עיצוב דפים באמצעות CSS 3.0

בניית אפליקציה לתאגידים בראשון לציון וכל המידע ההכרחי

בניית אפליקציות למקום עבודה קטנים וגדולים באיזור ראשון לציון

יצירת אפליקציה למקום עבודה בכל גודל: תרבות הצריכה זה לא ייחודי לתקופה זו, אבל המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בהחלט פתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לגדלים מכובדים מאוד. יותר ויותר אנשים מכל ארץ צורכים יותר ויותר קניות וידע ע"פ הרצונות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. בצורה זו, תגובת השוק בחיים לא מתעכבת מלהגיע – עוד ועוד מנהלים עושים את הצעד לפתח אפליקציה לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים לאיטם את הטוב אשר בהזמנת יישומון בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואף על-פי כן, האם הצעד הזה חכם?

בפסקאות הבאות נדון בהשאלה שכולם שואלים: מה נדרש על מנת להגיע להזמנת אפליקציות לחברות ובאיזה אופן יישומון באנדרואיד או באייפון מסוגל לסייע להצלחת התאגיד שלכם? מתן אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים יכולת תקשורתית מתקדמת מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא קריטי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הלקוח וכשהוא בא במגע עמו בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תקשורת קבועה והוא יצטייר באור מיוחד וטוב אל מול עסקים המתחרים לו.
אם למשתמש פשוט להיות בתקשורת, כמובן שגם יתפתח המחזור העסקי. אפליקציות בהחלט יכולים להגדיל את גודל ותכיפות הרכישות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, למנף את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותו מעמד תוכלו לתת מענה למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן ע"י פרסום ידע חשוב בצג מכשיר הסמארטפון.

בקצרה, אפליקציה לעסק בלבד אך זה עניין שולי. חשוב מאוד להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, יחד עם מפתח האפליקציות על-מנת להבטיח שהאפליקציה יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
עיצוב דפים באמצעות CSS 3.0

למה מומלץ לעצור ולחשוב בתכנות אפליקציות?

מה שהכי חשוב זה הקלה על המשתמש, כמו לפתור אישיו שישנו בשירות. אפליקציות שביכולתן לפתור בעיות כמו לתת אפשרות ללקוח להספיק יותר בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, להפחית שימוש מיותר באמצעים ויחד עם זאת להקנות תמונה רצינית ועניינית עבור צרכנים קיימים ופוטנציאליים ע"י טיפול בצורכי המשתמש באופן מסור, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמאוד משתלמות בהיבט ארוך טווח. מטרת החברה או התאגיד זה לדעת בוודאות מה אמור לעשות היישומון, ופה נכנס כמובן הניסיון והמקצוענות, בתחומו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מוצלחת, רצוי לתור אחר מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להציג לכם שאלות באיזו שיטה אתה מבצע דברים נכון לעכשיו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים להקשות קושייות על החברה בנוגע לצרכים שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו אופציה, חובה לפנות אל המתכנתים בבקשה לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

איך יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייבלע בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני למען הציבור. הדרך להיות סמוכים ובטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בשפע האפליקציות המתחרות היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם היא מעניקה יתרון רציני כלשהו למשתמש על בסיס קבוע. בסיטואציה בה הצרכן רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, ההמשך צפוי – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחיר של לרכוש יישומון בשביל חברה קטנה באיזור ראשון לציון?

מענה מסובך לסוגייה בעייתית. המחירים לא קבועים ואחד הגורמים הקריטיים הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. השקה אישית של יישומון "טריוויאלי" עם עסק חזק בתחום יעלה בערך בין 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ אמנם, הולכים לעלות יותר כסף. מפתחים בארגון עם ותק אמור להיות מסוגל להחזיר לכם תשובה עם עלות מוערכת בסיום דיון של כשעה וחצי. עלות הכנת היישומון לארגון שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן פותר אתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת האפליקציה למכשירים שונים יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים יותר?

בקצרה, התשובה חיובית בדרך כלל. בסיטואציה בה אכן נחוץ לך שהיישומון יתפקד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). הגישה הזו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. ניתן לקבל אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים בקישורים אלה:

כמה יוצאת הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נזמין אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במצב בו עלויות הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. קל יחסית לבצע בדיקה האם היישומון ממזער את הזמן הדרוש לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין לצמצם שימוש מיותר בהמוצר עצמו ב-20% לדוגמה. כשנחשב את צורך בהזמנה, מומלץ לקחת בחשבון את הפעולות השוטפות שמהוות את ה"הפסדים" של החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון אמור באיזור ראשון לציון להוריד.

כשנגמרה העבודה על היישומון, כיצד מומלץ לבעלים של החברה להביא אותה אל לקונים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומים זה עם דף ברשת. במקרה שאנחנו מתדיינים על יישומי נייטיב, אשר אפשר להשיג בארכיון היישומים הרשמי (גוגל פליי למשל), יש לחקור פה ושם את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, אפשר להודיע על השקתו של היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון רצוי לקחת בחשבון עריכת סרטון וידאו שיווקי והעלתם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל כמה זמן יש לבעלים של החברה באיזור ראשון לציון לבצע עדכון של היישומון שרכשו?

אפילו פה, תשובתנו נעוצה בייעודו של היישומון הזה. אם היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים מסוג אחר חובה לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. זאת בשביל להיות מותאמים להתפתחויותיהן של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , למשל אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון מומלץ לכל חברה?

במידה והארגון לא מצליח לזהות אתגר במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, מומלץלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם לדבר עם תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים למצוא בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

עניינים שחובה לבעלים של החברה לתת עליהם את הדעת כאשר מדברים על פיתוח אפליקציות

אל תשכחו כי יש פונקציות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שליליים שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף ששייך להם שבחצי מהפעמים לא פועלות כלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. זו הנקודה בה צריך להיכנס היישומון – הנגשה של האופציות להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל תאגידים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר Amazon שינה את האינטראקציה של המשתמשים איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לעסקים בראשון לציון – לקבלת ייעוץ, קביעת ישיבה והצעה גמישה, שלחו לנו הודעה עכשיו. עיצוב דפים באמצעות CSS 3.0

About the author