עיצוב דפים באמצעות css 3.0 list

בניית אפליקציות לבתי עסק בעיר ראשון לציון , כל הידע ההכרחי

יצירת אפליקציות לתאגידים קטנים וגדולים בראשון לציון

בניית יישומים למקום עבודה מכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא דבר בלעדי למאה ה-21, אך רשת האינטרנט אשר הניעה עוצמתית את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בהחלט פרסה את הצרכנות המאסיבית לאופקים מדהימים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בגלובוס מזמינים עוד ועוד דברים ושירותים על-פי הצרכים שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. כמובן, התגובה של הסוחרים לעולם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים מחליטים ליצור יישומון למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים מבינים עם הזמן את הטוב שבבניית יישומון במטרה לספק חוויית קנייה חיובית ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואע"פ כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה מחוכם?

בעמוד זה נדסקס באשר כולם צריכים לדעת: מה צריך לעשות על מנת להגיע להזמנת יישומים לבתי עסק וכיצד יישומון לסלולרי יש בו לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? נתינת אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לבצע דיאלוג מתקדם מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כשהצוות קיים ומצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ההתקשרות מתבצעת באופן של התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתהווה תחושה של אמון והוא יואר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) מול העסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם למשתמש ישנה האופציה הקלה לבוא באינטראקציה, ודאי שגם יהיה גדול יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יש בהם להעלות את תכיפות וגודל ההזמנות מפני שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להגדיל את קביעות השיח עם הקליינט ולבנות אמון, באותה הזדמנות רצוי אף לתת מענה לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אפשרויות שבית העסק נותן דרך פרסום טקסט (או תמונות) ענייני על צג המכשיר הנייד.

בקיצור, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה עניין שולי. כדאי לבחון בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד מתכנת היישומון במטרה שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 list

לאיזה נושאים הכרחי לתת מחשבה בהכנת יישומון?

המפתח הוא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור אישיו שקיים במוצר. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לקושי , לדוגמה להעניק אופציה ללקוח להספיק יותר בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, לתת ידע על שימוש חכם בתכונות המוצר ולהציג תדמית רצינית ועניינית לעיני קונים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ע"י טיפול בצורכי המשתמש באופן יעיל, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן בתור השקעה חכמה לאורך זמן. התאגיד או החברה צריכים זה לדעת בוודאות מה אמור היישומון להציא לפועל, זאת ע"פ הידע המקצועי בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי ראויה, כדאי למצוא מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים להפנות אליכם קושיות איך הינכם מריצים את עסק נכון לעכשיו. המפתחים מוכרחים לתשאל את החברה בנוגע לרצונות שלה אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו ניתן, חובה לבוא בבקשה למתכנתים לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

איך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהאפליקציה שלו לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים בכל יום?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון אמור להיות מעודכן ושימושי ללקוחות. השיטה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שיש בימינו היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא נותן טוב' מהותי לאלו שהתקינו אותו ובאופן יומיומי. אם הלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, ההמשך צפוי – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה התעריף עבור לקבל יישומון בשביל חברה זעירה באיזור ראשון לציון?

הסבר לא פשוט לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים בתנועה מתמדת ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. תכנות והשקת יישומון לא מורכב כל-כך עם עסק חזק בתחום יעלה פלוס מינוס באיזור 7,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומונים מורכבות יותר עם זאת, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. עסק רציני ושיש לו ניסיון יכול בדר"כ להעניק לכם הצעת עלות אחרי פגישה של שעה-שעתיים. עלות עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם אמור להצדיק את זה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר המותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יעלה לבעל עסק יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, רוב הזמן. במצב בו יש לכם צורך אמיתי שמה ששילמתם עבורו יתפקד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון אינטרנט (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת Web היא הדלת של היישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, זאת אם הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. ניתן למצוא הסברים על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

מהם אחוזי הרווח, בערך, ברכישה של יישומים עבור ארגון זעיר?

הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במידה ועלות פיתוח האפליקציה עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם לא קשה לעשות חישוב אם היישומון מצליח למזער את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ולחלופין להפחית בזבוז אמצעים ב-14 אחוזים לדוגמה. בסקירה על מידת כמה הדברים משתלמים, כדאי לא להשאיר בצד את המספרים שמייצגים את הוצאות העסק, באופן ישיר ועקיף, אשר בכוונת האפליקציה בראשון לציון למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כאשר היישומון הושלם, באיזה אופן חכם יהיה לבעל עסק קטן לדחוף אותה לשוק ולצרכנים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להוצאת יישומים זה על-ידי עמוד ברשת. במצב בו העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג נייטיב, אותו אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים הייעודית (Google Play הוא דוגמה קלאסית), חובה לברר בטעימה קלה את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם השקת היישומון לחנות. יחד עם זאת, אפשר לקדם את האפליקציה ע"י לוח תפוצה, ובסיועם של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. לפי סוגו של היישומון, כדאי להכניס את האופציה של צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהעביר אותם אל יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי וכמה תדיר הכרחי בקירוב בראשון לציון לרענן את היישומון?

גם כאן, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. אם היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה רצוי לבצע חידוש בערך אחת לשנה. נעשה זאת במטרה שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל העדכונים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כגון אייפון וגלקסי,

אז יישומון למעשה הכרחי לכל ארגון?

אם התאגיד לא מצליח לזהות קושי בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, נכון יהיהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אולם לדבר עם מפתחי יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר ראוי לבעלים של החברה להרהר בהם בטרם מתחילים עם תכנות והשקת יישומון

חשוב להבין שיש פתרונות ברשת ואיתן ניתן לשפר בצורה רצינית הרגלים שליליים שיש לעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בטלפון הסלולרי. זו דוגמה למתי נקבל עזרה מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשה של היכולת להזמין יכול לעשות את כל ההבדל אצל תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את ההתקשרות של קהל הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. הכנת יישומון לבעלי חברות בראשון לציון – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 list

About the author