פיתוח אפליקציות בישראל

פיתוח אפליקציה לחברות בראשון לציון ומה חשוב שתדע

בניית אפליקציות לתאגידים לכל מטרה ועניין בעיר ראשון לציון

בניית אפליקציות לחברות בכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים לשנים האחרונות, אבל רשת האינטרנט שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית פרסה את תרבויות השפע והקנייה למימדים מדהימים. יותר ויותר אנשים מכל מדינה קונים עוד ועוד פריטים ועזרה ע"פ גחמותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. בכך, תגובת השוק לעולם לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של מנכ"לים הגיעו למסקנה שנכון ליצור אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מתחילים להבין את הרווח שבבניית אפליקציות ע"מ לספק חוויית קנייה חיובית ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. והאמנם, האם זה בעצם מעשה שמומלץ לנו לעשות?

בשורות הבאות נדון בשאלת השאלות: מה צריך עבור פיתוח יישומון לעסקים וכיצד יישומון לסלולרי יש בו לקדם את ההעסק שלכם? איפשור לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, תקשור מול מפתחי המוצר עם הזמן נהייה עניין מאסט. כשהעסק נגיש מהטלפון של צורך המוצר וכאשר ישנה אינטראקציה ע"י התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, הוא בונה תחושה של ביטחון והוא יואר עם אור מיוחד וטוב אל מול העסקים שהתחרו בו עד עתה.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן מתאפשר בלי קושי להיות במגע, באותו אופן גם יהיה פעיל יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להעלות את נפחן וגודלן של הקליינטורה על ידי כך שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, להגביר את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותו מעמד כדאי לתת מענה לקליינט להפיק תועלת מירבית מה אופציות שיש בשירות שמוצע דרך הצגת נתונים ענייניים במסכו של מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא לבחון את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של בונה האפליקצייה ע"מ שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
פיתוח אפליקציות בישראל

מהם הדברים שאליהם חשוב מאוד לתת מחשבה ב'הנדסת' יישומון?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא לשים דגש על לפתור תקלה שישנו בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לקושי , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הקונה לעשות יותר דברים בזמן מועט יותר, נכונות ויעילות שימוש בזמן, שימור תכונות המוצר ולשקף תמונה מקצועית יותר עבור משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, דרך מענה לרצונות המשתמש באופן מסור, מוכיחות את עצמן כרווחיות ביותר בהסתכלות ארוכת טווח. על העסק או הארגון זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישום, בהתבסס על הצורך של השוק, כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מוצלחת, חובה לתור אחר מתכנת עם ותק רב שקשוב לצרכיך ורצונותיך. חברת הפיתוח אמורה להפנות אליכם שאלות כיצד אתה מבצע דברים כיום. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים לתשאל את החברה בנוגע לרצונות שלה אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו אופציה, כדאי לפנות אל המתכנתים בבקשה לחשוף בפניכם רפליקה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך מובטח למזמין שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יתמסמס בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן?

חוק השיטה הנכונה להבטיח שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון שהוא נותן ערך אמיתי ללקוח באופן יומיומי. במקרה והקונה חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, ההמשך צפוי – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה עולה לבנות יישומון בשביל חברה קטנה בראשון לציון?

מענה לא פשוט לקושייה בעייתית. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות ותלויים באופן משמעותי בהדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. תכנות והשקת יישומון לא בעייתי כל-כך ע"י עסק רציני יעלה פחות או יותר בין 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת אמנם, יעלו יותר מזומנים. עסק מנוסה , לא צריך להיות לו קושי לספק לך הצעה לתשלום בתום דיון של כשעה וחצי. מחיר בניית היישומון לעסק לשקף היטב את זה שהוא אכן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יתומחר בסכומים גבוהים יותר?

בעיקרון, כן, רוב הזמן. יצא ואכן נחוץ לך שהיישומון יפעל במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון וגלקסי, ייתכן מאוד שמה שאתם צריכים לעשות זה לפתח אפליקציית אינטרנט (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זאת אם היישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם לקבל מושגים נוספים – הסברים על השוני שקיים במכשירים השונים בדפים אלה:

כמה סה"כ הרווח נטו, בהערכה גסה, בקניית פיתוח יישומון בהזמנה אישית בשביל ארגון שאינו גדול?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במצב בו עלויות הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. קל יחסית לברר את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את משך הזמן הנצרך לביצוע פעולה ב-20%, או להפחית שימוש מיותר בתכונות המוצר בעשרה אחוזים למשל. בחישוב הרווחיות, ראוי לא להשאיר בצד את הגורמים שמהווים את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, באופן ישיר ועקיף, אשר בכוונת האפליקציה בראשון לציון למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כאשר היישומון הושלם, איך כדאי לבעל עסק קטן לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום של יישומון זה על-ידי דף ברשת. אם אנחנו מתעסקים ביישומי נייטיב, אותו אתם יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי במאגר היישומים הייעודית (אפ סטור, לדוגמה), יש לבדוק מעט את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כתוספת, אתם יכולים להמליץ על היישומון ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לשיווק שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון יש לתת את הדעת על צילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסם אותם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי ראוי פחות או יותר בראשון לציון לחדש את היישומון?

אף פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. יצא והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר נכון יהיה לחדש כל 12 חודשים בהערכה גסה. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , לדוגמה אייפון וגלקסי,

האם אפליקציה כדאי לכל תאגיד?

יצא והארגון לא מצליח לשים פוקוס על בעיה עסקית שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, כדאילא למהר עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, לדבר עם חברת פיתוח אפליקציות זו אולי אפשרות לשים לב לבעיות במוצר שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שנכון יהיה ליזם הנבון לשקול כאשר הנושא הוא פיתוח אפליקציות

אל תשכחו כי יש פונקציות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה רבה תכונות שיש לחברה. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שלהם שרוב הזמן אינן פעולות כלל ועיקר בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. כאן בדיוק נקבל סיוע מהיישומון הייעודי – העלאה ברמה של היכולת לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. ד"א זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את הדו-שיח של קהל הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומים לעסקים בראשון לציון – לקבלת ייעוץ, מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו מסרון עכשיו. פיתוח אפליקציות בישראל

About the author