עיצוב דפים באמצעות css 3.0 notes

יצירת יישומים לבתי עסק בעיר ראשון לציון וכל מה שצריך לדעת

פיתוח אפליקציה לבתי עסק קטנים וגדולים בעיר ראשון לציון

פיתוח אפליקציה לתאגידים מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא דבר בלעדי למאה ה-21, עם זאת, פריצת הרשת שעזרה לכל הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, חד משמעית הגדילה את עולם הצרכנות לגדלים מטורפים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל ארץ דורשים עוד ועוד קניות וידע על-פי הצרכים שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. בצורה זו, תגובת השוק בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – כמות גדולה של מנכ"לים עושים את הצעד להכין יישומון לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים עם הזמן את הרווח אשר בפיתוח אפליקציה בשביל לעשות טוב ונוח לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, זה מעשה כדאי?

בעמוד זה נדון בשאלת השאלות: מה נחוץ בשביל בניית אפליקציה לעסק ומהי הדרך בה יישומון Mobile יש ביכולתו למנף את ההעסק שלכם? הענקת גישה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע תקשור מול מפתחי המוצר ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מאסט. כשהצוות מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח וכשהוא בא במגע עמו באופן של התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, צומחת תחושה של ביטחון והוא יואר עם אור ייחודי לעומת העסקים המתחרים לו.
אם למשתמש פשוט לבוא באינטראקציה, כך יתפתח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להעלות את תדירות ונפח הקניות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, למנף את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, רצוי גם על הדרך לעזור למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שקיימים שמוצר ע"י פרסום ידע חשוב על מסך הפלאפון.

בקיצור, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל זה נושא שולי. הכרחי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיועו של בונה היישומון כדי שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 notes

על אילו דגשים הכרחי לתת מחשבה בתכנות אפליקציות?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור קושי שישנו במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור עניין , דוגמה לכך יכולה להיות לאפשר למשתמש לבצע דברים רבים יותר בדקות מעטות יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בשירות המוצע, להכווין לשימוש נבון בשירות המוצע ולשקף תמונה שאומרת 'קידמה' לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם מענה לרצונות המשתמש באופן נכון, כל אלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר לאחר זמן לא ארוך במיוחד. התאגיד או החברה צריכים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישומון, וכאן נכנס כאמור רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. להשגת התוצאות הכי ראויה, נכון לאתר מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להפנות אליכם שאלות באיזה אופן אתה מבצע דברים בעת הזו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים לתשאל את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זה אופציונלי, כדאי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לחשוף בפניכם גרסה ראשונית של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי השיטה בה יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שמפורסמים חדשים לבקרים?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון צריך להיות עדכני ושמיש לציבור. השיטה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייעלם בים היישומים שיוצאים בכל יום היא לוודא שהיא מעניקה רווחה מהותית לצרכן על בסיס קבוע. במקרה שהצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, אין שאלה – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה התעריף עבור לקבל יישומון בשביל חברה זעירה בעיר ראשון לציון?

הסבר מסובך לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. התמחורים משתנים ותלויים באופן משמעותי בהדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. לפתח יישומון שאינו מורכב כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר בדר"כ בכיוון של 8,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, יתומחרו בכסף רב יותר. מפתחים בתאגיד עם ותק יכול בדר"כ לספק לך מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. מחיר עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לעסק צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי רציני בחברה.

לפתח יישומון שמתאים למערכות רבות (כמו iOS, Android) , משמעות הדבר לשלם סכומים רציניים יותר?

ברמת העיקרון, כן, בדר"כ. אם יש לכם צורך אמיתי שהיישומון יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון וגלקסי, יכול להיות שמה שאתם צריכים לעשות זה לפתח אפליקציית אינטרנט (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטת Web היא הדלת של היישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה שהפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי ללמוד מידע בנושא השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בלינקים האלה:

מה בדיוק הרווח נטו, בערך אם נשקיע ביישומון ייעודי בשביל חברה קטנה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה ועלות פיתוח האפליקציה מכוסים בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם לא בעיה לעשות חישוב אם היישומון מצליח להקטין את הזמן הדרוש לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין להפחית שימוש לא יעיל בתכונות המוצר בעשרה אחוזים למשל. בבירור ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), נכון לצרף לחישובים שלנו את הפעולות השוטפות שמהוות את ה"הפסדים" של החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון עתיד בראשון לציון להפחית.

כאשר היישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה חובה למזמין היישומון לדחוף' אותה לקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום של יישומון זה עם דף ברשת. במידה והדיון הוא על אפליקציית ניטיב, אשר לקוחות יכולים להטמיע בטלפון במאגר היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), רצוי לברר מעט את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. גם כן, אפשר להכריז על השקת היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולהיעזר בהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. בהתאם לסוג היישומון, רצוי לקחת בחשבון עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעבירם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

מתי יש למזמין היישומון בראשון לציון לערוך חידוש של היישומים שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. במצב בו האפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה מומלץ לעדכן כל, פחות או יותר, 12 חודשים. נעשה זאת במטרה להיות מותאמים להשינויים של מערכות ההפעלה של המכשירים כגון אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

האם אפליקציה טוב לכל חברה?

במצב בו העסק כושל להצביע על אתגר בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ישלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אך שיחה אצל מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים אשר חכם יהיה לבעלים הנבון לתת עליהם את הדעת כאשר העיסוק הוא תכנות והשקת יישומון

אל תשכחו כי קיימות אופציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור משמעותית הרגלים שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה בתוך האתר שהם מנהלים שיותר מדי פעמים לא עובדות בכלל בסמארטפון. למעשה פה נקבל סיוע מההיישומון לסמארטפון – להעלות ברמה את האופציות להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער בין חברות. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר "אמאזון" שינה את התקשורת של קהל הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? כנראה שזה מתאים גם לכם. בניית יישומים לבעלי ארגונים בראשון לציון- להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעת מחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 notes

About the author