פיתוח אפליקציות איכותי

הכנת אפליקציה לארגונים בראשון לציון ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציה לעסקים מכל סוג בראשון לציון והסביבה

פיתוח אפליקציה לתאגידים בכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא עניין בלעדי לזמננו, אולם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שעזרה לכל הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק פתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל היבטים שלא יעלו על הדעת. היום המון בני-אדם בגלובוס משיגים עוד ועוד פריטים ועזרה ע"פ גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, התגובה של עולם הסחר אף פעם לא מגיעה באיחור – עוד ועוד בעלי מקומות עבודה מסכימים שצריך לבנות אפליקציות לעסק שלהם. מנכ"לים מתחילים להבין את הטוב שבפיתוח אפליקציה ע"מ להקל על חיי הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אבל, האם זה באמת דבר כדאי?

במאמר הבא נדסקס במה שכולם רוצים לדעת: מה מתבקש עבור בניית יישומים לחברות ומהי הדרך בה יישומון באייפון או באנדרואיד יכולה לתרום לארגון שלך? נתינת אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לבצע דיאלוג מתקדם מול הצוות לאט לאט נהייה דבר שהוא מנדטורי. כשהצוות זמין מהנייד של הקליינט וכאשר ההתקשרות מתבצעת על-ידי מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתפתחת תחושת אמון והוא יצטייר בזרקור חיובי מול מתחריו.
ככל שללקוח קליל להיות בתקשורת, לפיכך יהיה נרחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להגדיל את תדירות ונפח הקליינטורה בכך שביצוע ההזמנה נהיה זמין כל-כך, להגביר את קביעות השיח עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, כמו גם לעזור לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שקיימים שמוצר בצורה של הבאת מעין 'כרוז' דיגיטלי על מסך הטלפון.

נקצר ונאמר: להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. חשוב מאוד לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בעזרתו של מתכנת האפליקצייה בשביל שבוודאות נדע שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
פיתוח אפליקציות איכותי

על איזה דברים מומלץ לעצור ולחשוב בבניית יישומים?

מטרת העל היא לשים דגש על פתרון בעיה שיש בחברה. יישומים שיכולים למצוא פתרון לנקודת חולשה , לדוגמה להעניק אפשרות לקונה לעשות יותר פעולות בזמן מועט יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במשאבים, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולתת לעסק אימג' שאומרת 'קידמה' מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים זאת עם מענה לצורכי המשתמש באופן מקצועי, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כרווחיות ביותר בטווח הרחוק. על העסק או הארגון להצביע על מה בדיוק צריך היישום להוציא לפועל, זאת ע"פ הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי ראויה, רצוי לתור אחר בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים לתשאל אתכם איך הינכם עושים עסקים כיום. המתכנתים חייבים להקשות קושייות על החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במצב בו מתאפשר, מומלץ לשאול את הצוות אם ביכולתם לחשוף בפניכם דוגמית של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי השיטה בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון חייב להיות שמיש ועדכני עבור הציבור. השיטה הראויה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת לבדוק האם הוא נותן טוב' מהותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן תמידי. במידה והלקוח מייחס ליישומון מעמד של ככלי אהוב עליו, אין שאלה – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה אשלם כדי לקבל אפליקציה עבור ארגון מזערי באיזור ראשון לציון?

הסבר בעייתי לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים משתנים ותלויות מאוד בהדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. הכנת יישומון בלתי מורכב עם עסק מוכר יעלה בדר"כ בסביבות – 17,000 ש"ח10000 יישומים יותר מסובכים אמנם, יתומחרו במספרים רציניים יותר. מפתחים בארגון עם שנים בתחום יכול רוב הזמן להשיב לכם עלות מוערכת בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף של לפתח את היישומון לחברה שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה שהסיבה שעליה לפתור קושי מהותי בעסק.

לפתח יישומון שמתאים למכשירים שונים זה במילים אחרות לשלם סכומים גבוהים יותר?

בעיקרון, בדרך כלל כן. במקרה ויש לכם צורך אמיתי שהתוצר יעבוד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו iPhone וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדלת של היישומון לעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, אבל רק במקרה שהפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. ביכולתכם להשיג אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

מה בדיוק התשואה הממוצעת בהזמנה של יישומים בשביל חברה זעירה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח כולן מכוסים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לעשות בירור את היישומון, אם הוא ממזער את מספר הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, / לחתוך שימוש מיותר בתכונות המוצר ב-10 אחוזים כהדגמה. בבדיקת הכדאיות, ראוי להתייחס בכובד ראש אל הפעולות השוטפות שמהוות את ההוצאה לאותה תקופת זמן, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון עתיד בראשון לציון למזער.

כשהיישומון הושלם, באיזו שיטה יש למזמין האפליקציה לדחוף אותה לשוק ולצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי עמוד ברשת. יצא ומדובר ביישומי נייטיב, אשר אפשר להוריד אצל ארכיון היישומים הייעודית (App Store הוא דוגמה קלאסית), נכון לבחון קצת את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. כתוספת, ישנה האופציה להכריז על השקת היישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ובסיועם של המחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, יש להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולפרסמם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

מתי חובה באופן כללי בראשון לציון והסביבה לעדכן את היישומים שרכשו?

גם כאן, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. אם היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות רצוי לעדכן כל תקופה של 12 חודשים לערך. ע"מ להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כגון אייפון ו-Android,

אז יישומון למעשה הכרחי לחברות, לא משנה מה?

במקרה שהחברה לא מצליחה להצביע על אתגר בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, רצוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואף על-פי כן, שיחה אצל צוות פיתוח, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

דברים שראוי ליזם הנבון להרהר בהם כאשר הנושא הוא בניית יישומון

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר בצורה מהותית הרגלים שהעסק כבר מאמץ. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף הרשת שבבעלותם שהמון פעמים לא עושות את העבודה באנדרואיד או באייפון. זו דוגמה למתי צריך להיכנס ההיישומון לנייד – הנגשת האופציה לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל חברות. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר "אמאזון" הפך את הדו-שיח של המשתמשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומים לבעלי תאגידים בראשון לציון- בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת ישיבה והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו. פיתוח אפליקציות איכותי

About the author