עיצוב דפים באמצעות css 3.0 kg

יצירת יישומים לארגונים בעיר ראשון לציון וכל מה שצריך לדעת

בניית אפליקציות לחברות קטנים וגדולים בראשון לציון והסביבה

הכנת אפליקציה לתאגידים מכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא בלעדי לתקפותנו, אך רשת האינטרנט שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתהליך הגלובליזציה והניעה התפתחות טכנולוגית, בהחלט מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות להיבטים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל הגלובוס קונים עוד ועוד חפצים וחומר מכל סוג לפי רצונותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. על ידי כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא תאחר להגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנה שנכון לפתח אפליקציה לעסק שלהם. מנכ"לים מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית שבפיתוח אפליקציה על-מנת לעשות חיים קלים ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. והאמנם, האם מדובר במעשה מחוכם?

בדברים שלפניכם ניתן מענה להשאלה שכולם שואלים: מה הכרחי בשביל הכנת אפליקציות לארגונים ומהי הדרך בה יישומון לטלפון יש ביכולתו לקדם את המוצר שאתם מציעים? מתן אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לקיים דיאלוג מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא קריטי. כשהעסק נגיש מהטלפון של הקונה או המשתמש וכאשר הלה מתקשר איתו ע"י מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נרקמת תחושה של ביטחון והוא יואר עם זרקור חיובי אל מול העסקים שהתחרו בו עד עתה.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קל יותר לנהל דו-שיח, כך יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות בהחלט יכולים להעלות את נפחן וגודלן של ההזמנות על ידי כך שלבצע רכישה הפך לכה זמין, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקליינט שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אפשרויות שיש במוצר על-ידי הנגשת מעין 'כרוז' דיגיטלי בצג המכשיר הנייד.

לסיכום ההקדמה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה נושא שולי. הכרחי לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיוע של המפתח של היישומון וזאת כדי שבוודאות נדע שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 kg

מהם הדברים שאליהם חובה לתת את הדעת ביצירת אפליקציות?

מטרתנו היא הקלה על המשתמש, כמו לפתור בעיות שיש בשירות. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי , למשל להקל על הקונה לבצע פעולות רבות יותר בדקות מעטות יותר, נכונות ויעילות שימוש בשירות המוצע, לתת ידע על שימוש חכם בתכונות המוצר ולהעניק לחברה Image (תמונה) רצינית וחזקה עבור קונים , הן הנמצאים והן העתידיים, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול בצורכי הלקוח באופן נכון, מוכיחות את עצמן כהשקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון לעשות, זאת לפי רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי ראויה, מומלץ להשיג מפתח בעל ניסיון מוכח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים לתשאל אתכם איך אתה מבצע דברים כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להציג בפני החברה שאלות שנוגעות למטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו ניתן, הכרחי לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

כיצד יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהזמין לא יילך לאיבוד בין מליוני האפליקציות שמשווקים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שעל האפליקציה שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען הקונים. האופן בו הכי כדאי להבטיח שהיישומון לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא להיות בטוחים שהוא מספק רווחה מהותית לאלו שהתקינו אותו על בסיס שעתי אפילו אם צריך. במצב בו הלקוח חש שזה יישומון שהוא כלי-עזר שימושי, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לבנות יישומון בשביל ארגון שאינו גדול באיזור ראשון לציון?

מענה בעייתי לקושייה מסובכת. התעריפים לא מקובעים כלל ואחד המשתנים רבי המשקל הוא סדר גודל מורכבות היישומון. בניית יישומון שאינו מורכב כ"כ ע"י עסק רציני יעלה פלוס מינוס בין 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם אשר אינם פשוטים כ"כ לעומת זאת תעלנה מספרים גבוהים יותר. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה יכול בדר"כ להעניק לכם עלות מוערכת לאחר מפגש קצר יחסית. מחירון השקה אישית של היישומון לחברה שלכם אמור לשקף היטב את זה הסיבה שעליה לפתור קושי מהותי בעסק.

לפתח יישומון שמיועד למערכות הפעלה שונות זה בעצם אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בפשטות: בדרך כלל כן. במצב בו זה חובה מבחינתכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהבחירה החכמה יותר תהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב (רשת) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה הנ"ל היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ונבנה היטב, כאמור. כאן תוכלו לקבל מידע נוסף על השוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים האלה:

מהי הרווח, בערך, בפיתוח יישומון רגיל עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. אם עלויות הפיתוח כולן שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. גם לא קשה לבצע בדיקה אם היישומון מצליח להקטין את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או למזער שימוש לא יעיל באמצעים ב-16% למשל. בבירור ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), ראוי לבדוק גם את כל מה שמהווה את הוצאות העסק, בכל היבט, שעתיד היישומון בראשון לציון להוריד.

כאשר היישומון עומד, מהי הגישה על-פיה מומלץ למזמין היישומון להגיע איתה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון לקידום יישומון זה ע"י דף ברשת. במקרה שהדיבור הוא על יישומי Native, אשר אתם יכולים להתקין בארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), כדאי להכיר טיפה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. כתוספת, אפשר להודיע על השקתו של היישומון דרך רשימת דיוור, ולהיעזר בהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, נכון יהיה לחשוב על אפשרות עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיע אותם באתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

כל כמה זמן כדאי בקירוב בראשון לציון והסביבה לערוך חידוש של היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. במצב בו היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על פיתוח יישומון כזה. מינים שונים של יישומים רצוי לרענן כל, פחות או יותר, 12 חודשים. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם עדכוני המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כמו iOS ואנדרואיד,

יישומון זה משהו שהכרחי לחברות, לא משנה מה?

במקרה שהחברה לא מצליחה לזהות קושי בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ראוילחכות קצת עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, לדבר עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

פואנטות שרצוי למנהלים להקדיש להם מחשבה כאשר העיסוק הוא לפתח יישומון

צריך לזכור כי יש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן מהותי הרגלים שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין באתר האינטרנט שבבעלותם שרוב הזמן אינן מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. זו הנקודה בה נכנסת לתמונה היישומון – להנגיש את היכולת להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר "אמאזון" שינה את הדו-שיח של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. פיתוח אפליקציות לתאגידים בראשון לציון – להתייעצות, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו מייל עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 kg

About the author