פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציה לארגונים בראשון לציון וכל השאלות הנפוצות

הכנת יישומים לחברות לכל מטרה ועניין בעיר ראשון לציון

פיתוח יישומים לעסקים מכל סוג: תרבות הצריכה זה לא בלעדי למאה ה-21, אבל פריצת הרשת שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא עוררין מתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל היבטים עצומים. יותר ויותר אנשים מכל ארץ רוכשים עוד ועוד דברים וידע על-פי הדרישות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ודאי שהתגובה של עולם הסחר בחיים לא מאחרת לבוא – כמות גדולה של בעלי עסקים מחליטים לפתח יישומון לעסקיהם. מנכ"לים הבינו כבר את הרווח אשר ביצירת יישומון על-מנת לספק נוחות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ואע"פ כן, האם זה באמת דבר חכם?

בעמוד זה נפתח את שאלת השאלות: מה הכרחי במטרה להגיע לפיתוח אפליקציה לארגונים ואיך יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו למנף את המוצר שלכם? הנגשה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לבצע דיאלוג מתקדם מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא מנדטורי. כאשר הצוות נגיש מהטלפון של הקונה או המשתמש וכאשר הלה מתקשר איתו על-ידי התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתהווה תחושת אמון והוא יצטייר באור ייחודי אל מול מתחרים.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה לנהל דו-שיח, ודאי שגם יגדל דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להעלות את נפחן וגודלן של השילומים מפני שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, למנף את תדירות המגע עם הלקוח ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע למשתמש שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב דברים שקיימים בשירות המוצע דרך הצגה של מידע רלוונטי ועדכני על-גבי הפלאפון.

לסיכום ההקדמה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. מומלץ מאוד לאבחן בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצדו של המפתח של היישומון וזאת כדי שבוודאות נדע שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
פיתוח אפליקציה

לאיזה נושאים רצוי לתת מחשבה בעיצוב יישומון?

מטרתנו היא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור תקלה שישנו במוצר. יישומים שמסוגלים לפתור בעיות , למשל להקל על הלקוח לעשות יותר דברים תוך דקות ספורות, נכונות ויעילות שימוש במשאבים, שימור של תכונות המוצר ולהעניק לחברה Image (תמונה) עניינית ורצינית עבור משתמשים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. זאת עם טיפול בצורכי הלקוח באופן מקצועי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמאוד משתלמות בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה צריכים זה לדעת בוודאות מה אמור היישומון להציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מוצלחת, חשוב מאוד לתור אחר בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. חברת הפיתוח מטרתם להפנות אליכם שאלות באיזו צורה הינכם משיקים את השירות או המוצר כיום. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים להציג לחברה שאלות בנוגע לצרכיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זה אופציונלי, נכון לדרוש בנימוס מהמתכנתים להציג בפניכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי השיטה בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהאפליקציה שלו לא ייעלם בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שחובתו של היישומון שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען הקונים. האופן בו הכי כדאי להיות רגועים שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שיוצאים בכל יום היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מביא רווחה מהותית לקונה ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. במקרה שהצרכן חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לפתח יישומון עבור ארגון מזערי בראשון לציון?

הסבר בעייתי לסוגייה בעייתית. התמחורים משתנים ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. השקה אישית של יישומון לא מורכב כל-כך אצל עסק רציני יתומחר בדר"כ בטווח ה – 17,000 ש"ח10000 יישומים שהם מורכבות יותר אמנם, יתומחרו ביותר מזומנים. צוות מפתחי אפליקציות עם ותק צריך להחזיר לכם תשובה עם הצעת עלות אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחיר השקה אישית של היישומון לארגון שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מספק מענה עבור אתגר המותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד למערכות הפעלה מגוונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

ברמת העיקרון, כן, בדר"כ. במקרה שבהחלט חשוב לכם שהיישומון יתפקד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא יישומון מסוג Native. שימוש במבנה ווב היא הדלת של היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק במקרה שהאפליקציה מעוצבת ע"י צוות רציני, מן הסתם. אפשר לקבל מושגים נוספים – הסברים בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים הבאים:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, בקניית פיתוח יישומון בהזמנה אישית עבור חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם פשוט נורא לבצע חישוב אם היישומון מצליח להקטין את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ו/או לצמק שימוש מיותר בתכונות המוצר בעשרה אחוזים למשל. בבירורים על צורך בהזמנה, נכון לשים לב אל המספרים שמשפיעים על מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלא תהיה, שעתיד היישומון בראשון לציון להמעיט.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה חובה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף אותה לשוק ולקונים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומים זה דרך דף ברשת. בסיטואציה בה השיח הוא על יישומון מסוג Native, אשר אתם יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים הייעודית (App Store הוא דוגמה קלאסית), כדאי להכיר טיפה את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, נוכל לעשות קידום ליישומון ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתאם לסוג היישומון, חובה לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים והעלתם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות יש לבעלים של החברה בראשון לציון והסביבה לערוך עדכון של היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. במצב בו היישומון מספק מידע רלוונטי, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים מסוג אחר ראוי לבצע חידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. על-מנת להיות מסונכרנים עם השינויים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כאייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שמומלץ לכל סוגי העסקים?

במקרה והחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון למצוא בעיות במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, ישלוותר לגמרי על יישומון. אך לדבר עם צוות פיתוח, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

פואנטות שכדאי למזמין היישומון להרהר בהם בטרם מתחילים עם לפתח יישומון

צריך לזכור כי יש אופציות ברשת שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלים שיש לחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת שבניהולם שיותר מדי פעמים לא עושות את העבודה בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. ברגע זה נסתייע בהיישומון לסמארטפון – הנגשת היכולת לקנות יכול לעשות את כל ההבדל בין ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר Amazon שינה את ה"דו-שיח" של הצרכן איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. אם זה טוב לאמאזון, אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לבעלי ארגונים בראשון לציון- להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו. פיתוח אפליקציה

About the author