פיתוח אפליקציות ל- iphone emoji

בניית אפליקציה לבתי עסק בעיר ראשון לציון וכל אשר צריך לדעת

יצירת אפליקציות לארגונים מכל גודל בראשון לציון

הכנת יישומים לעסקים לכלל המטרות האפשריות: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא דבר בלעדי לזמן הזה, אמנם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר הניעה עוצמתית את תהליך הגלובליזציה ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי צל של ספק הרחיבה את עולם הצרכנות אל אופקים אדירים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל הגלובוס קונים עוד ועוד פריטים וחומר מכל סוג לפי גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. על ידי כך, התגובה של עולם הסחר בחיים לא מגיעה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי מקומות עבודה מגיעים למסקנה שצריך לבנות אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את התועלת שבבניית אפליקציות על-מנת לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואע"פ כן, האם הצעד הזה שמומלץ לנו לעשות?

בפסקאות הבאות נפתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה נדרש להכנת אפליקציה לארגונים ובאיזו דרך יישומון Mobile יש ביכולתו למנף את ההעסק שלכם? נתינת אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לבצע דיאלוג מתקדם מול צוות העסק עם הזמן נהייה עניין קריטי. כשה"מוצר" מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר הלה מתקשר איתו על-ידי התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת תחושת ביטחון והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב אל מול מתחרים.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן פשוט לתקשר, באותה צורה יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים יוכלות להגביר את תכיפות וכמות הרכישות בגלל שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, למנף את קביעות התקשורת עם המשתמש ולבנות אמון, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אפשרויות שבית העסק נותן בצורה של הבאת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה בצגו של הסמארטפון.

בקיצור, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. מומלץ מאוד לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של המפתח של היישומון ע"מ שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
פיתוח אפליקציות ל- iphone emoji

למה חובה לתת את הדעת בבניית אפליקציות?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על הלקוח, כמו לפתור עניין שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמצליחים לפתור עניין , זה יכול להיות לאפשר למשתמש להספיק יותר במינימום דקות, לבצע שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולהציג תדמית חזקה ואמינה לעיני קונים , הן הנמצאים והן העתידיים, דרך מענה לצורכי הלקוח באופן מהיר, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כאפיק רווחי מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד צריכים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישומון, וזאת על סמך הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי רווחית, חשוב מאוד שיהיה לנו יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. חברת הפיתוח מטרתם לשאול אותך באיזה אופן הינכם מריצים את עסק כעת, ללא אפליקציה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון צריכים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לצרכיה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם ניתן, כדאי לשאול את הצוות אם ביכולתם להראות לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי השיטה בה מובטח למזמין שהאפליקציה שלו לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שיוצאים כל הזמן?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון צריך להיות שימושי ומעודכן למען הציבור. האופן בו הכי כדאי להיות רגועים שהיישומון לא יילך לאיבוד בשפע היישומים שיוצאים כל הזמן היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק שימוש מהותי למי שבחר להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. במידה והקונה מייחס ליישומון מעמד של דבר שמקל לו על החיים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להיעזר בו.

מהי העלות של לקבל יישומון בשביל ארגון שאינו גדול ?בראשון לציון

מענה לא פשוט לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ותלויות מאוד במבנה ומורכבות היישומון. הכנת יישומון שאינו בעייתי כ"כ עם עסק חזק בתחום יעלה פחות או יותר באיזור 10 אלף שח עד 18 אלף שח. אפליקציות מורכבות יותר עם זאת, תעלנה כסף רב יותר. מפתחים בתאגיד עם פז"מ בתחום צריך להחזיר לכם תשובה עם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בתום מפגש של 60-120 דקות. עלות תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מספק מענה עבור קושי מהותי בעסק.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות הפעלה שונות זה במילים אחרות לשלם עוד כסף?

בפשטות: כמעט תמיד כן. במצב בו אכן נחוץ לך שמה ששילמתם עבורו יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, אבל רק במקרה והיישומון עוצב ונבנה ע"י צוות מנוסה, כאמור. אתם יכולים לקבל ידע בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות במאמרים הבאים:

במספרים: מה הרווח נטו, בהערכה גסה, ברכישת יישומון ייעודי עבור חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. אם מחירי הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם פשוט נורא לעשות בירור אם היישומון מצליח להקטין את מס' הדקות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, ו/או לחתוך שימוש לא יעיל בשירות המוצע ב-15% וזו רק ההתחלה. בסקירת הכדאיות, חשוב מאוד לא לשכוח את הפעולות השוטפות שמהוות את ,"הפסדי" החברה בכל צורה שלהם, שהיישומון עתיד בראשון לציון והסביבה למזער.

כאשר היישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה חובה לבעל עסק קטן לדחוף' אותה למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום של יישומון זה באתר אינטרנט. יצא והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג Native, אותו אפשר להוריד בארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), חכם יהיה לחקור מעט את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף לכך, ישנה האופציה להמליץ על היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולקבל עזרה ממוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי אופיו של היישומון, חובה לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל כמה זמן רצוי לבעלים של החברה בראשון לציון לבצע עדכון של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובתנו נעוצה במטרת היישומון שאתם רוצים. במידה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות חכם יהיה לבצע רענון וחידוש בערך אחת לשנה. על-מנת שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל התפתחויותיהן של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כאייפון ו-Android,

שאלה: יישומון טוב לכל בית עסק?

במקרה והעסק כושל לזהות בעיה עסקית שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, מומלץלוותר לגמרי על יישומון. עם זאת, שיח כן אצל צוות פיתוח, זו דרך מוכרת למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

עניינים שחכם יהיה למנהל הנבון לתת עליהם את הדעת לפני שמתחילים עם השקה אישית של יישומון

חשוב להבין שיש אופציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור בצורה מהותית הרגלים שליליים שבית העסק לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר שבבעלותם שיותר מדי פעמים אינן מתפקדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. זו דוגמה למתי יש הכרח בהיישומון לסמארטפון – שדרוג האופציה לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל תאגידים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את השיח של קהל הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומון לחברות בראשון לציון – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, מפגש והצעות אטרקטיביות, צרו עימנו קשר עוד היום. פיתוח אפליקציות ל- iphone emoji

About the author