עיצוב דפים באמצעות css 3.0 jobs

יצירת יישומים לעסקים בראשון לציון וכל המידע ההכרחי

יצירת אפליקציה לארגונים קטנים וגדולים בעיר ראשון לציון

בניית אפליקציות לעסקים מכל גודל: הצרכנות המאסיבית זה לא עניין בלעדי למאה העשרים ואחת, ואע"פ כן, רשת האינטרנט אשר תרמה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי צל של ספק פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לאופקים שלא יעלו על הדעת. בני אדם רבים יותר ויותר מכל העולם צורכים יותר ויותר פריטים ומידע ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. ודאי שהתגובה של הסוחרים בחיים לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של בעלי עסקים בוחרים ליצור אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הטוב אשר בהזמנת יישומון בשביל להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. והאמנם, האם מדובר במעשה נחוץ?

בטקסט שלפניכם נדסקס בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה מתבקש במטרה להגיע ליצירת יישומון לארגונים ובאיזו דרך יישומון לטלפון מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? נתינת אפשרות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק עם הזמנה הופך לקריטי. כאשר בית העסק מצוי בנייד של המשתמש / לקוח ובעת שמתקיים דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, נרקמת תחושת אמון והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) אל מול עסקים המתחרים לו.
ככל שללקוח קל יותר לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יגדל דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות בהחלט יכולים להעלות את תדירות ונפח התשלומים ע"י זה שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, להגביר את קביעות השיח עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה הזדמנות רצוי אף לתת מענה למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה אופציות שבית העסק נותן דרך הצגה של אינפורמציה עניינית בצגו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה עניין שולי. אל תוותרו לעולם על לבחון את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם מתכנת האפליקצייה בשביל שלא יהיו טעויות והיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 jobs

מהם הדברים שאליהם ראוי לעצור ולחשוב בהכנת אפליקציה?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור תקלה שקשורה לעסק. אפליקציות שביכולתן לפתור עניין , למשל להקל על הלקוח לגמור את ענייניו במינימום דקות, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, שימור של תכונות המוצר ולשקף תמונה רצינית ועניינית לעיני קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם מענה לצורכי המשתמש באופן מהיר, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן בתור השקעה חכמה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. החברה או התאגיד צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישומון לעשות, זאת לפי הצורך של השוק, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי רווחית, ראוי שיהיה לנו מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המפתחים מטרתם לשאול אותך באיזו שיטה אתה מבצע דברים כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורים להפנות אל החברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו ניתן, רצוי לשאול את הצוות אם ביכולתם לשלוח לכם מבנה ראשוני של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון לא ייבלע בין מליוני האפליקציות שיוצאים בכל יום?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון צריך להיות מעודכן ושימושי עבור הציבור. השיטה הראויה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייעלם בים היישומים המתחרים היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם היא מעניקה רווחה מהותית לאלו שהתקינו אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן תמידי. במצב בו הצרכן רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שום ספק שהוא ישוב להסתייע בו.

מה התעריף עבור לבנות יישומון לעסק קטן באיזור ראשון לציון?

הסבר לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות והגורם הקריטי ביותר הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. תכנות והשקת יישומון "טריוויאלי" ע"י עסק רציני עולה בדרך כלל באיזור 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. עסק עם שנים בתחום יכול בדר"כ להעניק לכם מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. עלות הכנת היישומון לחברתכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בעסק.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות הפעלה שונות ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים רציניים יותר?

לא נאריך במילים: כן, בדר"כ. אם יש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יפעל במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו iPhone וגלקסי, הגיוני לומר שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זה במידה והיישומון עוצב דרך חברה רצינית, מן הסתם. אפשר למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני בין הפלטפורמות השונות במאמרים הבאים:

מהם אחוזי הרווח נטו, בערך בקניית פיתוח אפליקציה עבור ארגון זעיר?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. בסיטואציה בה עלות פיתוח האפליקציה מוחזרים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לעשות בירור אם האפליקציה מפחיתה את הזמן הדרוש לקנות משהו ב-15%, / להקטין שימוש לא חכם במשאבים ב-20% בתור דוגמה. בחישוב צורך בהזמנה, חשוב מאוד להתחשב גם בכלהפעולות השוטפות שמהוות את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון מתכוון באיזור ראשון לציון למזער.

כאשר היישומון עומד, באיזה אופן ראוי למזמין האפליקציה לשווק אותה לקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומים זה על-ידי עמוד ברשת. יצא ואנחנו מתעסקים ביישומון Native, אותו אפשרי להתקין אצל ארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), כדאי לבחון קצת את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף, ישנה האופציה לחלק המלצות על היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ובסיועם של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, כדאי לקחת בחשבון צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעביר אותם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל כמה זמן כדאי פחות או יותר בראשון לציון והסביבה לערוך עדכון של היישומון?

בדומה לדברים לעיל, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של תכליתו של היישומון הזה. בסיטואציה בה אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה כדאי לרענן כל, פחות או יותר, 12 חודשים. על-מנת שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל שינויי הגרסה של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כגון אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון טוב לחברות, לא משנה מה?

במקרה שהחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לשים פוקוס על בעיות בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, חובהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך דיבור עם צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שרצוי למזמין היישומון להקדיש להם מחשבה לפני שמגיעים אל בניית יישומון

בזמננו אנו ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן ניתן לשפר משמעותית הרגלי עבודה שהעסק כבר מאמץ. למשל להזמין. לחברות הפצה מזעריות קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף הרשת ששייך להם שבדרך-כלל אינן פעולות כלל ועיקר בדפדפן של הנייד. זו דוגמה למתי צריך להיכנס האפליקציה – להעלות ברמה את היכולת לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר "אמאזון" שינה את הדו-שיח של הצרכן איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. לפתח יישומון לעסקים בראשון לציון – לקבלת ייעוץ, תיאום פגישה והצעה גמישה, התקשרו אלינו עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 jobs

About the author