עיצוב דפים באמצעות css 3.0 uae

יצירת אפליקציה לעסקים בראשון לציון , כל הידע ההכרחי

פיתוח יישומים לחברות מכל גודל בעיר ראשון לציון

בניית יישומים לתאגידים מכל סוג: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא ייחודי לתקופה זו, ואע"פ כן, פריצת הרשת אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין מתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לאופקים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם מכל יבשת מזמינים עוד ועוד חפצים ומידע ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. על ידי כך, התגובה של הסוחרים לעולם לא מאחרת לבוא – עוד ועוד מנכ"לים מסכימים שצריך להכין אפליקציה לעסקיהם. בעלי מקומות עבודה מבינים עם הזמן את הרווח שבהזמנת יישומים על-מנת לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אבל, האם זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בטקסט שלפניכם נדסקס במה שכולם רוצים לדעת: מה צריך בשביל פיתוח אפליקציה לארגונים ומהי הדרך בה יישומון לטלפון יש בו לסייע להצלחת התאגיד שלכם? איפשור ללקוחות קיימים ופוטנציאלים יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כשהצוות מצוי בנייד של המשתמש / לקוח ובעת שמתקיים דו-שיח דרך התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, נבנית תחושת אמון והוא יואר עם ניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה כמובן בניגוד לעסקים המתחרים לו.
אם למשתמש ישנה האופציה הקלה לתקשר, כך יטפח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להעלות את נפחן וגודלן של הרכישות מפני שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, להעלות את תדירות המגע עם הלקוח ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה נשימה ניתן לתת מענה לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה דברים שיש בשירות שמוצע ע"י פרסום ידע חשוב בצגו של הפלאפון.

נקצר ונאמר: בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא לבחון את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, יד ביד עם מפתח האפליקציות על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 uae

על מה כדאי לשים לב בעיצוב יישומון?

מה שהכי חשוב זה התפקסות על פתרון בעיה שיש בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לתקלה כגון להעניק אפשרות ללקוח לעשות יותר פעולות בזמן מועט יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, שימור שירות המוצע ויחד עם זאת להקנות תמונה חזקה ורצינית עבור קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לצורכי המשתמש באופן טוב יותר מוכיחות את עצמן כהשקעה נבונה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. מטרת התאגיד או החברה להצביע על מה בדיוק צריך האפליקציה לבצע, זאת על-פי רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. להשגת התוצאות הכי שימושית, ראוי לחפש מתכנת עם ותק רב שקשוב לצרכיך ורצונותיך. המתכנתים מטרתם לתשאל אתכם כיצד הינכם מריצים את הפעולות העסקיות עכשיו. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים להציג לחברה שאלות על צרכיו והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידת האפשר, חכם יהיה לפנות אל המתכנתים בבקשה לשלוח לכם גרסה ראשונית של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל ארגון להירגע: שהאפליקציה שלו לא יתמסמס בתוך ים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת לציבור. הגישה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בין שלל היישומים המתחרים היא לוודא שהוא משרת ומביא רווחה מסוימת לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה הקונה רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להיעזר בו.

מה המחירון עבור לתכנת אפליקציה עבור ארגון מזערי בעיר ראשון לציון?

הסבר מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים משתנים והגורם המשפיע ביותר הוא סדר גודל מורכבות היישומון. פיתוח אפליקציה שאינו בעייתי במיוחד עם עסק מוכר יעלה בערך בכיוון של 10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומים יותר מסובכים יחסית, תעלנה הרבה יותר. מפתחים בתאגיד עם שנים בתחום , לא צריך להיות לו קושי לדאוג לכם לעלות מוערכת בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור תכנות והשקת היישומון לחברה שלכם צריך להצדיק את זה שהיישומון אכן פותר קושי מהותי בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות ידרוש מבעל חברה לשלם יותר?

בפשטות: כן, כמעט תמיד. במקרה שהכרחי לכם שהתוצר יעבוד במערכות הפעלה שונות, כגון iOS ואנדרואיד, הגיוני לומר שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון רשת (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטה זו היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק בסיטואציה בה הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. אתם יכולים להשיג אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במכשירים השונים בקישורים אלה:

כמה סה"כ הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנת יישומים בשביל חברה זעירה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. בסיטואציה בה עלות פיתוח האפליקציה מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לעשות בירור את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, / להפחית שימוש לא יעיל באמצעים בעשרה אחוז למשל. בבחינת הרמה של הרווחיות, כדאי לצרף לחישובים שלנו את כל החשבונות למיניהם, פלוס מה שהחברה מוציאה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון מתכוון בראשון לציון והסביבה למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשהיישומון הושלם, איך רצוי למזמין האפליקציה לבצע שיווק לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום יישומים זה ע"י עמוד ברשת. במידה והשיח הוא על יישומון Native, אותו אתם יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי במאגר היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), כדאי לבדוק בטעימה קלה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. בנוסף, יש באפשרותנו להכריז על השקת היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, ולחלופין בעזרתם של אלו שאחראים על המכירות בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון רצוי לתת את הדעת על הכנת סרטונים שיווקיים ולפרסמם באתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות רצוי בקירוב בראשון לציון לרענן את היישומון שרכשו?

גם כאן, תשובתנו נעוצה בתכלית היישומון הרלוונטי. יצא והיישומון בנוי רובו סביב מידע, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות אחרות חכם יהיה לרענן כל 12 חודשים פלוס-מינוס. במטרה שהיישומון יעבוד חלק עם כל התפתחויותיהן של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

אז יישומון למעשה כדאי לכל בית עסק?

במקרה שהחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לזהות בעיות במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, נכון יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך לשוחח עם צוות פיתוח, תסייע לעסק בזיהוי קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים שרצוי לבעלים של החברה לשקול לפני ההוצאה לפועל של עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

חשוב להבין שישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שביכולתן לגרום לשיפור בצורה מהותית הרגלי עבודה שליליים שקיימים בעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף ששייך להם שבדר"כ לא מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. עכשיו נקבל עזרה מהיישומון – העלאה ברמה של היכולת לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בין חברות. זו אגב הסיבה לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את ה'דיבור' של הגולשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. אם זה טוב לאמאזון, אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. בניית יישומון לבעלי חברות בראשון לציון – להתייעצות, תיאום פגישה והצעות נוחות, דברו איתנו עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 uae

About the author