פיתוח אפליקציות ל- iphone book

יצירת אפליקציות לבתי עסק בראשון לציון וכל המידע ההכרחי

בניית יישומים לבתי עסק קטנים וגדולים בראשון לציון והסביבה

הכנת אפליקציות לעסקים בכל גודל: תרבות הצריכה אינה ייחודית לתקופה זו, אבל רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק גרמה לטפיחה של הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים שלא יעלו על הדעת. יותר ויותר אנשים מכל מקום דורשים עוד ועוד פריטים ומידע לפי רצונותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בכך, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי מקומות עבודה בוחרים לפתח יישומון למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנכ"לים מתחילים להבין את התועלת שבהכנת יישומון בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אולם, זה מעשה נבון?

בשורות הבאות נעניק תשובה לשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה הכרחי עבור הכנת יישומים לעסק ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לקדם את המוצר שלכם? מתן אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד תקשור מול הנהלת העסק עם הזמנה הופך לקריטי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות זמין מהנייד של הקליינט וכשהוא בא במגע עמו על-ידי התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, הוא בונה תחושת ביטחון והוא יצטייר באור הזרקורים, לטובה, , והדברים אמורים בניגוד מוחלט לחברות המתחרות.
אם לקליינט קל יותר לנהל דו-שיח, באותה צורה יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יוכלות להגביר את כמות ותכיפות התשלומים ע"י זה שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותה הזדמנות ניתן גם להעניק סיוע לקונה להפיק תועלת מירבית מה אופציות שהעסק מציע ע"י הצגת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על מסך הפלאפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד אך בטח לא הדבר הכי חשוב. מומלץ מאוד לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, צעד צעד עם מתכנת האפליקצייה על-מנת שנהיה 100% בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
פיתוח אפליקציות ל- iphone book

לאיזה מוקדים הכרחי לתת את הדעת בעיצוב יישומון?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור קושי שישנו במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לקושי כגון להקל על הלקוח לגמור את ענייניו בזמן מועט יותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בתכונות המוצר, למזער בזבזנות של שירות המוצע ולתת לציבור תמונה עניינית ורצינית עבור צרכנים קיימים ופוטנציאליים ע"י מענה לרצונות המשתמש באופן יעיל, מוכיחות את עצמן כהשקעה נבונה בהיבט ארוך טווח. על העסק או הארגון לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, זאת ע"פ הדרישה המקצועית, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי טובה, הכרחי לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזה אופן הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים להקשות קושייות על החברה שנוגעות למטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זה אופציונלי, חובה לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לחשוף בפניכם גרסה ראשונית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזו דרך מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון חייב שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען המשתמשים. האופן בו הכי כדאי לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות העצומה של היישומים שמוצעים היום היא לבדוק שהוא מספק ומעניק יתרון משמעותי לאלו שהתקינו אותו על בסיס שעתי אפילו אם צריך. במקרה והמשתמש מתייחס ליישומון כאל כלי-עזר שימושי, אין שאלה – הוא יחזור וישתמש בה.

מה המחיר של לפתח יישומון עבור ארגון זעיר בעיר ראשון לציון?

תשובה מורכבת לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים כל הזמן בתנועה והגורם הקריטי ביותר הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. לפתח יישומון בלתי מורכב ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר פלוס מינוס סביב 9,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר יחסית, יתומחרו במספרים רציניים יותר. מפתחים בתאגיד מנוסה יכול בדר"כ לדאוג לכם למיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחיר של לפתח את היישומון לחברה שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן פותר אתגר רציני בחברה.

האם פיתוח עבור מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים יותר?

בעיקרון, בדרך כלל כן. בסיטואציה בה אכן נחוץ לך שהיישומון יעבוד במכשירים שונים, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שהמעשה החכם יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון WEB ולא יישומון מסוג Native. הגישה הזו היא הדלת של היישומון לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק במקרה שהפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. לחצו כאן כדי למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, ברכישה של אפליקציה עבור ארגון זעיר?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. יצא ומחירי הפיתוח כולם שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. קל יחסית לבחון את היישומון, אם הוא מוריד את הזמן הדרוש לבצע רכישה ב-15%, / לחתוך בזבוז שירות המוצע ב-12 אחוזים וזו רק ההתחלה. כשנחשב את צורך בהזמנה, יש להתייחס בכובד ראש אל כל הפעולות הקבועות שמהוות את ה"הפסדים" של החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון מתכוון בראשון לציון והסביבה להוריד.

כאשר היישומון הושלם, איך הכרחי לבעל עסק קטן לדחוף אותה לשוק ולקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה להשקת יישומון זה ע"י עמוד ברשת. במצב בו הדיון הוא על אפליקציית ניטיב, אשר אפשר להוריד בקטלוג היישומים הייעודית (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), חכם יהיה לסקור טיפה את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. כתוספת, תוכלו לקדם את האפליקציה ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולחלופין בעזרה של אלו שאחראים על המכירות בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון חובה להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעלות אותו אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

מתי חכם יהיה למנהלים באיזור ראשון לציון לבצע עדכון של היישומים שרכשו?

בהתאם להסברים הקודמים, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. במקרה שהיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים שתכליתם שונה רצוי לערוך עדכון כל 12 חודשים פלוס-מינוס. בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל ההתפתחויות של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כאנדרואיד ואפל.

אז יישומון למעשה הכרחי לחברות, לא משנה מה?

במקרה שהתאגיד לא מצליח לשים פוקוס על בעיות בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, רצוילא למהר עם פיתוח יישומון. אמנם שיח כן אצל חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

נושאים אשר נכון יהיה למזמין היישומון לחשוב עליהם כאשר העיסוק הוא בניית יישומון

צריך לזכור כי יש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן כבד-משקל הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה בתוך האתר שבניהולם שבחצי מהפעמים לא עובדות בכלל באנדרואיד או באייפון. למעשה פה נקבל סיוע מהיישומון – להעלות ברמה את היכולת להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את ה"דו-שיח" של קהל הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מתאים גם לכם. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון ליזמים בראשון לציון – להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. פיתוח אפליקציות ל- iphone book

About the author