עיצוב דפים באמצעות css 3.0 v6

בניית יישומים לבתי עסק בעיר ראשון לציון וכל אשר צריך לדעת

פיתוח אפליקציות למקום עבודה לכל מטרה ועניין בעיר ראשון לציון

פיתוח אפליקציות לבתי עסק מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא בלעדי לשנים האחרונות, אבל המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שעזרה לכל הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי ספק גרמה לטפיחה של תרבויות השפע והקנייה אל אופקים שלא יעלו על הדעת. עוד ועוד בני אדם מכל מקום מזמינים עוד ועוד קניות ועזרה ע"פ הרצונות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. ע"י כך, תגובת השוק בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנהלים הגיעו למסקנה שנכון לפתח אפליקציה לעסקיהם. מנכ"לים מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית אשר ביצירת אפליקציה במטרה להקל על חיי הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. והאמנם, האם הצעד הזה נחוץ?

בדף זה נפתח את השאלה הגדולה: מה נדרש עבור הזמנת יישומים לעסקים ואיך בדיוק יישומון באייפון או באנדרואיד יכולה לתרום לחברה שלכם? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי מול הנהלת העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מאסט. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות קיים ומצוי בנייד של הלקוח וכשישנה אינטראקציה דרך התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, צומחת תחושת אמון והוא יואר עם אור הזרקורים, לטובה, אל מול מתחרים.
ככל שללקוח ישנה האופציה הקלה להיות בתקשורת, כך יהיה נרחב יותר המחזור העסקי. יישומים לחברה מסוגלים להגדיל את גודלן ונפחן של התשלומים על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, לחזק את קביעות השיח עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אפשרויות שבית העסק נותן על-ידי הנגשת טקסט (או תמונות) ענייני על-גבי הסמארטפון.

במילים אחרות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך זה עניין שולי. רצוי לאבחן בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיועו של מתכנת היישומים וזאת כדי שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 v6

לאיזה מוקדים נכון לתת את הדעת ב'הנדסת' אפליקציה?

מה שהכי חשוב זה התמקדות על לפתור קושי שיש בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לקושי כגון להקל על הלקוח לעשות יותר פעולות בפחות זמן, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במוצר עצמו, להפחית שימוש מיותר במשאבים ולהעניק לחברה Image (תמונה) שאומרת 'קידמה' עבור קונים קיימים ופוטנציאליים ומתוך טיפול בצורכי המשתמש באופן מקצועי, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן בתור השקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישומון לעשות, וזאת על סמך הצורך של השוק, כל עסק בתחום שלו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי ראויה, כדאי לחפש מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה צריכים לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את המוצר כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים לתשאל את החברה בנוגע לרצונות שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זה אופציונלי, מומלץ לדרוש בנימוס מהמתכנתים להראות לכם מבנה ראשוני של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

איך יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון לא יטבע בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון חייב להיות שימושי ומעודכן עבור הקונים. השיטה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייבלע בין שלל היישומים שמשווקים בכל עת היא להיות בטוחים שהיא מעניקה ערך אמיתי לקונה על בסיס תמידי. בסיטואציה בה הציבור חש שזה יישומון שהוא דבר שמקל לו על החיים, הסירו דאגה מלבכם – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה עולה לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול בראשון לציון?

הסבר לא פשוט לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. עלויות הפיתוח משתנות ותלויות מאוד בבמה היישומון עוסק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא בעייתי כל-כך אצל עסק רציני יתומחר בערך בין – 18,000 ש"ח10000 אפליקציות יותר מסובכים יחסית, עתידים לעלות יותר כסף. מפתחים בארגון מנוסה יכול בדר"כ לספק לך הערכת מחיר בתום מפגש של 60-120 דקות. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מוצא מענה בשביל קושי רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת למכשירים שונים יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים יותר?

בקצרה, כן, בדר"כ. במקרה שיש לכם נחיצות אמיתית שהאפליקציה תפעל על הרבה מערכות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, סביר להניח שמה שאתם צריכים לעשות זה להזמין יישומון מסוג ווב (רשת) ולא נטיב. השיטה הנ"ל היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק בסיטואציה בה הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

במספרים: מה הרווח הסופי, פלוס מינוס, ברכישת יישומון Web בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה ומחירי הפיתוח כולם שבים לכיסו של הבעלים בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם זו אינה בעיה לחשב את היישומון, אם הוא מוריד את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או להפחית בזבזנות של משאבים ב-18% למשל. בסקירה על מידת הרווחיות, הכרחי לא לשכוח את המספרים שמשפיעים על ה"הפסדים" של החברה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון אמור בעיר ראשון לציון לצמצם.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה כדאי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לשווק אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

האופן הכי נכון לשווק אפליקציה היא דרך עמוד ברשת. במקרה שהעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומי Native, אשר אתם יכולים להתקין בקטלוג היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), כדאי להכיר פה ושם את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כתוספת, קיימת האפשרות לחלק המלצות על היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או בעזרה של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לסוג היישומון, נכון יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בצילום ועריכה של קטעים קצרים והעלתם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי כדאי למזמין היישומון בראשון לציון לעדכן את האפליקציה שלהם?

בהתאם להסברים הקודמים, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מהות היישומון שלכם. במקרה שאספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על לייצר אפליקציה כזו. יישומים שתכליתם שונה מומלץ לערוך עדכון פחות או יותר כל 12 חודשים. נעשה זאת במטרה שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים בתוך הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כמו iPhone וגלקסי,

אז יישומון למעשה הכרחי לכל סוגי העסקים?

במצב בו התאגיד לא מצליח לאתר אתגר במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, הכרחילוותר לגמרי על יישומון. אמנם שיחה אצל צוות פיתוח, זו אולי אופציה למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

עניינים שראוי למזמין היישומון להקדיש להם מחשבה לפני ההוצאה לפועל של עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן של היום, יש פתרונות ברשת ואיתן ניתן לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שבית העסק לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שהם מנהלים שלעיתים קרובות אינן מתפקדות בכלל באייפון או באנדרואיד. כאן בדיוק נכנסת לתמונה האפליקציה – הנגשת האופציות להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער בין ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את ה"דו-שיח" של הצרכן איתו לדבר מובן ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומון לחברות בראשון לציון – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, מפגש והצעות גמישות, שלחו לנו e-mail עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 v6

About the author