עיצוב דפים באמצעות css 3.0 ppt

יצירת אפליקציה לארגונים בעיר ראשון לציון וכל מה שצריך לדעת

יצירת יישומים לתאגידים מכל סוג באיזור ראשון לציון

הכנת אפליקציה למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי לשנים האחרונות, ואע"פ כן, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר הניעה עוצמתית את תהליך הגלובליזציה ודחפה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא שום ספק פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל גדלים עצומים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל יבשת קונים עוד ועוד קניות ושירותים ע"פ גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בצורה זו, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – כמות גדולה של בעלי עסקים מסכימים שצריך להכין יישומון לעסק שלהם. נותני שירות מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הטוב שבפיתוח יישומים על-מנת לעשות טוב ונוח לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אבל, האם זה בעצם מעשה מחוכם?

בדברים שלפניכם נפתח את שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נדרש במטרה להגיע ליצירת יישומון לעסקים ובאיזו דרך יישומון לסלולרי יש בו לעזור להעסק שלכם? הענקת גישה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לקיים דיאלוג מול הצוות לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כאשר הצוות קיים ומצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכשישנה אינטראקציה דרך מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת תחושה של אמון והוא יואר עם זרקור חיובי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט לחברות המתחרות.
אם למשתמש פשוט להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להעלות את תכיפות וגודל התשלומים ע"י זה שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שהעסק מציע דרך פרסום ידע חשוב על צג מכשיר האנדרואיד או האייפון.

לסיכום ההקדמה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה עניין שולי. כדאי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יחד עם בונה האפליקצייה על-מנת שבוודאות נדע שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 ppt

לאיזה נושאים הכרחי להתייחס ביצירת יישום?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור קושי שישנו במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה , זה יכול להיות להעניק אופציה לקונה לבצע פעולות רבות יותר בזמן קצר יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בזמן, שימור אמצעים ולשקף תמונה חזקה ואמינה לעיני צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לרצונות הלקוח באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת לאורך זמן. התאגיד או החברה אמורים להצביע על מה בדיוק צריך היישום לעשות, זאת ע"פ רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי נכונה, ראוי לעשות מאמץ בהשגת מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את המוצר בעת הזו. המתכנתים מטרתם לתשאל את החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זו אופציה, הכרחי לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך יכול בעל חברה להיות רגוע שהאפליקציה שלו לא יתמסמס בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שחובתו של היישומון להיות שימושי ומעודכן למען הקונים. הגישה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות העצומה של האפליקציות המתחרות היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם היא מעניקה יתרון מהותי לקונה ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. במקרה שהקונה חש שזה יישומון שהוא דבר שמקל לו על החיים, תהיה בטוח שהוא ישוב וייעזר בו.

כמה אשלם כדי לבנות אפליקציה עבור ארגון מזערי בעיר ראשון לציון?

מענה מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים דינאמיים ואחד המשתנים רבי המשקל הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. בניית יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסק רציני יתומחר בדר"כ בטווח ה10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת עומדים לעלות כסף רב יותר. מפתחים בתאגיד עם ניסיון צריך להשיב לכם מחיר כמעט סופי בתום מפגש של 60-120 דקות. תעריף הכנת היישומון לחברתכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מספק מענה עבור קושי מהותי בעסק.

האם פיתוח עבור סוגים רבים של מכשירים זה בעצם אומר לשלם עוד כסף?

ברמת העיקרון, אכן, בדר"כ. אם יש לכם צורך אמיתי שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון וגלקסי, יכול להיות שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון רשת (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה הנ"ל היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; זאת אם הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. כאן תוכלו ללמוד פרטים על ההבדלים שקיים במערכות המגוונות בלינקים האלה:

מהי הרווח, בערך, ברכישת יישומון בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במידה ומחירי הפיתוח כולם מוחזרים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. קל יחסית לעשות חישוב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ואף לחתוך שימוש מיותר בתכונות המוצר ב-19% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בסקירת כמה הדברים משתלמים, כדאי לא להתעלם כל החשבונות למיניהם, פלוס ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה מיידית ולפרקים, שעתיד היישומון בעיר ראשון לציון להקטין.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזו צורה נכון לבעלים של החברה לבצע שיווק לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום יישומון זה דרך דף ברשת. יצא והעיסוק שלנו הוא כרגע באפליקציית ניטיב, אותה ניתן להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), חכם יהיה לבדוק בזעיר אנפין את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. במקביל, אתם יכולים להודיע על השקתו של היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בסיוע המחלקה לפרסום שלכם. לפי סוגו של היישומון, יש להכניס את האופציה של צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולפרסם אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל כמה זמן כדאי למזמין היישומון באיזור ראשון לציון לערוך חידוש של היישומון שרכשו?

גם כאן, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מטרת היישומון שלכם. בסיטואציה בה האפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח בניית יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה רצוי לערוך חידוש בערך כל 12 חודשים. ע"מ שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל התפתחויותיהן של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , למשל iOS ואנדרואיד,

יישומון זה משהו שמומלץ לכל סוגי העסקים?

יצא והעסק כושל להצביע על בעיות במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, מומלץלא למהר עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, לשוחח עם צוות פיתוח, זו אולי אופציה למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים שרצוי למנהלים לחשוב עליהם בטרם מתחילים עם בניית יישומון

צריך לזכור כי יש פתרונות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה רבה תכונות שיש לחברה. למשל כל הנושא של להזמין. למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת ששייך להם שרוב הזמן אינן מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. זו דוגמה למתי יש הכרח באפליקציה – הנגשה של האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בין ארגונים. ד"א זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – האתר הפופולרי הפך את ההתקשרות של הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. לפתח יישומון לארגונים בראשון לציון – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת מפגש והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 ppt

About the author