פיתוח אפליקציות ל- iphone 6

בניית אפליקציות לתאגידים בעיר ראשון לציון , כל הידע ההכרחי

בניית אפליקציות לחברות מכל סוג בראשון לציון והסביבה

פיתוח אפליקציה למקום עבודה לכל מטרה ועניין: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אינה ייחודית לזמננו, אך המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שסייעה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק הרחיבה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לאופקים רחבי ידיים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מדינה מזמינים עוד ועוד פריטים ועזרה על-פי הדרישות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. על ידי כך, התגובה של הסוחרים לעולם לא מגיעה באיחור – יותר ויותר נותני שירות מסכימים שצריך להכין יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים הבינו כבר את הרווח שבהזמנת אפליקציה על-מנת לעשות טוב ונוח לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). והאמנם, זה מעשה מומלץ?

במאמר הבא נדון בהשאלה הגדולה: מה נדרש עבור בניית אפליקציה לעסק ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לקדם את השירות שאתם מציעים? מתן אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, יכולת תקשורתית מתקדמת מול הנהלת העסק הופכת לחובה. כשהצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הלקוח וכשהוא בא במגע עמו בצורת הודעות SMS וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נוצרת תקשורת קבועה והוא יואר עם אור ייחודי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
ככל שללקוח מתאפשר בלי קושי לתקשר, ודאי שגם יטפח המחזור העסקי. יישומים לחברה בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וכמות השילומים בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, לחזק את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותו מעמד תוכלו לעזור למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אפשרויות שבית העסק נותן בצורה של הבאת אינפורמציה עניינית על מסך הטלפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל מדובר בעניין שולי. מומלץ מאוד לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצדו של בונה היישומים ע"מ שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
פיתוח אפליקציות ל- iphone 6

על איזה דברים חשוב מאוד לתת מחשבה ביצירת יישום?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על הלקוח, כמו פתרון בעיה שקיים בשירות. יישומים שמצליחים לפתור בעיות כמו לתת אפשרות ללקוח לסיים את העניינים שלו בזמן המועט ביותר, נכונות ויעילות שימוש בתכונות המוצר, שימור של תכונות המוצר ולהציג תדמית עניינית ורצינית לעיני קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. כמובן יד ביד עם שירות לקוחות טוב יותר כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה נבונה בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום לעשות, בהתבסס על הידע המקצועי וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. להשגת התוצאות הכי נכונה, חכם יהיה לאתר מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים להפנות אליכם קושיות באיזה אופן הינכם מריצים את המוצר בעת הזו. המתכנתים מוכרחים לחקור' את החברה שנוגעות למטרותיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם מתאפשר, חשוב מאוד לשאול את הצוות אם ביכולתם להראות לכם רפליקה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן מובטח לאדם שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יתמסמס בתוך הכמות האדירה של היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון צריך שיהיה לו רלוונטיות מספקת למשתמשים. הגישה הנכונה להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבדוק שהיא מעניקה יתרון רציני כלשהו לאלו אשר בחרו להוריד אותו על בסיס יומיומי. בסיטואציה בה הציבור מייחס ליישומון מעמד של תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה עולה לתכנת יישומון בשביל ארגון שאינו גדול ?בראשון לציון

תשובה מורכבת לקושייה בעייתית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה לא קבועים ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מבנה ומורכבות היישומון. השקה אישית של יישומון "טריוויאלי" ע"י עסק רציני יעלה פלוס מינוס בין 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם לא פשוטים כל-כך אולם, עומדים לעלות מספרים רציניים יותר. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה צריך להחזיר לכם תשובה עם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בתום מפגש של 60-120 דקות. תמחור עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברה שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן פותר קושי מהותי בעסק.

לפתח יישומון שמתאים למערכות הפעלה מגוונות , משמעות הדבר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בפשטות: התשובה חיובית רוב הזמן. במצב בו יש לכם צורך אמיתי שמה שאתם מקבלים יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שהדבר הנכון לעשות יהיה לפתח אפליקציית ווב (רשת) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטת ווב היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה שהיישומון נבנה ועוצב היטב, כאמור. אפשר להשיג פרטים על ההבדלים שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בלינקים הבאים:

כמה יוצאת הרווח, בערך, בהזמנה של יישומון Web בשביל ארגון שאינו גדול?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה ומחירי הפיתוח כולם מקבלים כיסוי באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם לא קשה לעשות חישוב אם האפליקציה מפחיתה את כמות השניות או הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, ולחלופין לחתוך שימוש לא חכם בהמוצר עצמו ב-13% לדוגמה. בבירור כמה הדברים כדאיים, חובה לקחת בחשבון את האלמנטים שמרכיבים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, באופן ישיר ועקיף, שעומד היישומון בראשון לציון להמעיט.

כשהיישומון כבר עומד, באיזו צורה רצוי למזמין האפליקציה להוציא אותה לאוויר העולם ולמשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום של יישומון זה עם עמוד ברשת. בסיטואציה בה אנחנו מתדיינים על יישומון מסוג Native, אשר אתם יכולים להוריד בארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), מומלץ לשים תחת זכוכית מגדלת טיפה את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, אפשר לחלק המלצות על היישומון ע"י לוח תפוצה, ולקבל עזרה מהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון כדאי לקחת בחשבון הכנת סרטונים שיווקיים והעלתם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל איזו תקופת זמן יש לבעלים של החברה בראשון לציון והסביבה לבצע רענון וחידוש של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. במקרה ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות חכם יהיה לרענן לפחות פעם בשנה. בשביל להיות מסונכרנים עם העדכונים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל אייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שהכרחי לחברה בכל מצב?

במקרה והעסק כושל להתמקד על בעיות בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חכם יהיהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. עם זאת, התייעצות עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים אשר ראוי למזמין היישומון להקדיש להם מחשבה כשחושבים על הכנת יישומון

בזמננו אנו קיימות פונקציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור באופן רציני הרגלי עבודה שבית העסק לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין באתר האינטרנט ששייך להם שבחצי מהפעמים לא עובדות בכלל בסמארטפון. ממש פה נקבל עזרה מהיישומון – לשדרג את היכולת לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל אצל תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר "אמאזון" שינה את השיחה של קהל הצרכנים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לתאגידים בראשון לציון – לשיחה עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו e-mail עכשיו. פיתוח אפליקציות ל- iphone 6

About the author