פיתוח אפליקציות אירועים

הכנת אפליקציות למקום עבודה בראשון לציון וכל אשר צריך לדעת

פיתוח אפליקציות לעסקים מכל גודל בראשון לציון

יצירת אפליקציה לתאגידים קטנים וגדולים: תרבות הצריכה זה לא עניין בלעדי לתקפותנו, ועם זאת, פריצת הרשת שסייעה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק הרחיבה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל גדלים מכובדים מאוד. יותר ויותר אנשים מכל ארץ קונים עוד ועוד קניות ועזרה ע"פ הרצונות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. כמובן, שתגובת השוק בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – יותר ויותר מנהלים מסכימים שראוי לבנות אפליקציות לעסקים שבבעלותם. מנהלים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהזמנת יישומון על-מנת לספק נוחות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אולם, האם מדובר במעשה שכדאי שנעשה?

בדברים שלפניכם ננתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה מתבקש על מנת להגיע להזמנת יישומים לחברות ואיך בדיוק יישומון לסלולרי יש בו לסייע להצלחת השירות שלכם? הנגשה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לנהל מערכת יחסים מול הנהלת העסק הופכת לחובה. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות נגיש מהטלפון של הצרכן וכאשר ההתקשרות מתבצעת בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, נוצרת תקשורת קבועה ומאיר על עצמו ניצוצות של קירבה ומשפחתיות , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
ככל שללקוח ישנה האופציה הקלה להיות במגע, מן ההיגיון שגם יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות מסוגלים להעלות את גודל ותכיפות הרכישות מפני שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להעלות את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח מערכת יחסים, באותו מעמד כדאי לעזור למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה אפשרויות שיש במוצר דרך הצגה של נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה בצג מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל מדובר בעניין שולי. חשוב מאוד לבחון את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בעזרתו של המפתח של היישומון וזאת כדי להבטיח שהאפליקציה יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
פיתוח אפליקציות אירועים

לאיזה נושאים רצוי לתת את הדעת בעיצוב יישומון?

חלק הארי של הפיתוח הוא התבייתות על לפתור אישיו שישנו בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות לתת אפשרות ללקוח לבצע פעולות רבות יותר בזמן המועט ביותר, יעילות שימוש בתכונות המוצר, למזער בזבזנות של המוצר עצמו ולהעניק לחברה Image (תמונה) חזקה ורצינית לעיני צרכנים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, דרך טיפול בצורכי המשתמש באופן טוב יותר כל אלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד צריכים לדעת בדיוק מה צריך האפליקציה לבצע, ופה נכנס כמובן רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, חשוב מאוד לעשות מאמץ באיתור בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים להציג בפני החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו מתאפשר, חשוב מאוד לפנות אל המתכנתים בבקשה להביא לכם לראות מבנה ראשוני של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

כיצד בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שמפורסמים חדשים לבקרים?

1 הוא פשוט מאוד: שעל האפליקציה להיות שמיש ועדכני עבור הקונים. השיטה הנכונה להיות רגועים שהיישומון לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת לוודא שהוא נותן רווחה מהותית לאלו אשר בחרו להוריד אותו ובאופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. יצא והלקוח רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שום ספק שהוא ישוב וייעזר בו.

מה המחיר של לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן ?בראשון לציון

הסבר לא פשוט לקושייה מסובכת. התמחורים משתנות והגורם הכי קריטי הוא במה היישומון עוסק. השקה אישית של יישומון פשוטה יחסית עם ארגון ותיק ומומלץ יעלה פלוס מינוס סביב 8,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומונים מורכבות יותר יחסית, עתידים לעלות כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק שיש לו ותק יכול בדר"כ להשיב לכם עלות מוערכת לאחר מפגש קצר יחסית. מחירון תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר אתגר רציני העסק.

שאלה: התאמת האפליקציה לסוגי מכשירים רבים זה בעצם אומר לשלם סכומים רציניים יותר?

Long story short: התשובה חיובית רוב הזמן. במקרה והכרחי עבורכם שהיישומון יפעל במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כגון iOS ואנדרואיד, לא נגזים אם נאמר שמה שאתם צריכים לעשות זה להזמין יישומון אינטרנט (Web application) ולא נטיב. שימוש בקונסטרקציית Web היא המפתח איתו היישומון יעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זה במידה והיישומון נבנה ועוצב ברמה גבוהה, כאמור. לחצו כאן כדי לקבל אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות במאמרים הבאים:

מהם אחוזי הרווח הסופי, פלוס מינוס, ברכישת יישומים בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במידה ועלות פיתוח האפליקציה עושים את דרכם חזרה אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם לא קשה לבצע חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את מספר הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ואף להפחית בזבזנות של שירות המוצע ב-18 אחוזים בתור דוגמה. בחישוב ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), כדאי להתייחס בכובד ראש אל האלמנטים שמרכיבים את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלהם, שהיישומון עתיד בראשון לציון והסביבה להוריד.

כאשר היישומון הושלם, באיזו שיטה כדאי למזמין השירות לעשות שיווק לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה להשקת יישומים זה על-ידי דף ברשת. במידה ובנינו אפליקציית ניטיב, אותו אפשרי לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בדף היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), מומלץ להכיר בטעימה קלה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. בנוסף, ניתן לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ובסיועם של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, יש לחשוב על אפשרות צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהכניס אותם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל איזו תקופת זמן מומלץ באופן כללי בראשון לציון והסביבה לערוך חידוש של היישומון שרכשו?

אף פה, תשובתנו נעוצה במטרת היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על פיתוח יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה חובה לערוך חידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. במטרה להיות מסונכרנים עם ההתפתחויות של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה מתאימה לכל תאגיד?

במידה והחברה נכשלת בלהתמקד על בעיות במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, חובהלוותר לגמרי על יישומון. ואע"פ כן, שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים שיש למזמין היישומון להקדיש להם מחשבה כאשר הנושא הוא עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות אופציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שלהם שלעיתים קרובות לא עושות את העבודה בסמארטפון. עכשיו צריך להיכנס היישומון – הנגשה של האופציה לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon הפך את ההתקשרות של קהל הצרכנים איתו לדבר קל ופשוט נורא. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומים לתאגידים בראשון לציון – להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, צרו עימנו קשר עוד היום. פיתוח אפליקציות אירועים

About the author