עיצוב דפים באמצעות css 3.0 pdf

פיתוח אפליקציות לארגונים בראשון לציון וכל אשר צריך לדעת

הכנת אפליקציות לתאגידים קטנים וגדולים בעיר ראשון לציון

הכנת יישומים לעסקים לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא ייחודי לשנים האחרונות, אבל רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ותרומתה לאת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא שום ספק הגדילה את תרבות הצריכה למימדים עצומים. היום המון בני-אדם מכל הגלובוס מזמינים עוד ועוד פריטים וידע על-פי הדרישות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. בצורה זו, השוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של מנכ"לים עושים את הצעד להזמין אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה הבינו כבר את הרווח אשר בבניית יישומים בשביל לספק חוויית קנייה חיובית ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ועם זאת, האם הצעד הזה מומלץ?

בעמוד זה ניתן מענה למה שכולם רוצים לדעת: מה צריך עבור הזמנת אפליקציה למקום עבודה ואיך בדיוק אפליקציית מובייל יש בו לסייע להצלחת התאגיד שלכם? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לבצע דיאלוג מתקדם מול הנהלת העסק עם הזמנה הופך לקריטי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות זמין מהנייד של הקונה או המשתמש ובעת שיש דו-שיח על-ידי התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נוצרת תחושה של אמון והוא יצטייר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות מול מתחריו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קליל לתקשר, באותה צורה יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יוכלות להגביר את נפחן וגודלן של התשלומים בגלל שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, להעלות את תדירות המגע עם הלקוח ולטפח מערכת יחסים אמיתית, רצוי גם על הדרך לסייע ללקוח להפיק תועלת מירבית מה אופציות שקיימים בשירות המוצע ע"י הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי על צג מכשיר הטלפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. אל תוותרו לעולם על לבחון את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של בונה היישומים על-מנת שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 pdf

מהם המוקדים שאליהם כדאי לשים לב בעיצוב יישומון?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה התבייתות על פתרון בעיה שיש בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הקונה לסיים את ענייניו בפחות זמן, יעילות שימוש בשירות המוצע, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ולשקף תמונה רצינית ועניינית עבור צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, עם מענה לצורכי המשתמש באופן יעיל, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן בתור השקעה מוצלחת בטווח הרחוק. החברה או התאגיד אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישומון להציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הידע המקצועי בתחומו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מוצלחת, נכון לעשות מאמץ בהשגת מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורה להציג בפניכם שאלות איך הינכם מנהלים את העסק נכון לעכשיו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לרצונות שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במצב בו מתאפשר, רצוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם מבנה שלדי של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

כיצד מובטח לאדם שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייבלע בים היישומים שנמצאים כעת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון אמור להיות שימושי ומעודכן בשביל הצרכנים. השיטה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמוצעים היום היא לבדוק שהיא מעניקה רווחה מסוימת לאלו אשר בחרו להוריד אותו על בסיס קבוע. במקרה והמשתמש רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, ההמשך צפוי – הוא ישוב להסתייע בו.

מהי העלות של לפתח אפליקציה עבור ארגון מזערי ?בראשון לציון

הסבר מסובך לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב כ"כ עם ארגון ותיק ומומלץ יעלה בדר"כ בין 8,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים לעומת זאת יעלו מספרים גבוהים יותר. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה , לא צריך להיות לו קושי לספק לך עלות מוערכת לאחר דיון קצר יחסית. עלות בניית היישומון לעסק לשקף היטב את זה הסיבה שעליה לפתור אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) , משמעות הדבר לשלם כסף רב יותר?

בקיצור, התשובה חיובית בדר"כ. יצא וזה מהותי מבחינתכם שהיישומון יפעל במכשירים שונים, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שימוש בקונסטרקציית Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זה במקרה והיישומון נבנה ועוצב כראוי כמובן. אתם מוזמנים למצוא מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות במאמרים הבאים:

מהם אחוזי הרווח, בערך, בפיתוח יישומון לאייפון או לאנדרואיד לעסק קטן?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. אם עלות פיתוח האפליקציה שבים לכיסו של הבעלים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם פשוט נורא לעשות בירור את היישומון, אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין לצמק בזבזנות של שירות המוצע ב-12% לדוגמה. בבחינת הרמה של כמה הדברים משתלמים, חשוב מאוד להכניס לחישוב את הגורמים שמהווים את ה"הפסדים" של החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שעתיד היישומון בעיר ראשון לציון למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזו צורה רצוי למזמין היישומון לדחוף אותה לשוק ולצרכנים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה להוצאת יישומים זה עם עמוד ברשת. אם מדובר באפליקציית ניטיב, אשר אתם יכולים להטמיע בטלפון במאגר היישומים הייעודית (בתור דומה זה יכול להיות App Store), רצוי לבחון טיפה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. יחד עם זאת, קיימת האפשרות לקדם את האפליקציה ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרה של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, חובה לחשב את היתרונות שיהיו בהכנת סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן מומלץ בהערכה גסה בראשון לציון לבצע עדכון של היישומון שרכשו?

גם כאן, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את אופי האפליקציה המדוברת. בסיטואציה בה אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה נכון יהיה לבצע עדכון בערך כל 12 חודשים. על-מנת להתעדכן ולהיטמע היטב בההתפתחויות של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , לדוגמה אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון חובה לכל חברה?

יצא והחברה נכשלת בלהצביע על בעיות במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אמנם לשוחח עם צוות פיתוח, זו אחת הדרכים למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים שמומלץ להנהלת החברה לחשוב עליהם לפני שמתחילים עם פיתוח אפליקציות

בתקופתנו ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן ניתן לשפר בצורה רצינית תכונות שיש לחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף שבבעלותם שבדר"כ אינן מתפקדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. כאן בדיוק נקבל עזרה מהיישומון – להעלות ברמה את האופציות להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אמאזון הפכה את האינטראקציה של הקונים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. בניית יישומים לבעלי תאגידים בראשון לציון- לשיחה עם מקצוענים, מפגש והצעות גמישות, צרו עימנו קשר עוד היום. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 pdf

About the author