עיצוב דפים באמצעות css 3.0 questions

בניית יישומים לבתי עסק בראשון לציון וכל המידע ההכרחי

פיתוח יישומים לחברות בכל גודל באיזור ראשון לציון

פיתוח יישומים לעסקים בכל גודל: תרבויות השפע והקנייה זה לא עניין בלעדי לתקופה זו, ואף על-פי כן, רשת האינטרנט שסייעה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות גרמה לטפיחה של עולם הצרכנות לאופקים מכובדים מאוד. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל העולם קונים עוד ועוד מוצרים וטיפולים ע"פ גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ע"י כך, השוק מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מאחרת לבוא – יותר ויותר מנהלים מסכימים שראוי לבנות אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים קולטים אט-אט את הרווח שבבניית יישומים על-מנת לספק נוחות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואע"פ כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שכדאי לנו לעשות?

בדף זה נדבר על שאלת השאלות: מה הכרחי על מנת להגיע להזמנת אפליקציות לתאגידים וכיצד יישומון לסלולרי יש בו לסייע להצלחת ההעסק שלכם? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם מול הנהלת העסק הופכת למנדטורי. כשהעסק מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ההתקשרות נעשית בשיטה של התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתפתחת אמינות והוא יואר עם אור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד לעסקים המתחרים לו.
אם לקליינט קליל לתקשר, על-פי כך יהיה נרחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להגדיל את כמות ותכיפות הקניות בכך שביצוע ההזמנה נהיה כזה נוח, להגדיל את קביעות השיח עם הקליינט ולבנות אמון, באותו מעמד תוכלו לעזור לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שבית העסק נותן דרך פרסום מעין 'כרוז' דיגיטלי בצג המכשיר הנייד.

לסיכום ההקדמה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה נושא שולי. רצוי לסקור בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיועו של בונה היישומון וזאת כדי שלא יהיה ספק שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 questions

על אילו דגשים חכם יהיה לעצור ולחשוב בתכנות יישומון?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה התפקסות על לפתור אישיו שקיים בשירות. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , למשל להעניק אופציה לקונה לסיים את העניינים שלו בפחות זמן, לעשות שימוש יעיל ונכון במוצר עצמו, לצמצם בזבוז שירות המוצע ולתת לציבור תמונה אמינה וחזקה עבור צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, זאת עם מענה לרצונות הלקוח באופן יעיל, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה צריכים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, ופה נכנס כמובן הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מתאימה, חובה לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המפתחים מטרתם לשאול אותך באיזה אופן הינכם מריצים את המוצר נכון לעכשיו. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם לתשאל את החברה שנוגעות למטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידה והדבר מתאפשר, חכם יהיה לבקש מצוות המפתחים להראות לכם דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי השיטה בה יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון לא יילך לאיבוד בים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון חייב שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור הלקוחות. הגישה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות האדירה של היישומים שיוצאים בכל יום היא לבדוק האם הוא מספק ומעניק יתרון משמעותי למשתמש ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה יומיומי. בסיטואציה בה הלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, אין שום ספק שהוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה המחירון עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה באיזור ראשון לציון?

תשובה מורכבת לסוגייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה בתנועה מתמדת ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סוג ואופי האפליקציה. השקה אישית של יישומון "טריוויאלי" ע"י עסק רציני מחירו יהיה סביב 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת עתידים לעלות הרבה יותר. מפתחים בתאגיד עם ותק אמור להיות מסוגל לתת לכם הצעת עלות בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף הכנת היישומון לחברה שלכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן נותן מענה לאתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת היישומון למערכות הפעלה שונות זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בלי ללכת סחור-סחור: בדרך כלל כן. אם אתם חייבים שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון מסוג רשת (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה Web application היא המפתח איתו היישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; אבל רק במקרה שהעיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. אתם יכולים להשיג אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים אלה:

מהם אחוזי הרווח, בערך, בהזמנת יישומון רגיל בשביל ארגון שאינו גדול?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לבצע בדיקה את היישומון, אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, ולחלופין לצמצם שימוש מיותר בשירות המוצע בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בסקירה על מידת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), חשוב מאוד לצרף לחישובים שלנו את כל הפעולות הקבועות שמהוות את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלהם, שהיישומון מתכוון בראשון לציון להוריד.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה מומלץ לרוכש השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להשקת יישומון זה עם דף ברשת. יצא והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג נייטיב, אותה ניתן להכניס אל הטלפון בדף היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), חובה לסקור בזעיר אנפין את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כתוספת, ישנה האופציה לחלק המלצות על היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או להסתייע בהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון נכון יהיה להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

מתי ראוי לבעלי עסקים באיזור ראשון לציון לבצע רענון וחידוש של היישומון?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. יצא וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות נכון יהיה לחדש כל 12 חודשים בהערכה גסה. כדי להיות מסונכרנים עם התפתחויותיהן של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , למשל אנדרואיד ואפל.

אז יישומון למעשה מומלץ לכל תאגיד?

אם החברה לא מצליחה לשים אצבע על אתגר בשירות שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, ראוילא למהר עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, שיח כן אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שראוי לבעלי עסקים לשקול בטרם מתחילים עם פיתוח אפליקציות

צריך לזכור כי יש פתרונות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור בצורה מהותית הרגלים שליליים שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת ששייך להם שבדר"כ אינן פעולות כלל ועיקר בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. כאן בדיוק ניעזר ביישומון – העלאה ברמה של היכולת לקנות זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל חברות. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר Amazon שינה את השיחה של קהל הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט ממש. אם זה טוב לאמאזון, זה טוב גם לעסקים הקטנים. השקה אישית של יישומון לארגונים בראשון לציון – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, שיחה חינם והצעות נוחות, דברו איתנו עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 questions

About the author