרו אלינו עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 java

About the author