פיתוח אפליקציות בחינם

פיתוח יישומים לבתי עסק בראשון לציון וכל השאלות הנפוצות

פיתוח אפליקציות לבתי עסק קטנים וגדולים בראשון לציון

בניית אפליקציות לבתי עסק מכל סוג: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית לשנים האחרונות, אמנם פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא שום ספק הגדילה את עולם הצרכנות להיבטים אדירים. עוד ועוד בני אדם בעולם קונים עוד ועוד דברים ומידע על-פי הצרכים שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, שהתגובה של עולם הסחר בחיים לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנכ"לים עושים את הצעד להזמין אפליקציות למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית אשר בהכנת יישומים ע"מ לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ועם זאת, האם מדובר במעשה מחוכם?

בדף זה נענה על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ להכנת אפליקציה לחברות ואיך יישומון Mobile יש בו לעזור לשירות שאתם מציעים? מתן אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק עם הזמן נהייה עניין הכרחי. כאשר "המוצר" והצוות מצוי בנייד של הצרכן וכאשר ישנה אינטראקציה על-ידי מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתפתחת תחושת ביטחון והוא יואר עם אור מיוחד וטוב , זה כמובן בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם למשתמש קל יותר להיות במגע, על-פי כך יהיה רחב יותר המחזור העסקי. יישומים לחברה יש בהם להגדיל את תדירות ונפח הקליינטורה בגלל שלבצע רכישה הפך לכה זמין, להעלות את קביעות השיח עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותה נשימה ניתן לעזור לקליינט שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב אפשרויות שבית העסק נותן על-ידי הנגשת טקסט (או תמונות) ענייני על מסך מכשיר הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה לבחון בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים צעד צעד עם מפתח האפליקציות ע"מ להבטיח שהאפליקציה יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
פיתוח אפליקציות בחינם

למה חשוב מאוד לעצור ולחשוב בייצור יישום?

המפתח הוא התבייתות על לפתור אישיו שקשורה לעסק. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לתקלה , זה יכול להיות להעניק אופציה ללקוח לבצע דברים רבים יותר בזמן קצר יותר, לבצע שימוש יעיל ונכון במוצר עצמו, שימור של תכונות המוצר ולשקף תמונה שמצהירה 'קידמה' לעיני צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, כמובן יד ביד עם מענה לצורכי המשתמש באופן מהיר, מוכיחות את עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר זמן לא ארוך במיוחד. על העסק או הארגון לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, זאת על-פי רזי המקצוע, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, חובה לעשות מאמץ בהשגת מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים לתשאל אתכם איך הינכם מריצים את הפעולות העסקיות נכון לעכשיו. המפתחים אמורים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם ניתן, חשוב מאוד לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם דוגמית של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יטבע בים היישומים שיוצאים בכל יום?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שעל האפליקציה להיות שימושי ומעודכן בשביל הצרכנים. השיטה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שיוצאים כל הזמן היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא נותן טוב' מהותי למשתמש באופן שעתי אפילו אם צריך. במקרה והציבור מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מהי העלות של לפתח אפליקציה לעסק קטן בעיר ראשון לציון?

מענה מסובך לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים משתנים ותלויות מאוד בבמה היישומון עוסק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון "טריוויאלי" עם ארגון ותיק ומומלץ יתומחר בערך בסביבות 8,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים מורכבות יותר יחסית, הולכים לעלות יותר כסף. עסק רציני ושיש לו ותק אמור להיות מסוגל לספק לך מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. מחירון השקה אישית של היישומון לארגון שלכם אמור משקפת נאמנה את שהוא אכן פותר אתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה למעשה אומר לשלם מחירים גבוהים יותר?

Long story short: אכן, בדר"כ. במקרה ויש לכם נחיצות אמיתית שהאפליקציה תפעל על יותר מפלטפורמה אחת, כמו iPhone וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא נטיב. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, זאת אם הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ברמה גבוהה, כאמור. כאן תוכלו לקבל מושגים נוספים – ידע בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים במאמרים הבאים:

כמה סך הכל הרווח, פחות או יותר, על ההשקעה אפליקציה לעסק קטן?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח של היישומון חוזרת לבעלים שלה בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם פשוט נורא לבדוק את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין לחתוך שימוש מיותר באמצעים ב-15% וזו רק ההתחלה. בחישוב כמה הדברים כדאיים, חכם יהיה לקחת בחשבון את המספרים שמשפיעים על מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלא תהיה, אשר בכוונת האפליקציה בעיר ראשון לציון להפחית.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזה אופן רצוי לבעל עסק קטן לבצע שיווק לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה לשווק אפליקציה היא באתר אינטרנט. בסיטואציה בה אנחנו מתדיינים על יישומי Native, אותו אפשר להטמיע בטלפון בקטלוג היישומים הבלעדי (גוגל פליי למשל), הכרחי לחקור בזעיר אנפין את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף, נוכל להכריז על השקת היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או בסיוע אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, כדאי לקחת בחשבון צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיעם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן מומלץ בקירוב בראשון לציון לחדש את האפליקציה שלהם?

בהתאם להסברים הקודמים, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של תכליתו של היישומון הזה. במקרה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים מסוג אחר רצוי לבצע רענון וחידוש בערך אחת לשנה. נעשה זאת במטרה להיות מותאמים להשינויים בתוך המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון iPhone וגלקסי,

אז יישומון למעשה טוב לכל תאגיד?

במצב בו העסק כושל לשים אצבע על קושי בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, הכרחילוותר לגמרי על יישומון. אך שיח כן אצל מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא קושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר יש ליזם החכם לשקול כאשר מדברים על לפתח יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שיכולות לשפר משמעותית הרגלי עבודה שליליים שיש לעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף ששייך להם שבדר"כ אינן מתפקדות בכלל בדפדפן של הנייד. עכשיו יש צורך בהיישומון לסמארטפון – לשדרג את היכולת לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל תאגידים. זו אגב הסיבה לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את ההתקשרות של הצרכן איתו לדבר מובן ופשוט ממש. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לחברות בראשון לציון – להתייעצות עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו. פיתוח אפליקציות בחינם

About the author