פיתוח אפליקציות חיפה

יצירת יישומים לתאגידים בראשון לציון ומה חשוב שתדע

בניית יישומים לארגונים קטנים וגדולים בראשון לציון

הכנת יישומים לחברות מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית לזמן הזה, ועם זאת, רשת האינטרנט אשר הניעה עוצמתית את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות הגדילה את הצרכנות המאסיבית אל גדלים מכובדים מאוד. יותר ויותר אנשים מכל הגלובוס רוכשים עוד ועוד קניות וידע ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. ודאי שהשוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של מנכ"לים מתחילים להזמין יישומים למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים קולטים אט-אט את הרווח אשר בבניית אפליקציה במטרה לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ועם זאת, האם זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

במאמר הבא נעניק תשובה למה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך לעשות עבור הזמנת אפליקציות לעסקים וכיצד יישומון לסלולרי יש בו לעזור לשירות שאתם מציעים? מתן אפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאלים יכולת תקשורתית מתקדמת עם החברה הופכת למאסט. כאשר "המוצר" והצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של צורך המוצר ובעת שמתקיים דו-שיח באופן של מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נרקמת תחושת אמון ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, בהשוואה למתחרים.
ככל שללקוח נגיש לתקשר, כמובן שגם יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות בהחלט יכולים להעלות את גודלן ונפחן של הקניות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, למנף את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, רצוי גם על הדרך להעניק סיוע לקונה להפיק תועלת מירבית מה אפשרויות שקיימים בשירות המוצע ע"י פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה בצגו של מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, אפליקציה לעסק בלבד היא לא העיקר. חכם יהיה לאבחן את רצונותיו של בעל החברה בסיוע של מפתח האפליקציות כדי להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
פיתוח אפליקציות חיפה

על איזה נושאים כדאי לתת מחשבה בהכנת אפליקציות?

המפתח הוא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור בעיות שקשורה לעסק. יישומים שיכולים למצוא פתרון לתקלה , למשל להעניק אפשרות לקונה לעשות יותר פעולות בזמן קצר יותר, נכונות ויעילות שימוש במוצר עצמו, שימור שירות המוצע ולתת לציבור תמונה שמצהירה 'קידמה' עבור קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ע"י מענה לצורכי הלקוח באופן יעיל, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כאפיק רווחי מאוד בטווח הרחוק. מטרת התאגיד או החברה להצביע על מה בדיוק צריך היישומון להציא לפועל, ופה נכנס כמובן הצורך של השוק, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי מוצלחת, מומלץ לאתר מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המפתחים צריכים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו שיטה הינכם מריצים את עסק כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם לתשאל את החברה בנוגע לצרכים שלה והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. במצב בו ניתן, מומלץ לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי השיטה בה מובטח למזמין שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יטבע בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון אמור להיות עדכני ושמיש למען הקונים. האופן בו הכי כדאי להיות רגועים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים היישומים שיוצאים כל הזמן היא להיות בטוחים שהוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו לאלו שהתקינו אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה תמידי. במידה והצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שאלה – הוא ישוב להיעזר בו.

מה המחירון עבור לרכוש אפליקציה בשביל חברה קטנה בראשון לציון?

הסבר לא פשוט לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה דינאמיים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. לפתח יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסק רציני יעלה פחות או יותר באיזור 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. אפליקציות בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת יעלו מספרים גבוהים יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם ותק יכול בדרך כלל להעניק לכם מחיר כמעט סופי בתום מפגש של 60-120 דקות. מחירון עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן פותר אתגר המותי בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות רבות (כמו iOS, Android) ידרוש מבעל חברה לשלם מחירים גבוהים יותר?

בקצרה, בדרך כלל כן. יצא ויש לכם נחיצות אמיתית שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בהרבה מערכות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון WEB ולא נטיב. שיטת ווב היא הדלת של היישומון לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק במצב בו האפליקציה מעוצבת על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ניתן לקבל מושגים נוספים – ידע בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בקישורים הבאים:

כמה סה"כ הרווח הסופי, פלוס מינוס, בהזמנת יישומון לאנדרואיד או לאייפון עבור ארגון זעיר?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח כולם מכוסים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם לא בעיה לעשות חישוב אם האפליקציה מפחיתה את משך הזמן הנצרך לביצוע פעולה ב-20%, / לצמצם שימוש מיותר באמצעים בעשרה אחוז למשל. כשנחשב את כמה הדברים משתלמים, מומלץ להתחשב גם בכלשלל החשבונות, יחד עם ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, אשר בכוונת האפליקציה באיזור ראשון לציון להפחית.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה הכרחי לרוכש השירות לדחוף' אותה לקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה עם עמוד ברשת. במצב בו אנחנו מתעסקים ביישומי נייטיב, אותה ניתן להשיג אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי (Google Play בתור דוגמה), יש לשים תחת זכוכית מגדלת קצת את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. גם כן, נוכל להמליץ על היישומון ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, כדאי לחשב את היתרונות שיהיו בצילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיעם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי רצוי בקירוב בראשון לציון לבצע חידוש של היישומון?

גם כאן, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכליתו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על לייצר אפליקציה כזו. יישומים מסוג אחר חכם יהיה לערוך חידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. זאת בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים בתוך הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , למשל אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

שאלה: יישומון חובה לכל סוגי העסקים?

במידה והחברה נכשלת בלהצביע על קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חכם יהיהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אמנם התייעצות עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

עניינים שראוי למנהל הנבון להגות בהם כאשר הנושא הוא בניית יישומון

אל תשכחו כי קיימות פונקציות ברשת שאיתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלים שליליים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף שבבעלותם שיותר מדי פעמים לא מתפקדות בכלל בדפדפן של הנייד. למעשה פה נקבל סיוע מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – להנגיש את היכולת לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין ארגונים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר Amazon שינה את ההתקשרות של הגולשים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומים לחברות בראשון לציון – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו מייל עכשיו. פיתוח אפליקציות חיפה

About the author