פיתוח אפליקציה מוצרי יד שנייה

בניית אפליקציות לבתי עסק בעיר ראשון לציון ומה חשוב שתדע

הכנת אפליקציה לארגונים לכלל המטרות האפשריות בראשון לציון

פיתוח אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה אינה ייחודית לשנים האחרונות, ועם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין פרסה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל גדלים רחבי ידיים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל הגלובוס משיגים עוד ועוד חפצים וטיפולים ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. בכך, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – גדלה הכמות של בעלי מקומות עבודה מסכימים שצריך להזמין יישומים לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל ההצלחה הפוטנציאלית שבבניית אפליקציות ע"מ לספק חוויית קנייה חיובית לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואע"פ כן, האם זה בעצם מעשה נבון?

בדף זה נדבר על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה צריך לעשות להזמנת יישומים לעסקים ובאיזו דרך יישומון Mobile יכולה לתרום להעסק שלכם? הענקת גישה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לקיים דיאלוג מול צוות העסק עם הזמנה הופך לחובה. כשהצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הלקוח וכאשר הלה מתקשר איתו דרך התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נרקמת תחושה של אמון והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) בהשוואה למתחריו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן פשוט לתקשר, על-פי כך יהיה רחב יותר המחזור העסקי. יישומים לחברה יש בהם להגדיל את כמות ותכיפות הרכישות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, להגדיל את קביעות התקשורת עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותו מעמד כדאי לתת מענה לקונה שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שיש במוצר דרך פרסום טקסט (או תמונות) ענייני בצגו של הסמארטפון.

נקצר ונאמר: בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה נושא שולי. הכרחי לאבחן בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יחד עם המפתח של היישומון וזאת כדי שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
פיתוח אפליקציה מוצרי יד שנייה

על אילו דגשים חכם יהיה להתייחס ב'הנדסת' אפליקציות?

מטרת העל היא התפקסות על לפתור תקלה שקיים במוצר. יישומים שעניינם למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות להקל על הלקוח לבצע פעולות רבות יותר בזמן קצר יותר, נכונות ויעילות שימוש במשאבים, למזער בזבזנות של המוצר עצמו ולהציג תדמית מקצועית יותר לעיני קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ע"י מענה לרצונות המשתמש באופן נכון, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כאפיק רווחי מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת החברה או התאגיד לדעת בדיוק מה צריך היישום להוציא לפועל, זאת לפי רזי המקצוע, בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מוצלחת, חשוב מאוד לעשות מאמץ באיתור יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים לחקור' אתכם איך הינכם מנהלים את העסק בעת הזו. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים להקשות קושייות על החברה שנוגעות למטרותיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם מתאפשר, כדאי לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם מבנה שלדי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

איך מובטח למזמין שהיישומון שהזמין לא יילך לאיבוד בים היישומים שיוצאים כל הזמן?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון מוכרח להיות רלוונטית למען המשתמשים. הדרך להבטיח שהיישומון שלנו לא ייבלע בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום היא לבחון שהוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו למי שבחר להוריד אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן תמידי. במקרה שהקונה מתייחס ליישומון כאל ככלי אהוב עליו, אין שאלה – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה עולה לרכוש יישומון עבור ארגון זעיר באיזור ראשון לציון?

מענה בעייתי לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב כ"כ ע"י עסק רציני מחירו יהיה בין 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר בהשוואה, יתומחרו במספרים רציניים יותר. עסק רציני ועם ותק אמור להיות מסוגל לדאוג לכם למחיר מוערך בסיום דיון של כשעה וחצי. תמחור של לפתח את היישומון לחברה שלכם צריך אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות , משמעות הדבר לשלם כסף רב יותר?

לא נאריך במילים: אכן, בדר"כ. יצא ואכן נחוץ לך שמה ששילמתם עבורו יתפקד בהרבה מערכות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק בסיטואציה בה היישומון תוכנת ועוצב היטב, כאמור. אתם יכולים ללמוד עוד מידע בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נשקיע ביישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. יצא ועלות פיתוח האפליקציה מכוסים בשנה הראשונה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם לא בעיה לבצע חישוב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את הזמן הדרוש לקנות משהו ב-15%, וזה יכול להיות גם למזער שימוש לא יעיל באמצעים בעשרה אחוז לדוגמה. בחישוב כמה הדברים כדאיים, חשוב מאוד להכניס לחישוב את כל חשבונות העסק, כולל מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלהם, שאמור היישומון בראשון לציון להפחית.

כאשר היישומון עומד, באיזו שיטה מומלץ לצד המזמין (הבעלים של החברה) לשווק אותה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להשקת יישומים זה עם דף ברשת. בסיטואציה בה אנחנו מתעסקים ביישומון Native, אשר אפשר להטמיע בטלפון בארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), כדאי לברר טיפה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כתוספת, ישנה האופציה לקדם את האפליקציה ע"י הפצה בדוא"ל, או להסתייע בהמחלקה לשיווק שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון ראוי להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות נכון יהיה למזמין היישומון בראשון לציון והסביבה לרענן את היישומון שהזמינו?

בדומה לדברים לעיל, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכלית היישומון הרלוונטי. בסיטואציה בה היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות רצוי לרענן לפחות פעם בשנה. על-מנת לשמור על עקביות עם התפתחויותיהן של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון iPhone וגלקסי,

האם אפליקציה מתאימה לכל ארגון?

יצא והתאגיד לא מצליח לשים פוקוס על אתגר בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, נכון יהיהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אך שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

פואנטות שמומלץ למנהלים לשקול כאשר העיסוק הוא השקה אישית של יישומון

חשוב להבין שישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן ניתן לשפר משמעותית תכונות שהעסק כבר מאמץ. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף ששייך להם שבחצי מהפעמים לא פועלות כלל בסמארטפון. עכשיו יש צורך ביישומון – הנגשת האופציות לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין תאגידים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את השיחה של הצרכן איתו למשהו קל ופשוט ממש. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. פיתוח אפליקציות לעסקים בראשון לציון – ליעוץ מקצועי, קביעת מפגש והצעה גמישה, שלחו לנו הודעה עכשיו. פיתוח אפליקציה מוצרי יד שנייה

About the author