עיצוב דפים באמצעות css 3.0 ubuntu

הכנת יישומים למקום עבודה בעיר ראשון לציון וכל מה שצריך לדעת

פיתוח אפליקציות לחברות מכל גודל בראשון לציון והסביבה

יצירת אפליקציות לתאגידים מכל גודל: תרבות הצריכה זה לא ייחודי לזמן הזה, אמנם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא עוררין גרמה לטפיחה של הרגלי הקניות הבלתי פוסקות להיבטים שלא יעלו על הדעת. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל מדינה צורכים יותר ויותר חפצים ושירותים ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. כמובן, שהתגובה של הסוחרים אף פעם לא מאחרת לבוא – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי מקומות עבודה בוחרים להזמין אפליקציה לעסקיהם. מנכ"לים מתחילים להבין את הרווח אשר בהזמנת יישומון על-מנת לעשות חיים קלים לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ועם זאת, האם זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בדף זה נדסקס בשאלת השאלות: מה הכרחי בשביל הכנת אפליקציות לארגונים ומהי הדרך בה יישומון Mobile מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? הנגשה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד התקשרות יישומית מול הצוות עם הזמן נהייה עניין הכרחי. כשהעסק קיים ומצוי בנייד של הקליינט ובעת שיש דו-שיח באופן של מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתפתחת תחושה של ביטחון ומאיר על עצמו ניצוצות של קירבה ומשפחתיות , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחרים.
ככל שללקוח ישנה האופציה הקלה לתקשר, באותה צורה יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את גודל ותכיפות הקניות בכך שביצוע ההזמנה נהיה נוח כ"כ, להעלות את קביעות התקשורת עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותו מעמד כדאי לעזור לקליינט להפיק תועלת מירבית מה אופציות שבית העסק נותן דרך הצגה של נתונים ענייניים על מסך הפלאפון.

בקצרה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה עניין שולי. חכם יהיה לסקור את רצונותיו של בעל החברה לצד בונה היישומון במטרה שנהיה 100% בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 ubuntu

מהם המוקדים שאליהם כדאי לשים לב בהכנת יישומון?

מה שהכי חשוב זה התמקדות על פתרון בעיה שיש בשירות. יישומים שיכולים למצוא פתרון לנקודת חולשה , למשל להעניק אופציה ללקוח לסיים את ענייניו בזמן המועט ביותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בזמן, לתת ידע על שימוש חכם בתכונות המוצר ולתת לציבור תמונה אמינה וחזקה עבור משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י טיפול בצורכי המשתמש באופן סבלני, כל אלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר זמן לא ארוך במיוחד. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, זאת על-פי הצורך של השוק, כל עסק בתחום שלו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי רווחית, מומלץ לחפש בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המפתחים מוכרחים להפנות אליכם שאלות באיזו צורה הינכם מנהלים את העסק כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכים שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם ניתן, ראוי לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם רפליקה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהזמין לא ייבלע בתוך שלל היישומים שקיימים עכשיו?

חוק השיטה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבדוק האם הוא מספק ומעניק יתרון משמעותי למשתמש באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה הצרכן חש שזה יישומון שהוא תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה אשלם כדי לבנות אפליקציה לעסק קטן באיזור ראשון לציון?

תשובה מורכבת לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים משתנות ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. הכנת יישומון לא בעייתי כל-כך על-ידי חברה מקצועית יעלה בערך בטווח ה – 19,000 ש"ח10000 יישומים בדרגת 'סיבוך' אחרת יחסית, הולכים לעלות כסף רב יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ניסיון , לא צריך להיות לו קושי לספק לך עלות מוערכת אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחיר בניית היישומון לחברה שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) שהסיבה שעליה לפתור קושי מהותי בחברה.

לפתח יישומון שמתאים למערכות רבות (כמו iOS, Android) זה במילים אחרות לשלם עוד כסף?

בלי ללכת סחור-סחור: כן, רוב הזמן. בסיטואציה בה יש לכם צורך אמיתי שהאפליקציה תפעל על יותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון ו-Android, סביר להניח שהבחירה החכמה יותר תהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת Web היא הדלת של היישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זאת אם היישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם ללמוד פרטים על ההבדלים בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

מה בדיוק הרווח נטו, בהערכה גסה, אם נשקיע ביישומון ייעודי בשביל ארגון שאינו גדול?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. יצא ומחירי הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לברר את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, או לצמצם שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-13 אחוזים כהדגמה. בבירורים על הכדאיות, הכרחי להתחשב גם בכלכל חשבונות העסק, כולל תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, באופן ישיר ועקיף, אשר בכוונת האפליקציה בראשון לציון והסביבה לגמד.

כשאפליקציה מוכנה, איך ראוי לבעל עסק קטן לדחוף' אותה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי דף ברשת. בסיטואציה בה השיח הוא על יישומי נייטיב, אותו אפשר להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים הבלעדי (App Store בתור דוגמה), כדאי לשים תחת זכוכית מגדלת מעט את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. כתוספת, אפשר להודיע על השקתו של היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, נכון יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בהכנת סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן יש בקירוב בראשון לציון לבצע עדכון של היישומון שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. במצב בו היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים מסוג אחר חובה לבצע חידוש לפחות פעם בשנה. זאת בשביל לשמור על עקביות עם העדכונים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון טוב לחברות, לא משנה מה?

במקרה שהתאגיד לא מצליח למצוא קושי בשירות שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, יששלא יפתח אפליקציה כלל. אך לשוחח עם צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

פואנטות שחובה לבעלים של החברה לתת עליהם את הדעת כאשר העיסוק הוא השקה אישית של יישומון

בעידן של היום, ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן מהותי הרגלי עבודה שליליים שיש לחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שבניהולם שבדר"כ לא עובדות בכלל בטלפון הסלולרי. ממש פה נקבל עזרה מהיישומון הייעודי – להעלות ברמה את היכולת לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין חברות. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר "אמאזון" הפך את ה"דו-שיח" של קהל הקונים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מתאים גם לכם. הכנת יישומון לעסקים בראשון לציון – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, מפגש והצעה גמישה, שלחו לנו מסרון עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 ubuntu

About the author