פיתוח אפליקציה מדריך

יצירת יישומים לבתי עסק בעיר ראשון לציון וכל אשר צריך לדעת

פיתוח אפליקציה לארגונים מכל גודל בראשון לציון והסביבה

יצירת יישומים למקום עבודה לכל מטרה ועניין: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אינה ייחודית לשנים האחרונות, ואע"פ כן, פריצת הרשת אשר הניעה עוצמתית את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא עוררין פרסה את עולם הצרכנות לאופקים עצומים. יותר ויותר אנשים בעולם משיגים עוד ועוד דברים וחומר מכל סוג על-פי הצרכים שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בכך, התגובה של הסוחרים אף פעם לא מתעכבת מלהגיע – גדלה הכמות של בעלי מקומות עבודה עושים את הצעד ליצור אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית שבהכנת אפליקציות ע"מ להקל על חיי המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. עם זאת, האם זה בעצם מעשה שכדאי לנו לעשות?

בדף זה נעניק תשובה למה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה הכרחי על מנת להגיע להכנת אפליקציה לעסקים ואיך יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו למנף את השירות שלכם? נתינת אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם מול בית העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא קריטי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות נגיש מהטלפון של הצרכן וכאשר ההתקשרות נעשית באופן של התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נרקמת תחושת אמון והוא יצטייר באור הזרקורים, לטובה, מול חברות המתחרות.
אם לקונה פשוט להיות בתקשורת, באותה צורה יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להגדיל את תדירות ונפח השילומים ע"י זה שלבצע קנייה נהיה כל-כך זמין, לחזק את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, מומלץ באותה נשימה לתת מענה למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה דברים שהעסק מציע ע"י הצגה של טקסט (או תמונות) ענייני במסכו של מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. רצוי לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצדו של מתכנת היישומון כדי להבטיח שהאפליקציה יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
פיתוח אפליקציה מדריך

מהם הדברים שאליהם מומלץ לעצור ולחשוב בעיצוב יישום?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התמקדות על לפתור עניין שישנו בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לנקודת חולשה , למשל לתת אפשרות ללקוח לבצע פעולות רבות יותר במינימום דקות, לעשות שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, שימור משאבים ולשקף תמונה חזקה ורצינית לעיני צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. דרך מענה לצורכי הלקוח באופן ראוי, כל אלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה חכמה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. התאגיד או החברה צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, ופה נכנס כמובן הידע המקצועי כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הטובות ביותר, חשוב מאוד להשיג מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם להפנות אליכם שאלות איך הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים לחקור' את החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו לא בעיה, הכרחי לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות דוגמית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

איך מובטח לאדם שהאפליקציה שלו לא ייעלם בתוך ים היישומים שנמצאים כעת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני עבור הצרכנים. הגישה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון שהוא משרת ומביא ערך אמיתי לציבור באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. אם הקונה מתייחס ליישומון כאל כלי-עזר שימושי, תהיה בטוח שהוא ישוב וייעזר בו.

מה התעריף עבור לתכנת יישומון בשביל ארגון שאינו גדול בעיר ראשון לציון?

תשובה מורכבת לקושייה בעייתית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה במה היישומון עוסק. בניית יישומון לא מורכב כל-כך ע"י עסק רציני יתומחר בדר"כ בכיוון של 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים יחסית, יעלו הרבה יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם שנים בתחום יכול בדרך כלל להשיב לכם הצעת עלות לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף הכנת היישומון לחברתכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי מהותי בחברה.

שאלה: התאמת היישומון לסוגי מכשירים רבים ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, כמעט תמיד כן. אם אתם חייבים שהיישומון יתפקד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, ייתכן מאוד שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון אינטרנט (ווב) ולא נטיב. השיטה הנ"ל היא הדלת של היישומון לעבוד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק במקרה שהאפליקציה מעוצבת דרך חברה רצינית, מן הסתם. ניתן לקבל מושגים נוספים – מידע בנושא השוני שישנו במערכות המגונות בלינקים האלה:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, בהזמנת יישומון בהזמנה אישית עבור ארגון מזערי?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. יצא ועלויות הפיתוח של היישומון מכוסים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. קל יחסית לבצע בדיקה את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ו/או להקטין שימוש מיותר בשירות המוצע בעשרה אחוז בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבירורים על כמה הדברים כדאיים, חשוב מאוד להכניס לחישוב את המספרים שמייצגים את הוצאות העסק, בכל צורה שלא תהיה, שעתיד היישומון בראשון לציון להקטין.

כאשר היישומון הושלם, באיזו צורה חובה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לעשות שיווק לקונים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה דרך דף ברשת. יצא והשיח הוא על יישומון Native, אותו ביכולתכם להתקין אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), מומלץ לבחון בטעימה קלה את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם היישומון יושק לחנות. במקביל, ישנה האופציה להודיע על השקתו של היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון כדאי לשקול הכנת סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל איזו תקופת זמן ראוי לבעלים של החברה בעיר ראשון לציון לעדכן את היישומון שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. במצב בו היישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה הכרחי לרענן כל תקופה של 12 חודשים לערך. במטרה לשמור על עקביות עם העדכונים של הפלטפורמות השונות כאייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שטוב לכל חברה?

במידה והחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לזהות קושי בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ראוילא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, דיבור עם צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

דברים שראוי ליזם החכם להגות בהם לפני שמתחילים עם לפתח יישומון

חשוב להבין שיש פתרונות באינטרנט שיכולות לשפר באופן רציני תכונות שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף שלהם שבדר"כ אינן עובדות כלל בנייד. למעשה פה צריך להיכנס היישומון הייעודי – הנגשה של היכולת לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל אצל חברות. ד"א זה למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את השיח של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל-"Amazon" זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. לפתח יישומים לעסקים בראשון לציון – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, תיאום פגישה והצעות נוחות, דברו איתנו עכשיו. פיתוח אפליקציה מדריך

About the author