פיתוח אפליקציות ל- iphone 7

בניית יישומים לארגונים בעיר ראשון לציון , כל הידע ההכרחי

פיתוח אפליקציות לארגונים מכל גודל בראשון לציון והסביבה

יצירת אפליקציות למקום עבודה מכל גודל: תרבות הצריכה אינה ייחודית לזמן הזה, עם זאת, פריצת הרשת שסייעה לתהליך הגלובליזציה וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט גרמה לטפיחה של תרבויות השפע והקנייה לאופקים רחבי ידיים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל העולם רוכשים עוד ועוד חפצים ועזרה ע"פ הרצונות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי עסקים הגיעו למסקנה שנכון ליצור יישומים למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנכ"לים הבינו כבר את הטוב אשר בפיתוח יישומון בשביל לעשות טוב ונוח לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואף על-פי כן, האם זה באמת דבר חכם?

בטקסט שלפניכם נעניק תשובה להשאלה שכולם שואלים: מה נדרש עבור הזמנת אפליקציה לחברות וכיצד יישומון לסלולרי מסוגל לסייע להצלחת ההעסק שלכם? מתן אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד יכולת תקשורתית מתקדמת מול הצוות עם הזמן נהייה עניין קריטי. כשהעסק מצוי בנייד של הצרכן וכשישנה אינטראקציה על-ידי מסרונים ועדכונים שוטפים, מתפתחת תחושת ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור ייחודי בהשוואה למתחרים.
אם לקליינט קל יותר לבוא באינטראקציה, כך יטפח המחזור העסקי. אפליקציות בהחלט יכולים להעלות את גודל ותכיפות הקניות בכך שביצוע ההזמנה נהיה כזה קל, להגדיל את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות ניתן גם לסייע ללקוח להפיק תועלת מירבית מה אופציות שקיימים בשירות המוצע דרך הצגת מידע רלוונטי ועדכני במסכו של הטלפון.

בפשטות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל מדובר בעניין שולי. מומלץ מאוד לאבחן את כל מטרות העסק לצדו של המפתח של היישומון על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
פיתוח אפליקציות ל- iphone 7

על איזה דברים הכרחי לעצור ולחשוב בייצור אפליקציות?

מטרת העל היא לשים דגש על לפתור עניין שיש במוצר. יישומים שיכולים לפתור בעיות , לדוגמה להעניק אופציה ללקוח לגמור עם העניינים שלו בדקות מעטות יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בתכונות המוצר, לתת ידע על שימוש חכם באמצעים ולהציג תדמית חזקה ואמינה לעיני קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם טיפול בצורכי המשתמש באופן מהיר, מוכיחות את עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר זמן לא ארוך במיוחד. מטרת התאגיד או החברה זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישום לעשות, ופה נכנס כמובן רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי ראויה, מומלץ לתור אחר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המתכנתים אמורים לשאול אותך כיצד הינכם מנהלים את העסק כעת, ללא אפליקציה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לצרכיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידת האפשר, ראוי לבוא בבקשה למתכנתים להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

איך יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייבלע בתוך שלל היישומים שנמצאים כעת?

חוק הדרך לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בשפע היישומים שיש בימינו היא לסקור אותו אם הוא מספק שימוש מהותי ללקוח ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. במצב בו המשתמש מייחס ליישומון מעמד של דבר שמקל לו על החיים, אין שאלה – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה אשלם כדי לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה בראשון לציון והסביבה?

מענה מסובך לשאלה מורכבת. התמחורים בתנועה מתמדת ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. הכנת יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק רציני מחירו יהיה בסביבות – 17,000 ש"ח10000 יישומונים לא פשוטים כל-כך עם זאת, יעלו הרבה יותר. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה צריך לספק לך מחיר מוערך בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תעריף פיתוח אפליקציה לעסק משקפת נאמנה את שהוא כן מספק מענה עבור בעיה עסקית אמיתית.

לפתח יישומון שמתאים לפלטפורמות מרובות , משמעות הדבר לשלם מחירים גבוהים יותר?

Long story short: התשובה חיובית בדרך כלל. אם זה חובה מבחינתכם שהיישומון יפעל בהרבה מערכות, כמו iPhone וגלקסי, הגיוני לומר שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. הגישה הזו היא הדלת של היישומון לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק במקרה שהאפליקציה מעוצבת ע"י צוות מנוסה, כאמור. אתם מוזמנים ללמוד עוד הסברים על השוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים הבאים:

כמה יוצאת הרווח, בערך, אם נזמין אפליקציה לעסק קטן?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. יצא ועלויות הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם פשוט נורא לברר אם היישומון מצליח להקטין את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ולחלופין להפחית שימוש מיותר במשאבים ב-16% לדוגמה. כשנחשב את הרווחיות, חובה לא להשאיר בצד את כל החשבונות למיניהם, פלוס ההוצאה לאותה תקופת זמן, באופן ישיר ועקיף, שאמור היישומון באיזור ראשון לציון להפחית.

כשאפליקציה מוכנה, איך רצוי למזמין היישומון להביא אותה אל לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

השיטה הכי טובה לקידום של יישומון זה עם דף ברשת. יצא והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון Native, אשר לקוחות יכולים להכניס אל הטלפון אך ורק מחנות האפליקציות הבלעדי (App Store בתור דוגמה), כדאי לחקור בטעימה קלה את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, אפשר לקדם את האפליקציה ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בעזרה של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון כדאי להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהכניס אותם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל כמה זמן נכון יהיה לבעלי עסקים בראשון לציון והסביבה לערוך חידוש של היישומון?

אפילו פה, תשובתנו נעוצה בתכלית היישומון הרלוונטי. בסיטואציה בה היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות חובה לבצע חידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. ע"מ להתעדכן ולהיטמע היטב בההתפתחויות של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כגון אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

אז יישומון למעשה מתאימה לכל סוגי העסקים?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לאתר אתגר במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, חובהלא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, התייעצות עם חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שרצוי לבעלי עסקים להקדיש להם מחשבה כשחושבים על לפתח יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פונקציות באינטרנט שיכולות לשפר באופן כבד-משקל הרגלי עבודה שליליים שהעסק כבר מאמץ. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין בתוך האתר שלהם שהמון פעמים לא פועלות כלל בדפדפן של הנייד. זו דוגמה למתי נסתייע ביישומון הייעודי – העלאה ברמה של האופציה לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל בין ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את ההתקשרות של קהל הקונים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. בניית יישומים לחברות בראשון לציון – ליעוץ מקצועי, קביעת מפגש והצעה לעלות, צרו עימנו קשר עוד היום. פיתוח אפליקציות ל- iphone 7

About the author