עיצוב דפים באמצעות css 3.0 question

פיתוח אפליקציה למקום עבודה בעיר ראשון לציון וכל מה שאתם אמורים לדעת

הכנת אפליקציות לארגונים לכלל המטרות האפשריות בעיר ראשון לציון

בניית יישומים לבתי עסק מכל סוג: הצרכנות המאסיבית כלל לא ייחודיים לזמננו, עם זאת, רשת האינטרנט שסייעה לתהליך הגלובליזציה והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי צל של ספק הגדילה את תרבות הצריכה אל אופקים מטורפים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל הגלובוס דורשים עוד ועוד קניות ומידע ע"פ צורכיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בצורה זו, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא תאחר להגיע – עוד ועוד מנהלים עושים את הצעד לפתח אפליקציות לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית שביצירת אפליקציות בשביל להקל על חיי המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. אולם, זה באמת דבר מומלץ?

בדברים שלפניכם ננתח את אשר כולם צריכים לדעת: מה נחוץ על מנת להגיע להכנת יישומון לעסק ומהי הדרך בה יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לקדם את החברה שלכם? נתינת אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, קשר טכנולוגי עם החברה עם הזמן נהייה עניין מאסט. כשהעסק קיים ומצוי בנייד של הקליינט וכאשר ישנה אינטראקציה באופן של התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת אמינות ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, מול חברות המתחרות.
אם לקליינט ישנה האופציה הקלה להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק מסוגלים להגדיל את תדירות ונפח השילומים בגלל שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, לחזק את קביעות השיח עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שיש במוצר דרך הצגת אינפורמציה עניינית בצגו של הטלפון.

לסיכום ההקדמה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה עניין שולי. כדאי לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם בונה היישומים וזאת כדי להבטיח שהאפליקציה יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 question

מהם המוקדים שאליהם הכרחי לתת את הדעת בייצור אפליקציות?

מטרת העל היא התבייתות על לפתור קושי שישנו במוצר. יישומים שעניינם למצוא פתרון לנקודת חולשה כמו לתת אפשרות לקונה לעשות יותר פעולות בפחות זמן, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במשאבים, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולהציג תדמית חזקה ורצינית עבור צרכנים קיימים ופוטנציאליים דרך טיפול ברצון המשתמש באופן טוב יותר פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כמכניסות מאוד בהיבט ארוך טווח. מטרת התאגיד או החברה לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, ופה נכנס כמובן הדרישה המקצועית, כל עסק בתחום שלו. להשגת התוצאות הכי נכונה, ראוי שיהיה לנו בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורה לחקור' אתכם באיזו צורה הינכם מריצים את עסק נכון לעכשיו. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם להפנות אל החברה שאלות בנוגע לצרכיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם ניתן, כדאי לפנות אל המתכנתים בבקשה לחשוף בפניכם מבנה שלדי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות רגוע שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

חוק השיטה הראויה להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בשפע היישומים שמתפרסמים בכל עת לוודא שהוא מביא רווחה מסוימת לציבור באופן קבוע. במקרה שהקונה רואה באפליקציה תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה אשלם כדי לפתח אפליקציה עבור ארגון זעיר בראשון לציון?

הסבר לא פשוט לסוגייה בעייתית. התעריפים לא קבועים והגורם הכי קריטי הוא סוג ואופי האפליקציה. לפתח יישומון פשוטה יחסית ע"י עסק רציני יעלה פחות או יותר באיזור – 17,000 ש"ח10000 אפליקציות לא פשוטים כל-כך אמנם, יעלו כסף רב יותר. עסק עם ותק יכול בדר"כ להשיב לכם הצעת עלות בסיום דיון של כשעה וחצי. תמחור הכנת היישומון לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן פותר אתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לפלטפורמות מרובות , משמעות הדבר לשלם יותר?

לא נאריך במילים: התשובה חיובית בדרך כלל. יצא ואתם חייבים שמה שאתם מקבלים יעבוד במכשירים שונים, כמו אייפון וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שעליכם לעשות זה לבקש יישומון אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה Web application היא המפתח איתו היישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, זה במקרה והאפליקציה מעוצבת כראוי כמובן. אתם מוזמנים למצוא מידע נוסף על השוני שישנו במערכות המגונות בקישורים אלה:

מה בדיוק הרווח נטו, בהערכה גסה, בקניית פיתוח יישומון בשביל חברה זעירה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה ומחירי הפיתוח כולם מוחזרים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לבצע בדיקה את היישומון, אם הוא מוריד את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין להפחית בזבוז תכונות המוצר בעשרה אחוז בתור דוגמה. בבירורים על כמה הדברים משתלמים, ראוי לבדוק גם את המספרים שמייצגים את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלהם, אשר בכוונת האפליקציה בראשון לציון לצמצם.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזו שיטה הכרחי למזמין האפליקציה לדחוף אותה לשוק ולקונים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומים זה באתר אינטרנט. במקרה שהדיון הוא על יישומון מסוג נייטיב, אותו אפשרי להוריד בקטלוג היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), רצוי לברר טיפה את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, אפשר להמליץ על היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ובסיועם של המחלקה לשיווק שלכם. לפי אופיו של היישומון, חובה לשקול צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיע אותם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל כמה זמן כדאי לבעלי עסקים בראשון לציון לעדכן את היישומון שרכשו?

אפילו פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכליתו של היישומון הזה. יצא והיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים מסוג אחר רצוי לחדש בערך כל 12 חודשים. זאת בשביל שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל העדכונים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון חובה לכל ארגון?

בסיטואציה בה החברה נכשלת בלזהות אתגר בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, רצוילוותר לגמרי על יישומון. ואע"פ כן, לשוחח עם צוות פיתוח של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי קושי בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים שחכם יהיה ליזם החכם לשקול כאשר העיסוק הוא בניית יישומון

בעידן של היום, יש פתרונות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שקיימים בעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שלהם שיותר מדי פעמים אינן מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. זו דוגמה למתי צריך להיכנס האפליקציה – להנגיש את האופציה לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל חברות. זה, בין היתר, ההסבר לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר "אמאזון" שינה את ה'דיבור' של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. השקה אישית של יישומון לבעלי חברות בראשון לציון – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, דברו איתנו עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 question

About the author