עיצוב דפים באמצעות css 3.0 youtube

פיתוח יישומים לעסקים בראשון לציון וכל מה שאתם אמורים לדעת

הכנת אפליקציה למקום עבודה בכל גודל בראשון לציון

יצירת אפליקציה לבתי עסק מכל סוג: הצרכנות המאסיבית אינה ייחודית לתקופה זו, אבל פריצת המרשתת שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה לאת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בהחלט הגדילה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל היבטים רחבי ידיים. יותר ויותר אנשים מכל ארץ דורשים עוד ועוד מוצרים וידע על-פי הצרכים שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. ע"י כך, התגובה של עולם הסחר לעולם לא באה באיחור – כמות גדולה של בעלי מקומות עבודה עושים את הצעד לפתח יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל ההצלחה הפוטנציאלית אשר בבניית יישומים ע"מ לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. והאמנם, האם מדובר במעשה כדאי?

במאמר הבא נדון בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה הכרחי עבור יצירת אפליקציות לעסק וכיצד אפליקציית מובייל יש בו לסייע להצלחת הארגון שלך? מתן אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לקיים דיאלוג עם החברה ברבות השנים האחרונות הופך לנושא הכרחי. כשהצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר הלה מתקשר איתו דרך התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נבנית תחושת ביטחון והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , והדברים אמורים בניגוד מוחלט לחברות המתחרות.
אם לקליינט פשוט להיות במגע, כמובן שגם יגדל המחזור העסקי. יישומים לחברה יוכלות להגביר את כמות ותכיפות ההזמנות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולבנות אמון, רצוי גם על הדרך לתת מענה למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה פיצ'רים שבית העסק נותן דרך הצגת מידע רלוונטי ועדכני על-גבי מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה נושא שולי. חשוב מאוד לאבחן בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בעזרתו של בונה היישומים ע"מ שלא יהיו טעויות והיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 youtube

על איזה דברים כדאי לעצור ולחשוב בתכנות יישום?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור קושי שישנו בשירות. יישומים שמצליחים לפתור עניין , למשל להעניק אפשרות ללקוח לסיים את העניינים שלו בדקות מעטות יותר, יעילות שימוש בשירות המוצע, לתת ידע על שימוש חכם באמצעים ולשקף תמונה רצינית וחזקה לעיני משתמשים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. עם מענה לצורכי המשתמש באופן אדיב, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כהשקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד אמורים להצביע על מה בדיוק צריך האפליקציה לבצע, זאת ע"פ הידע המקצועי בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי נכונה, חובה למצוא מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מוכרחים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו צורה הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם עכשיו. המפתחים חייבים לתשאל את החברה בנוגע לרצונות שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו אופציה, כדאי לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם מבנה שלדי של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזו דרך מובטח לאדם שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יילך לאיבוד בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון צריך להיות עדכני ושמיש בשביל הקונים. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים המתחרים היא לבדוק שהוא נותן יתרון רציני כלשהו למשתמש ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. במקרה והקונה מתייחס ליישומון כאל כלי-עזר שימושי, אין שאלה – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה אשלם כדי לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה בראשון לציון?

הסבר לא פשוט לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ואחד המשתנים רבי המשקל הוא סדר גודל מורכבות היישומון. בניית יישומון בלתי מורכב אצל עסק עם מוניטין יעלה בדר"כ באיזור 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם אשר אינם פשוטים כ"כ לעומת זאת עתידים לעלות יותר מזומנים. עסק רציני ועם ותק יכול בדר"כ להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. מחיר תכנות והשקת היישומון לעסק לשקף היטב את זה שהוא כן פותר קושי רציני בחברה.

לפתח יישומון שמיועד למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה במילים אחרות לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקיצור, התשובה חיובית בדר"כ. יצא ויש לכם צורך מהותי שמה שאתם מקבלים יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו iPhone וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהדבר הנכון לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (Web application) ולא נטיב. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זאת אם היישומון נבנה ועוצב ברמה גבוהה, כאמור. אפשר לקבל פרטים על ההבדלים שישנו במכשירים השונים בלינקים הבאים:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, על ההשקעה יישומון בשביל חברה קטנה?

זה מאוד תלוי בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במידה ומחירי הפיתוח כולם מוחזרים אל המשקיע בשנה הראשונה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם פשוט נורא לבצע חישוב אם היישומון מצליח להקטין את הזמן הדרוש לבצע רכישה ב-15%, / להפחית שימוש לא חכם באמצעים ב-10% בתור דוגמה. כשנחשב את התשואה העתידית, כדאי לבדוק גם את כל מה שמהווה את ההוצאה לאותה תקופת זמן, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון מתכוון בראשון לציון והסביבה לגמד.

כשנגמרה העבודה על היישומון, כיצד נכון לבעלים של החברה להביא אותה אל לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומון זה דרך עמוד ברשת. יצא והדיון הוא על יישומון מסוג Native, אשר אתם יכולים להתקין במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), חובה לשים תחת זכוכית מגדלת מעט את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף לכך, ניתן לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בעזרה של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לסוג היישומון, חכם יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בבימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל כמה זמן חכם יהיה בערך בעיר ראשון לציון לבצע חידוש של היישומון שהזמינו?

אפילו פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. בסיטואציה בה סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה חכם יהיה לערוך עדכון פחות או יותר כל 12 חודשים. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם העדכונים של הפלטפורמות השונות כמו אנדרואיד ואפל.

האם אפליקציה כדאי לכל חברה?

בסיטואציה בה העסק כושל להצביע על בעיות בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, מומלץלא למהר עם פיתוח יישומון. אמנם שיח כן אצל מפתחים של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי קושי בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים שיש למנהלים להגות בהם כשחושבים על הכנת יישומון

צריך לזכור כי יש אופציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור באופן כבד-משקל הרגלים בעיתיים שהחברה לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר שבניהולם שלעיתים קרובות לא עושות את העבודה בדפדפן של הנייד. זו הנקודה בה נסתייע ביישומון הייעודי – הנגשת האופציות להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר "אמאזון" שינה את התקשורת של הצרכן איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. פיתוח אפליקציות לתאגידים בראשון לציון – להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו מייל עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 youtube

About the author