עלות אפליקציה

פיתוח אפליקציה לבתי עסק בעיר ראשון לציון וכל המידע ההכרחי

הכנת יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין בראשון לציון

יצירת אפליקציות לחברות לכל מטרה ועניין: הצרכנות המאסיבית זה לא בלעדי למאה ה-21, עם זאת, פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות הגדילה את תרבות הצריכה אל אופקים שלא יעלו על הדעת. יותר ויותר אנשים מכל מדינה משיגים עוד ועוד פריטים וחומר מכל סוג על-פי הדרישות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. כמובן, שהתגובה של עולם הסחר בחיים לא מאחרת לבוא – וככל שהזמן עובר, יותר נותני שירות מתחילים לבנות אפליקציה לעסקיהם. נותני שירות מבינים לאיטם את הטוב אשר בפיתוח אפליקציות במטרה לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. עם זאת, האם מדובר במעשה נבון?

בעמוד זה נדסקס בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ להכנת אפליקציה לארגונים וכיצד יישומון לטלפון יש בו לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? הענקת גישה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, תקשור מול מפתחי המוצר עם הזמן נהייה עניין קריטי. כשה"מוצר" נגיש מהטלפון של הצרכן וכשישנה אינטראקציה ע"י התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נבנית תחושת ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות אל מול חברות המתחרות.
ככל שללקוח קליל לתקשר, באותה צורה יהיה פעיל יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים יש בהם להגדיל את תכיפות וכמות התשלומים בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להעלות את קביעות התקשורת עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה נשימה ניתן לתת מענה לקונה להפיק תועלת מירבית מה אפשרויות שבית העסק נותן דרך הצגת טקסט (או תמונות) ענייני במסכו של הפלאפון.

במילים אחרות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך זה עניין שולי. הכרחי לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיוע של מתכנת היישומים במטרה להבטיח שהאפליקציה יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
עלות אפליקציה

על מה חכם יהיה לשים לב בעיצוב אפליקציות?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור בעיות שישנו בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , למשל להקל על הקונה לעשות יותר דברים בדקות מעטות יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל במוצר עצמו, למזער בזבזנות של משאבים ולשקף תמונה חזקה ואמינה מול לקוחות שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י טיפול בצורכי הלקוח באופן טוב יותר פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כמאוד משתלמות בטווח הרחוק. מטרת התאגיד או החברה להצביע על מה בדיוק צריך היישומון להציא לפועל, בהתבסס על הצורך של השוק, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי ראויה, הכרחי לתור אחר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. חברת הפיתוח אמורים לשאול אותך באיזו שיטה אתה מבצע דברים נכון לעכשיו. המתכנתים חייבים להציג בפני החברה שאלות על צרכיו והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם מתאפשר, חכם יהיה לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן מובטח לאדם שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייבלע בתוך שלל היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק מספר 1 הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות רלוונטית למען הקונים. השיטה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבדוק האם הוא מביא יתרון משמעותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו באופן שעתי אפילו אם צריך. במקרה והקונה חש שזה יישומון שהוא כלי-עזר שימושי, ההמשך צפוי – הוא ישוב להיעזר בו.

מהי העלות של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה בראשון לציון?

מענה בעייתי לסוגייה מסובכת. התמחורים כל הזמן בתנועה ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. הכנת יישומון בלתי מורכב ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה בדר"כ בין 8,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ אמנם, יעלו הרבה יותר. עסק רציני ועם ותק אמור להיות מסוגל להעניק לכם הערכת מחיר בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תעריף תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למערכות הפעלה מגוונות יתומחר בסכומים גבוהים ממה שחשבנו?

ברמת העיקרון, אכן, רוב הזמן. במקרה והכרחי עבורכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במכשירים שונים, כמו אייפון וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון ווב ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטה זו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; אבל רק במקרה שהפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. ביכולתכם להשיג מידע נוסף על השוני שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

מהי הרווח הסופי, פלוס מינוס, ברכישה של יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל חברה קטנה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. אם עלויות הפיתוח כולן מכוסים בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. גם זו אינה בעיה לבחון אם היישומון מצליח למזער את הזמן הדרוש לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או למזער שימוש לא יעיל באמצעים ב-18% למשל. בבירור כמה הדברים משתלמים, רצוי לא לשכוח את כל מה שמהווה את מה שהחברה מוציאה, בכל היבט, שאמור היישומון באיזור ראשון לציון להפחית.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזו שיטה חובה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף' אותה לקונים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום של יישומון זה על-ידי דף ברשת. יצא ואנחנו מתעסקים ביישומון Native, אותה ניתן להתקין במאגר היישומים הבלעדי (Google Play בתור דוגמה), הכרחי לבדוק בטעימה קלה את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף לכך, אתם יכולים לחלק המלצות על היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או להסתייע בהמחלקה לפרסום שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, יש לקחת בחשבון עריכת סרטון וידאו שיווקי ולפרסם אותם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן מומלץ למנהלים בראשון לציון לבצע עדכון של היישומון?

גם כאן, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכליתו של היישומון הזה. יצא וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים מסוג אחר רצוי לרענן כל 12 חודשים פחות או יותר. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים בתוך מערכות ההפעלה של המכשירים כאייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון טוב לכל חברה?

בסיטואציה בה החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לזהות קושי בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, הכרחילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אולם התייעצות עם מפתחים של יישומים, זו אולי אופציה למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נושאים שחובה למזמין היישומון לתת עליהם את הדעת כאשר מדברים על השקה אישית של יישומון

בתקופתנו יש פונקציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שליליים שבית העסק לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף שבבעלותם שבחצי מהפעמים לא עובדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. ברגע זה צריך להיכנס היישומון הייעודי – לשדרג את האופציות לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל ארגונים. זו אגב הסיבה לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר Amazon שינה את ה"דו-שיח" של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. תכנות והשקת יישומון לבעלי חברות בראשון לציון – ליעוץ מקצועי, קביעת מפגש והצעה ראשונית למחיר, התקשרו אלינו עכשיו. עלות אפליקציה

About the author