עיצוב דפים באמצעות css 3.0 zip

יצירת אפליקציה לארגונים בראשון לציון וכל השאלות הנפוצות

בניית אפליקציה לבתי עסק מכל גודל בראשון לציון

פיתוח יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא בלעדי לתקופה זו, אבל רשת האינטרנט שעזרה לכל סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ותרומתה לאת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא עוררין הרחיבה את עולם הצרכנות למימדים מדהימים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל יבשת רוכשים עוד ועוד מוצרים וידע ע"פ צורכיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. בכך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מגיעה באיחור – גדלה הכמות של מנכ"לים מסכימים שצריך לבנות אפליקציות לעסקים שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מבינים עם הזמן את הרווח אשר בבניית יישומים בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואף על-פי כן, האם זה בעצם מעשה נחוץ?

בפסקאות הבאות נדון באשר כולם צריכים לדעת: מה צריך לעשות עבור הכנת אפליקציות לבתי עסק ואיך בדיוק יישומון לסלולרי מסוגל לסייע להצלחת השירות שלכם? נתינת אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, קשר טכנולוגי מול מפתחי המוצר עם הזמנה הופך לחובה. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של הלקוח ובעת שיש דו-שיח בצורת הודעות SMS ועדכונים שוטפים, הוא בונה תחושה של ביטחון ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, אל מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן פשוט לנהל דו-שיח, ככה גם יגדל סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להעלות את גודל ותכיפות הקליינטורה ע"י זה שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, לחזק את קביעות התקשורת עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, אפשר גם על הדרך לתת מענה למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שיש במוצר ע"י הצגה של נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על צג מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה עניין שולי. רצוי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את רצונותיו של בעל החברה בעזרתו של בונה היישומים כדי שבוודאות נדע שהיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות css 3.0 zip

על אילו דגשים חשוב מאוד לתת את הדעת בייצור אפליקציות?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור אישיו שקשורה לעסק. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לקושי , לדוגמה להעניק אופציה לקונה לסיים את ענייניו בדקות מעטות יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, לתת ידע על שימוש חכם באמצעים ולהעניק מוניטין או תמונת מצב מקצועית יותר מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים דרך שירות לקוחות מסור, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כהשקעה נבונה בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה צריכים להצביע על מה בדיוק צריך היישום לעשות, וכאן נכנס כאמור רזי המקצוע, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי מתאימה, חשוב מאוד למצוא יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המתכנתים צריכים להפנות אליכם שאלות כיצד הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במצב בו ניתן, ראוי לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות מבנה שלדי של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי השיטה בה מובטח למזמין שהיישומון שהזמין לא יתמסמס בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון חייב להיות מעודכן ושימושי לציבור. הגישה הראויה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מביא רווחה מהותית למי שבחר להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן שעתי אפילו אם צריך. במצב בו הציבור חש שזה יישומון שהוא תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחירון עבור לרכוש אפליקציה עבור ארגון מזערי בעיר ראשון לציון?

מענה לא פשוט לסוגייה מסובכת. התמחורים משתנות ותלויים באופן משמעותי במורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. תכנות והשקת יישומון "טריוויאלי" עם עסק מוכר עולה בדרך כלל בסביבות 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם לא פשוטים כל-כך לעומת זאת עומדים לעלות הרבה יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ותק יכול רוב הזמן להשיב לכם עלות מוערכת אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחיר תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי מהותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד לסוגי מכשירים רבים יתומחר בסכומים גבוהים יותר?

בעיקרון, כמעט תמיד כן. במקרה שבהחלט חשוב לכם שהיישומון יפעל בסוגי מכשירים רבים, כגון iOS ואנדרואיד, ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון WEB ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטת ווב היא הדלת של היישומון לעבוד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; זאת אם היישומון עוצב ונבנה היטב, כאמור. הקליקו כדי ללמוד עוד הסברים על השוני בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

כמה יוצאת הרווח נטו, בהערכה גסה, בפיתוח יישומון ייעודי בשביל חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. אם עלות פיתוח האפליקציה חוזרת לבעלים שלה בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. קל יחסית לבחון האם היישומון ממזער את הזמן הדרוש לבצע פרוצדורה בנניח 15%, וזה יכול להיות גם למזער שימוש מיותר בתכונות המוצר ב-10% לדוגמה. בבחינת הרמה של כמה הדברים כדאיים, חשוב מאוד לא להתעלם הגורמים שמהווים את הוצאות העסק, בצורה מיידית ולפרקים, שעומד היישומון בעיר ראשון לציון להקטין.

כאשר היישומון הושלם, כיצד חכם יהיה לבעל עסק קטן לשווק אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

השיטה הכי טובה לשווק אפליקציה היא עם עמוד ברשת. במצב בו פיתחנו יישומון מסוג נייטיב, אשר אפשר להטמיע בטלפון בארכיון היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), נכון לבחון בטעימה קלה את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם השקת היישומון לחנות. בנוסף לכך, קיימת האפשרות לשווק את היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי סוגו של היישומון, יש לשקול צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיעם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי נכון יהיה בהערכה גסה בראשון לציון לבצע עדכון של היישומון שהזמינו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שלכם. במידה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה נכון יהיה לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. כדי להיות בסנכרון מושלם עם התפתחויותיהן של הפלטפורמות השונות כמו אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון חובה לכל חברה?

בסיטואציה בה החברה נכשלת בלהתמקד על בעיה עסקית שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, נכון יהיהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אבל לדבר עם צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

עניינים אשר חכם יהיה ליזם הנבון לשקול לפני ההוצאה לפועל של השקה אישית של יישומון

בתקופתנו קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלים שליליים שיש לחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף הרשת שבבעלותם שרוב הזמן אינן עובדות כלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. פה למעשה נסתייע בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת האופציות להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל ארגונים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. האתר הפופולרי הפך את ההתקשרות של הלקוח עמה לפשוטה ונוחה מאוד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומון לבעלי חברות בראשון לציון – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת ישיבה והצעת מחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו. עיצוב דפים באמצעות css 3.0 zip

About the author