עיצוב דפים באמצעות css 3.0 tdci

הכנת אפליקציה לתאגידים בראשון לציון וכל המידע ההכרחי

יצירת אפליקציות לבתי עסק קטנים וגדולים בראשון לציון

בניית יישומים לחברות לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא ייחודי לזמן הזה, אולם פריצת המרשתת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא שום ספק הרחיבה את תרבות הצריכה אל גדלים מטורפים. היום המון בני-אדם מכל יבשת דורשים עוד ועוד קניות וחומר מכל סוג לפי גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. ע"י כך, התגובה של עולם הסחר בחיים לא באה באיחור – גדלה הכמות של בעלי מקומות עבודה מגיעים למסקנה שצריך לפתח יישומון לעסקים שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה קולטים אט-אט את הטוב אשר בבניית יישומון במטרה לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה נחוץ?

בפסקאות הבאות נענה על אשר כולם צריכים לדעת: מה צריך לעשות במטרה להגיע לפיתוח אפליקציות לחברות וכיצד יישומון לסלולרי יכולה לתרום לשירות שאתם מציעים? נתינת אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כאשר "המוצר" והצוות מצוי בנייד של הקליינט ובעת שמתקיים דו-שיח על-ידי מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נוצרת תחושת ביטחון והוא יואר באור ייחודי , זה כמובן בניגוד להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם למשתמש נגיש להיות במגע, באותו אופן גם יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. אפליקציות בהחלט יכולים להגדיל את נפחן וגודלן של הקניות ע"י זה שלבצע קנייה הפך לכה זמין, לחזק את תדירות המגע עם הלקוח ולבנות אמון, מומלץ באותה נשימה לעזור למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה אפשרויות שיש בשירות שמוצע ע"י הצגת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על צג הטלפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצד מתכנת האפליקצייה כדי שבוודאות נדע שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 tdci

למה חשוב מאוד להתייחס בתכנות יישומים?

מה שהכי חשוב זה התבייתות על לפתור אישיו שישנו בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הלקוח להספיק יותר בזמן המועט ביותר, יעילות שימוש בזמן, שימור של המוצר עצמו ולתת לעסק אימג' רצינית ועניינית מול לקוחות שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, זאת עם מענה לרצונות המשתמש באופן ראוי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה נבונה בטווח הרחוק. מטרת החברה או התאגיד להצביע על מה בדיוק צריך היישומון להציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הידע המקצועי בתחומו. להשגת התוצאות הטובות ביותר, חשוב מאוד למצוא בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים לשאול אותך באיזו צורה הינכם מריצים את המוצר נכון לעכשיו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים להציג בפני החברה שאלות על צרכיו השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו אופציה, כדאי לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם גרסה ראשונית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי הדרך בה יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת ללקוחות. הדרך לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בים היישומים שמתפרסמים בכל עת לוודא שהיא מעניקה טוב' מהותי לציבור ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה שעתי אפילו אם צריך. בסיטואציה בה הקונה רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, אין שום ספק שהוא ישוב להיעזר בו.

מה המחירון עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן בראשון לציון והסביבה?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה דינאמיים ואחד הגורמים הקריטיים הוא סדר גודל מורכבות היישומון. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסקים רציניים מחירו יהיה בכיוון של 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ אולם, עתידים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד שיש לו ניסיון צריך להחזיר לכם תשובה עם מחיר כמעט סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור בניית היישומון לחברה שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר אתגר רציני העסק.

שאלה: התאמת היישומון למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה למעשה אומר לשלם כסף רב יותר?

Long story short: התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה שזה מהותי מבחינתכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כגון iOS ואנדרואיד, לא תהיה הגזמה להגיד שהדבר הנכון לעשות יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה הנ"ל זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק במקרה ועיצוב היישומון התבצע על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. כאן תוכלו ללמוד מידע בנושא השוני שקיים במכשירים השונים בדפים אלה:

מה בדיוק הרווח, בערך, על ההשקעה יישומון בשביל ארגון שאינו גדול?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה שעלויות הפיתוח כולן מוחזרים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לבדוק את היישומון, אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין לצמצם שימוש לא חכם בתכונות המוצר בעשרה אחוז בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבירור ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), יש לשים לב אל שלל החשבונות, יחד עם תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעומד היישומון בעיר ראשון לציון להמעיט.

כאשר היישומון עומד, מהי הגישה על-פיה כדאי למזמין האפליקציה לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומון זה על-ידי עמוד ברשת. בסיטואציה בה הדיון הוא על יישומון נייטיב, אשר אפשר להכניס אל הטלפון במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), כדאי לברר קצת את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כמו כן, תוכלו לעשות קידום ליישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ובסיועם של מחלקת המכירות של העסק. תוך התחשבות בסגנון היישומון הכרחי לשקול צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיע אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי וכמה תדיר מומלץ בקירוב באיזור ראשון לציון לערוך עדכון של היישומון?

אף פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של תכליתו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח בניית יישומון כזה. מינים שונים של יישומים כדאי לערוך חידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. כדי שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כiOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון מתאימה לכל בית עסק?

אם החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לאתר אתגר בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, כדאילוותר לגמרי על יישומון. אולם לדבר עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

עניינים שחובה לבעלי עסקים לחשוב עליהם כאשר מדברים על לפתח יישומון

אל תשכחו כי יש פונקציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שליליים שיש לחברה. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר שהם מנהלים שהמון פעמים לא פועלות כלל באנדרואיד או באייפון. זו הנקודה בה צריך להיכנס היישומון הייעודי – להנגיש את האופציות לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש הזמנות רבות באמזון – האתר הפופולרי שינה את הדו-שיח של המשתמש איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מתאים גם לכם. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לארגונים בראשון לציון – להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו e-mail עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 tdci

About the author