עיצוב דפים באמצעות css 3.0 xt

יצירת אפליקציה לתאגידים בראשון לציון וכל אשר צריך לדעת

בניית אפליקציה לארגונים מכל גודל בראשון לציון

בניית אפליקציות לחברות מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע כלל לא ייחודיים לתקופה זו, ואע"פ כן, פריצת המרשתת שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, והניעה התפתחות טכנולוגית, בלי ספק מתחה את הצרכנות המאסיבית אל אופקים שלא יעלו על הדעת. בני אדם רבים יותר ויותר מכל הגלובוס צורכים יותר ויותר דברים ושירותים על-פי הגחמות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. על ידי כך, תגובת השוק אף פעם לא מאחרת לבוא – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי מקומות עבודה מסכימים שראוי להכין אפליקציות לעסקיהם. מנכ"לים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח אשר בהזמנת יישומון בשביל לעשות טוב ונוח לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אולם, האם הצעד הזה שכדאי שנעשה?

בטקסט שלפניכם נדבר על השאלה שכולם שואלים: מה נחוץ במטרה להגיע להזמנת אפליקציה לעסק ומהי הדרך בה יישומון לטלפון יש ביכולתו לקדם את השירות שאתם מציעים? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לקיים דיאלוג עם החברה הופכת למאסט. כאשר "המוצר" והצוות זמין מהנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ישנה אינטראקציה על-ידי התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, נבנית תחושה של ביטחון והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה בניגוד למתחריו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קל יותר להיות במגע, ודאי שגם יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות מסוגלים להעלות את גודלן ונפחן של הקניות מפני שלבצע רכישה נהיה כזה קל, לחזק את תדירות המגע עם הלקוח ולהקים מערכת יחסים קרובה, אפשר גם על הדרך לתת מענה לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה דברים שהעסק מציע על-ידי הנגשת אינפורמציה עניינית על צג הסמארטפון.

נקצר ונאמר: אפליקציה לעסק בלבד אך זה נושא שולי. חכם יהיה לאבחן את כל מטרות העסק צעד צעד עם מתכנת היישומים וזאת כדי להיות בטוחים שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 xt

על מה מומלץ לתת מחשבה בייצור אפליקציה?

חלק הארי של הפיתוח הוא לשים דגש על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שישנו בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , לדוגמה להקל על הלקוח לעשות יותר פעולות בזמן מועט יותר, יעילות שימוש במשאבים, להפחית שימוש מיותר בהמוצר עצמו ולהציג תדמית חזקה ואמינה לעיני קונים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, דרך טיפול ברצון הלקוח באופן אדיב, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. התאגיד או החברה אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום להוציא לפועל, זאת ע"פ הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי מתאימה, חובה לתור אחר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים להפנות אליכם קושיות איך הינכם מריצים את הפעולות העסקיות נכון לעכשיו. המפתחים מוכרחים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לרצונות שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידת האפשר, הכרחי לשאול את הצוות אם ביכולתם לשלוח לכם דוגמית של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן מובטח לאדם שהיישומון שהזמין לא ייבלע בים היישומים שמסתובבות בשוק?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון חייב להיות עדכני ושמיש ללקוחות. השיטה הראויה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים המתחרים היא לסקור אותו אם הוא מביא שימוש מהותי למשתמש ובאופן יומיומי. במידה והציבור מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, ההמשך צפוי – הוא ישוב להיעזר בו.

מה המחיר של לפתח אפליקציה עבור חברה קטנה בראשון לציון?

תשובה מורכבת לסוגייה מסובכת. התעריפים לא קבועים ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסקים רציניים עולה בדרך כלל בסביבות 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר לעומת זאת יתומחרו ביותר מזומנים. מפתחים של יישומים בעסק עם ותק , לא צריך להיות לו קושי להשיב לכם הצעה לתשלום בתום דיון של כשעה וחצי. עלות של לפתח את היישומון לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מספק מענה עבור קושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגי מכשירים רבים זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בפשטות: כן, בדר"כ. יצא ויש לכם צורך מהותי שהיישומון יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו iPhone וגלקסי, ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש במבנה ווב היא הדלת של היישומון לעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, אבל רק במקרה והיישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. הקליקו כדי להבין אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים במאמרים הבאים:

מהם אחוזי הרווח, פחות או יותר, אם נשקיע ביישומון ייעודי עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במידה ועלויות הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם לא קשה לעשות חישוב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, או לחלופין להפחית שימוש לא יעיל בתכונות המוצר ב-13 אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבירורים על כמה הדברים משתלמים, נכון לשים לב אל כל מה שמהווה את ה"הפסדים" של החברה, באופן ישיר ועקיף, שעתיד היישומון בראשון לציון לגמד.

כשהיישומון כבר עומד, באיזו צורה חובה לבעל עסק קטן לעשות שיווק לקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה להוצאת יישומון לשוק זה באתר אינטרנט. במידה ופיתחנו יישומי Native, אותו אפשרי להכניס אל הטלפון בדף היישומים הבלעדי (אפ סטור, לדוגמה), הכרחי לחקור בטעימה קלה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. גם כן, תוכלו לקדם את האפליקציה ע"י לוח תפוצה, ובסיועם של המחלקה לפרסום שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון חכם יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בעריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיע אותם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן ראוי בהערכה גסה באיזור ראשון לציון לבצע רענון וחידוש של האפליקציה שלהם?

אף פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. במקרה שסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בניית יישומון כזה. יישומים מסוג אחר הכרחי לערוך עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. במטרה להיות מסונכרנים עם השינויים בתוך הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , למשל iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה מתאימה לכל בית עסק?

במקרה שהחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להצביע על קושי בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, כדאילא למהר עם פיתוח יישומון. אולם לשוחח עם צוות פיתוח, זו אחת הדרכים למצוא פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

עניינים שנכון יהיה לבעלים הנבון להרהר בהם בטרם מתחילים עם תכנות והשקת יישומון

בעידן של היום, ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן מהותי הרגלים שליליים שיש לעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט ששייך להם שרוב הזמן אינן עובדות כלל בדפדפן של הנייד. כאן בדיוק צריך להיכנס היישומון הייעודי – שדרוג היכולת לקנות זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל ארגונים. ד"א זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר האינטרנט Amazon שינה את השיח של הצרכן איתו למשהו קל ופשוט ממש. לאתר "אמאזון" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. בניית יישומים לבעלי תאגידים בראשון לציון- להתייעצות עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעת מחיר, שלחו לנו מסרון עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 xt

About the author