עיצוב דפים באמצעות css 3.0 tfsi

פיתוח אפליקציה לבתי עסק בראשון לציון ומה חשוב שתדע

בניית אפליקציה לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות בעיר ראשון לציון

פיתוח יישומים לעסקים מכל סוג: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא עניין בלעדי לתקפותנו, אבל פריצת הרשת שעזרה לכל תהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, חד משמעית הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים מדהימים. עוד ועוד בני אדם בכדור הארץ מזמינים עוד ועוד מוצרים וידע על-פי הגחמות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. בכך, תגובת השוק אף פעם לא באה באיחור – כמות גדולה של בעלי עסקים מסכימים שראוי ליצור אפליקציות לעסקיהם. בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב שבפיתוח אפליקציה על-מנת לספק חוויית קנייה חיובית ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אולם, זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בטקסט שלפניכם נעניק תשובה לשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה מתבקש בשביל יצירת אפליקציה למקום עבודה ומהי הדרך בה יישומון לטלפון יכולה לתרום לשירות שאתם מציעים? הענקת גישה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, תקשור מול בית העסק עם הזמן נהייה עניין בסיסי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות מצוי וקיים בנייד של הקליינט וכאשר התקשורת נעשית דרך מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נרקמת אמינות ומן ההיגיון שהוא יזהר באור הזרקורים, לטובה, מול מתחרים.
ככל שללקוח קליל לתקשר, באותו אופן גם יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק יש בהם להעלות את תכיפות וגודל הקליינטורה מפני שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותה נשימה ניתן לסייע ללקוח שישתמש בצורה הטובה ביותר ב פיצ'רים שקיימים שמוצר דרך פרסום ידע חשוב על-גבי הטלפון.

במילים אחרות, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, היא לא העיקר. חשוב מאוד לסקור את כל מטרות העסק לצד מפתח האפליקציות בשביל שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 tfsi

לאיזה מוקדים חשוב מאוד לתת את הדעת בתכנות יישום?

מטרתנו היא הקלה על הלקוח, כמו לפתור עניין שישנו בשירות. יישומים שעניינם לפתור עניין כגון להעניק אפשרות לקונה לבצע פעולות רבות יותר בזמן מועט יותר, יעילות שימוש בזמן, למזער בזבזנות של שירות המוצע ויחד עם זאת להקנות תמונה עניינית ורצינית עבור קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, כמובן יד ביד עם טיפול ברצון הלקוח באופן יעיל, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן בתור השקעה מוצלחת לאורך זמן. התאגיד או החברה אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל האפליקציה לבצע, בהתבסס על הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי ראויה, כדאי לחפש מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להציג לכם שאלות כיצד הינכם מריצים את הפעולות העסקיות בימים אלה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים להציג בפני החברה שאלות על צרכיו ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו ניתן, חשוב מאוד לבקש מצוות המפתחים להציג בפניכם דוגמית של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי הדרך בה מובטח לבעלים של חברה שהאפליקציה שלו לא ייעלם בין מליוני האפליקציות שיוצאים כל הזמן?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון חייב להיות עדכני ושמיש למשתמשים. הגישה הראויה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בשפע היישומים שמוצעים היום היא לוודא שהוא נותן יתרון רציני כלשהו ללקוח באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במידה והצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, תהיה בטוח שהוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מהי העלות של לקבל יישומון עבור ארגון מזערי באיזור ראשון לציון?

הסבר לא פשוט לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. התמחורים לא קבועים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. פיתוח אפליקציה שאינו מורכב כ"כ עם עסק מוכר יעלה פלוס מינוס בטווח ה8,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים שהם לא פשוטים כל-כך לעומת זאת יעלו יותר כסף. עסק רציני ועם ניסיון , לא צריך להיות לו קושי לספק לך הערכת מחיר בסיום דיון של כשעה וחצי. עלות פיתוח אפליקציה לארגון שלכם אמור להצדיק את זה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מערכות הפעלה שונות ידרוש מבעל חברה לשלם כסף רב יותר?

Long story short: אכן, בדר"כ. במקרה שיש לכם צורך אמיתי שהיישומון יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', ייתכן מאוד שמה שאתם צריכים לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש במבנה ווב היא המפתח איתו היישומון יעבוד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; זאת אם הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. הקליקו כדי ללמוד עוד פרטים על ההבדלים שקיים במערכות המגוונות בקישורים הבאים:

מה בדיוק הרווח הסופי, בערך, אם נזמין יישומון רגיל עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במצב בו עלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. גם פשוט נורא לעשות בירור את היישומון, אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ואף להפחית בזבזנות של שירות המוצע ב-15% למשל. בסקירה על מידת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), כדאי להתחשב גם בכלהמספרים שמייצגים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שמתכוון היישומון בראשון לציון לצמצם.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, איך נכון למזמין היישומון להוציא אותה לאוויר העולם וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

האופן הכי נכון לקידום של יישומון זה עם עמוד ברשת. במקרה שהעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון נייטיב, אשר אפשר להוריד בארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), ראוי לסקור בזעיר אנפין את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש לפני העלאת האפליקציה לחנות. גם כן, אפשר לספר לאנשים על היישומון החדש על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולהיעזר באלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לסוג היישומון, מומלץ לשקול צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיע אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי וכמה תדיר רצוי בערך בראשון לציון והסביבה לרענן את היישומים שרכשו?

אפילו פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מהות היישומון שלכם. בסיטואציה בה האפליקציה מונחת תוכן, נעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים מסוג אחר נכון יהיה לחדש בערך כל 12 חודשים. זאת בשביל להיות מותאמים לההתפתחויות של הפלטפורמות השונות , למשל אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

שאלה: יישומון מתאימה לחברה בכל מצב?

במקרה שהעסק כושל לזהות אתגר בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, הכרחילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אמנם התייעצות עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

דברים אשר חכם יהיה לבעלים הנבון להרהר בהם כשחושבים על תכנות והשקת יישומון

חשוב להבין שיש פונקציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רבה הרגלים שיש לעסק. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים לא פועלות כלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. ברגע זה יש צורך בהיישומון לסמארטפון – שדרוג היכולת להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין העסק שלך למתחרים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר "אמאזון" שינה את האינטראקציה של הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. בניית יישומון לעסקים בראשון לציון – להתייעצות עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו מייל עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 tfsi

About the author