פיתוח אפליקציות ותוכנה

יצירת אפליקציות לעסקים בעיר ראשון לציון , כל הידע ההכרחי

הכנת אפליקציות לעסקים קטנים וגדולים בראשון לציון

פיתוח יישומים לתאגידים מכל סוג: תרבויות השפע והקנייה זה לא ייחודי למאה ה-21, אולם פריצת המרשתת שעזרה לכל סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ותרומתה לאת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק גרמה לטפיחה של הרגלי הקניות הבלתי פוסקות להיבטים עצומים. בני אדם רבים יותר ויותר בגלובוס משיגים עוד ועוד חפצים וידע ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. כמובן, שתגובת השוק לעולם לא תאחר להגיע – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי עסקים מגיעים למסקנה שצריך לבנות אפליקציות לעסק שלהם. מנכ"לים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב אשר בהזמנת יישומון על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואף על-פי כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה נחוץ?

בטקסט שלפניכם ניתן מענה למה שכולם רוצים לדעת: מה הכרחי עבור הכנת אפליקציות לעסקים ובאיזו דרך יישומון Mobile יש בו לקדם את החברה שלכם? הנגשה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד קשר טכנולוגי עם החברה עם הזמן נהייה עניין קריטי. כשהצוות זמין מהנייד של הקונה או המשתמש ובעת שיש דו-שיח ע"י התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, נוצרת תחושה של ביטחון והוא יצטייר באור הזרקורים, לטובה, , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחרים.
אם לקונה פשוט להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יתרחב סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות מסוגלים להגדיל את תדירות ונפח הקליינטורה על ידי כך שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, להעלות את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותו מעמד תוכלו להעניק סיוע לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב מוצרים והשירותים שקיימים שמוצר דרך פרסום אינפורמציה עניינית בצגו של מכשיר האנדרואיד או האייפון.

נקצר ונאמר: אפליקציה לעסק בלבד היא לא העיקר. כדאי לבחון את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם מתכנת היישומים ע"מ להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
פיתוח אפליקציות ותוכנה

למה רצוי להתייחס בתכנות יישום?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שישנו בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה כמו להעניק אופציה ללקוח לבצע פעולות רבות יותר במינימום דקות, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, שימור של המוצר עצמו ולהעניק מוניטין או תמונת מצב רצינית וחזקה עבור צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ומתוך טיפול ברצון הלקוח באופן טוב יותר גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמכניסות מאוד בטווח הרחוק. החברה או התאגיד צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, וכאן נכנס כאמור הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מוצלחת, נכון למצוא מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורה לחקור' אתכם באיזה אופן הינכם מריצים את המוצר בימים אלה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים להציג לחברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם מתאפשר, חכם יהיה לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם רפליקה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהזמין לא ייבלע בתוך שלל היישומים שיוצאים כל הזמן?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון אמור להיות שמיש ועדכני עבור הצרכנים. השיטה הנכונה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבדוק האם הוא משרת ומביא יתרון מהותי ללקוח ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן שעתי אפילו אם צריך. יצא והקונה מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה עולה לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן באיזור ראשון לציון?

תשובה מורכבת לקושייה בעייתית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ותלויים באופן משמעותי בכמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. לפתח יישומון לא מורכב כל-כך עם עסק חזק בתחום יעלה בערך סביב 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים שהם יותר מסובכים אולם, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם הרבה יותר. מפתחים בתאגיד עם ניסיון , לא צריך להיות לו קושי לספק לך עלות מוערכת בתום מפגש של 60-120 דקות. תעריף של לפתח את היישומון לחברה שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן פותר אתגר רציני העסק.

שאלה: התאמת האפליקציה לפלטפורמות מרובות ידרוש מבעל חברה לשלם מחירים גבוהים יותר?

בקצרה, בדרך כלל כן. במקרה שיש לכם צורך אמיתי שמה שאתם מקבלים יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כגון iOS ואנדרואיד, לא תהיה הגזמה להגיד שהדבר הנכון לעשות יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון WEB ולא יישומון מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדלת של היישומון לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. ניתן להבין פרטים על ההבדלים שישנו במכשירים השונים בלינקים הבאים:

מהם אחוזי התשואה הממוצעת אם נזמין יישומון בהזמנה אישית בשביל חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במצב בו מחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם זו אינה בעיה לבחון אם האפליקציה מפחיתה את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ו/או למזער שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-18% וזו רק ההתחלה. בבירורים על ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), חובה לבדוק גם את האלמנטים שמרכיבים את תשלומים מצד החברה, בכל צורה שלהם, שהיישומון אמור בראשון לציון והסביבה לגמד.

כאשר היישומון הושלם, איך חכם יהיה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לבצע שיווק לקונים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לשווק אפליקציה היא דרך עמוד ברשת. במידה ובנינו יישומי נייטיב, אותו ביכולתכם להטמיע בטלפון בדף היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), יש לבחון טיפה את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם השקת היישומון לחנות. יחד עם זאת, נוכל להכריז על השקת היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בעזרה של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לסוג היישומון, ראוי לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעביר אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר כדאי בערך בראשון לציון לערוך חידוש של האפליקציה שלהם?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שלכם. יצא ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים שתכליתם שונה הכרחי לרענן לפחות פעם בשנה. זאת בשביל להיות מסונכרנים עם שינויי הגרסה של מערכות ההפעלה של המכשירים , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

אז יישומון למעשה הכרחי לחברות, לא משנה מה?

בסיטואציה בה העסק כושל לשים פוקוס על אתגר במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, רצוילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אבל לשוחח עם חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

עניינים שמומלץ למזמין היישומון לשקול כשחושבים על פיתוח אפליקציות

אל תשכחו כי יש פונקציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור באופן מהותי הרגלי עבודה שליליים שבית העסק לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין בתוך האתר שלהם שרוב הזמן לא מתפקדות בכלל בנייד. כאן בדיוק יש צורך בהיישומון לנייד – העלאה ברמה של היכולת לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את הדו-שיח של הלקוח עמה לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. הכנת יישומים לחברות בראשון לציון – ליעוץ מקצועי, קביעת ישיבה והצעות נוחות, דברו איתנו עכשיו. פיתוח אפליקציות ותוכנה

About the author