פורום פיתוח אפליקציות

פיתוח יישומים למקום עבודה בראשון לציון וכל המידע ההכרחי

פיתוח אפליקציות לחברות לכלל המטרות האפשריות בראשון לציון

הכנת אפליקציה לעסקים מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית לזמננו, אמנם פריצת הרשת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בוודאות גרמה לטפיחה של הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל גדלים מדהימים. יותר ויותר אנשים מכל העולם מזמינים עוד ועוד חפצים וחומר מכל סוג ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – גדלה הכמות של מנהלים מגיעים למסקנה שצריך ליצור יישומים לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים עם הזמן את הטוב אשר בהזמנת יישומים על-מנת להקל על חיי הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. עם זאת, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה נחוץ?

במאמר הבא נדסקס באשר כולם צריכים לדעת: מה הכרחי להכנת יישומים לארגונים ומהי הדרך בה אפליקציית מובייל יכולה לתרום למוצר שלכם? נתינת אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי קשר טכנולוגי מול הצוות עם הזמנה הופך לחובה. כשהצוות קיים ומצוי בנייד של הקליינט וכשהוא בא במגע עמו ע"י מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, צומחת תחושת אמון והוא יהיה מצוי בזרקור חיובי לעומת העסקים המתחרים לו.
אם לקליינט יש את האופציה הפשוטה להיות במגע, כמובן שגם יהיה גדול יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להעלות את תדירות ונפח הרכישות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, למנף את קביעות התקשורת עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותו מעמד תוכלו לעזור למשתמש להפיק תועלת מירבית מה דברים שקיימים שמוצר ע"י הצגה של נתונים ענייניים בצג הטלפון.

בפשטות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל זה נושא שולי. רצוי לאבחן את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם המפתח של היישומון במטרה שלא יהיה ספק שהיישומון תתחבר עם המשתמש ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
פורום פיתוח אפליקציות

לאיזה מוקדים ראוי לתת מחשבה בייצור אפליקציות?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו פתרון בעיה שיש בחברה. יישומים שמסוגלים לפתור עניין , למשל להעניק אפשרות ללקוח לבצע דברים רבים יותר בזמן המועט ביותר, לבצע שימוש נכון ויעיל במוצר עצמו, לתת ידע על שימוש חכם במשאבים ולתת לעסק תמונה שאומרת 'קידמה' מול לקוחות שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, זאת עם מענה לרצונות הלקוח באופן סבלני, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כרווחיות ביותר לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת התאגיד או החברה לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, וזאת על סמך הדרישה המקצועית, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי שימושית, מומלץ לעשות מאמץ באיתור יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים לתשאל אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות עכשיו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון צריכים להציג לחברה שאלות בנוגע לצרכיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם ניתן, רצוי לדרוש בנימוס מהמתכנתים להראות לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

איך מובטח לבעלים של חברה שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמסתובבות בשוק?

חוק מספר 1 הוא שעל האפליקציה להיות רלוונטית למען הצרכנים. הדרך לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייעלם בים היישומים שמשווקים בכל עת היא לבדוק שהוא משרת ומביא רווחה מסוימת לקונה ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה יומיומי. במקרה והלקוח מייחס ליישומון מעמד של תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה התעריף עבור לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול באיזור ראשון לציון?

הסבר מסובך לסוגייה בעייתית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מבנה ומורכבות היישומון. הכנת יישומון בלתי מורכב ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה פלוס מינוס סביב – 18,000 ש"ח10000 אפליקציות מורכבות יותר עם זאת, עומדים לעלות מספרים רציניים יותר. עסק עם ותק יכול רוב הזמן לדאוג לכם לעלות מוערכת בתום מפגש של 60-120 דקות. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה לסוגי מכשירים רבים יעלה לבעל עסק כסף רב ממה שחשבנו?

בעיקרון, אכן, רוב הזמן. אם הכרחי עבורכם שהתוצר יעבוד בהרבה מערכות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה לבקש יישומון אינטרנט (Web application) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש במבנה ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זה במידה והיישומון עוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. ניתן לקבל מושגים נוספים – פרטים על ההבדלים שקיים במכשירים השונים בקישורים הבאים:

מהי הרווח, פחות או יותר, בפיתוח יישומון בהזמנה אישית עבור ארגון מזערי?

זה מאוד תלוי במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. יצא ומחירי הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בשנה הראשונה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לעשות חישוב אם האפליקציה מפחיתה את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, וזה יכול להיות גם להקטין בזבזנות של אמצעים ב-10 אחוזים לדוגמה. בחישוב הכדאיות, ראוי להתייחס בכובד ראש אל כל הפעולות הקבועות שמהוות את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלהם, שאמור היישומון בראשון לציון והסביבה להקטין.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך מומלץ לרוכש השירות לעשות שיווק לקונים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומים זה עם דף ברשת. במצב בו השיח הוא על יישומון נייטיב, אותו ביכולתכם לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), רצוי לסקור בטעימה קלה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. יחד עם זאת, אתם יכולים לספר לאנשים על היישומון החדש דרך רשימת דיוור, ובסיועם של מחלקת המכירות של העסק. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון חכם יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בצילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעלות אותו אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

באיזו תדירות חובה לבעלים של החברה באיזור ראשון לציון לעדכן את היישומון שהזמינו?

בדומה לדברים לעיל, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את ייעודו של היישומון הזה. אם היישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות כדאי לעדכן בערך אחת לשנה. במטרה להיות מותאמים לעדכוני הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כמו אייפון וגלקסי,

האם אפליקציה חובה לחברה בכל מצב?

במקרה שהחברה נכשלת בלשים פוקוס על בעיות במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, כדאילא למהר עם פיתוח יישומון. אולם לדבר עם צוות פיתוח, תסייע לעסק בזיהוי קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שראוי ליזם החכם להקדיש להם מחשבה לפני שמגיעים אל הכנת יישומון

חשוב להבין שקיימות אופציות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן כבד-משקל תכונות שקיימים בעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת ששייך להם שבדרך-כלל לא פועלות כלל בנייד. פה למשל צריך להיכנס ההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשה של האופציה לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל בין ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר "אמאזון" הפך את התקשורת של הלקוח עמה למשהו קל ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. בניית יישומים ליזמים בראשון לציון – להתייעצות עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעה גמישה, שלחו לנו e-mail עכשיו. פורום פיתוח אפליקציות

About the author