פורומים פיתוח אפליקציות

בניית אפליקציה למקום עבודה בעיר ראשון לציון , כל הידע ההכרחי

בניית אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין בראשון לציון

פיתוח יישומים לתאגידים בכל גודל: תרבות הצריכה זה לא דבר בלעדי לזמננו, אך המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, ללא עוררין גרמה לטפיחה של עולם הצרכנות אל היבטים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל יבשת מזמינים עוד ועוד דברים וידע ע"פ גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. בצורה זו, התגובה של עולם הסחר בחיים לא מאחרת לבוא – יותר ויותר בעלי עסקים מחליטים לפתח יישומים לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית אשר בבניית יישומון בשביל לעשות חיים קלים למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואף על-פי כן, האם זה בעצם מעשה כדאי?

בעמוד זה נענה על השאלה הגדולה: מה צריך במטרה להגיע לפיתוח יישומון לתאגידים ובאיזה אופן יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו לקדם את השירות שאתם מציעים? הנגשה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי יכולת תקשורתית מתקדמת מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כאשר בית העסק זמין מהנייד של הלקוח וכאשר הלה מתקשר איתו על-ידי מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נרקמת תחושה של אמון והוא יצטייר באור הזרקורים, לטובה, , זה בניגוד למתחרים.
ככל שללקוח נגיש להיות בתקשורת, כך יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. אפליקציות יוכלות להגביר את גודלן ונפחן של הקניות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להגביר את קביעות השיח עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע לקליינט להפיק תועלת מירבית מה אופציות שבית העסק נותן דרך פרסום מידע רלוונטי ועדכני במסכו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

נקצר ונאמר: עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. הכרחי לסקור את כל מטרות העסק יד ביד עם בונה היישומים בשביל להיות בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
פורומים פיתוח אפליקציות

מהם המוקדים שאליהם חובה לתת את הדעת בבניית יישומים?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור עניין שישנו במוצר. יישומים שיכולים למצוא פתרון לתקלה כמו לאפשר למשתמש לעשות יותר דברים במינימום דקות, לבצע שימוש יעיל ונכון במוצר עצמו, למזער בזבזנות של משאבים ולהציג תדמית שמצהירה 'קידמה' מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים ומתוך טיפול בצורכי המשתמש באופן נכון, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמכניסות מאוד בטווח הרחוק. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, וזאת על סמך רזי המקצוע, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מתאימה, רצוי לעשות מאמץ בהשגת מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים לשאול אותך כיצד אתה מבצע דברים כעת, בלי יישומון פעיל. המפתחים מוכרחים לחקור' את החברה בנוגע לרצונות שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו מתאפשר, מומלץ לפנות אל המתכנתים בבקשה לשלוח לכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי השיטה בה יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהזמין לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

1 הוא פשוט מאוד: שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות רלוונטית עבור הלקוחות. הגישה הראויה להבטיח שהיישומון לא יילך לאיבוד בשפע האפליקציות המתחרות היא להיות בטוחים שהוא מספק רווחה מסוימת לצרכן באופן תמידי. במידה והלקוח רואה באפליקציה תוצר שימושי ויעיל עבורו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

כמה אשלם כדי לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול באיזור ראשון לציון?

תשובה מורכבת לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים דינאמיים ותלויים באופן משמעותי במה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. בניית יישומון שאינו מורכב כ"כ עם עסק מוכר יתומחר פלוס מינוס באיזור 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים שהם לא פשוטים כל-כך עם זאת, הולכים לעלות יותר מזומנים. עסק רציני ועם שנים בתחום יכול רוב הזמן להחזיר לכם תשובה עם הערכת מחיר בתום דיון של כשעה וחצי. עלות פיתוח אפליקציה לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא אכן פותר קושי מהותי בעסק.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות הפעלה שונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

לא נאריך במילים: כן, רוב הזמן. יצא ואכן נחוץ לך שהתוצר יפעל במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון WEB ולא נטיב. שימוש במבנה ווב היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק במקרה שעיצוב היישומון התבצע דרך חברה רצינית, מן הסתם. ניתן ללמוד ידע בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בקישורים הבאים:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, ברכישה של יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון זעיר?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה ועלויות הפיתוח כולן מכוסים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. קל יחסית לעשות בירור את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את כמות השניות או הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, / לצמק שימוש לא חכם בשירות המוצע ב-19% לדוגמה. בבדיקת כמה הדברים כדאיים, חכם יהיה לקחת בחשבון את כל מה שמהווה את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, באופן ישיר ועקיף, שעתיד היישומון בראשון לציון והסביבה להמעיט.

כשהיישומון כבר עומד, באיזו צורה חובה לרוכש השירות לדחוף אותה לשוק ולקונים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומים זה באתר אינטרנט. אם העיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון Native, אשר אתם יכולים להטמיע בטלפון בקטלוג היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), יש לבדוק מעט את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף, תוכלו לחלק המלצות על היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ובסיועם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון הכרחי לחשוב על אפשרות צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעבירם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל איזו תקופת זמן הכרחי פחות או יותר בראשון לציון והסביבה לרענן את היישומון שהזמינו?

אפילו פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של תכליתו של היישומון הזה. במקרה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. מינים שונים של יישומים נכון יהיה לבצע עדכון בערך כל 12 חודשים. נעשה זאת במטרה שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים בתוך הפלטפורמות השונות כאנדרואיד ואפל.

שאלה: יישומון טוב לכל תאגיד?

במצב בו החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים אצבע על קושי בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, מומלץשלא יפתח אפליקציה כלל. ואע"פ כן, לדבר עם מפתחי יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שכדאי למנהלים לחשוב עליהם לפני ההוצאה לפועל של השקה אישית של יישומון

בזמננו אנו יש פתרונות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן כבד-משקל תכונות שהחברה לוקה בהם. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שבחצי מהפעמים לא עובדות בכלל באייפון או באנדרואיד. פה למשל יש הכרח באפליקציה – להנגיש את האופציה לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אמאזון הפכה את ההתקשרות של הגולשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. בניית יישומים לארגונים בראשון לציון – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת ישיבה והצעה ראשונית למחיר, התקשרו אלינו עכשיו. פורומים פיתוח אפליקציות

About the author