פיתוח אפליקציות ל- iphone game

יצירת אפליקציה לתאגידים בראשון לציון וכל מה שאתם אמורים לדעת

פיתוח אפליקציה לחברות מכל גודל בראשון לציון

הכנת אפליקציה למקום עבודה קטנים וגדולים: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי למאה ה-21, ואע"פ כן, רשת האינטרנט שעזרה לכל הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק גרמה לטפיחה של הצרכנות המאסיבית למימדים שלא יעלו על הדעת. היום המון בני-אדם בגלובוס צורכים יותר ויותר חפצים וטיפולים על-פי הצרכים שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. על ידי כך, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – יותר ויותר נותני שירות מסכימים שצריך לפתח יישומים לעסק שלהם. בעלי עסקים מתחילים להבין את הטוב שבהזמנת יישומון בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, האם מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בעמוד זה נדון בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה צריך לעשות על מנת להגיע להזמנת אפליקציות לעסקים וכיצד יישומון לסלולרי יש בו לעזור לארגון שלך? מתן אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לנהל מערכת יחסים מול הנהלת העסק הופכת למנדטורי. כשהצוות נגיש מהטלפון של המשתמש / לקוח וכאשר ההתקשרות נעשית ע"י התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, צומחת תחושת ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) לעומת ההעסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם לקליינט פשוט לבוא באינטראקציה, כמובן שגם יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק יש בהם להעלות את תכיפות וכמות התשלומים בכך שביצוע ההזמנה נהיה נוח כ"כ, להגביר את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות ניתן גם לסייע ללקוח שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אפשרויות שיש בשירות שמוצע דרך הצגה של טקסט (או תמונות) ענייני על צג מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל זה נושא שולי. חשוב מאוד לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיוע של מפתח האפליקציות בשביל שלא יהיו טעויות והיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
פיתוח אפליקציות ל- iphone game

למה חכם יהיה לעצור ולחשוב בייצור אפליקציה?

חלק הארי של הפיתוח הוא התבייתות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לקושי , למשל להעניק אפשרות ללקוח לעשות יותר פעולות בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל במשאבים, לצמצם בזבוז משאבים ולהעניק לחברה Image (תמונה) אמינה וחזקה לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ומתוך מענה לרצונות המשתמש באופן ראוי, מוכיחות את עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון לעשות, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי מתאימה, חשוב מאוד לתור אחר בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המפתחים אמורים לתשאל אתכם באיזו צורה הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם בעת הזו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים להקשות קושייות על החברה על הצרכים האמיתיים שלה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זה אופציונלי, חובה לשאול את הצוות אם ביכולתם לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

באיזה אופן מובטח לאדם שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

1 הוא פשוט מאוד: שחובתו של היישומון להיות עדכני ושמיש למען המשתמשים. הגישה הנכונה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייעלם בשפע היישומים שמוצעים היום היא לבחון האם היא מעניקה רווחה מסוימת למי שבחר להוריד אותו ובאופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה הציבור חש שזה יישומון שהוא ככלי אהוב עליו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מהי העלות של לרכוש אפליקציה בשביל חברה קטנה ?בראשון לציון

הסבר בעייתי לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה סוג ואופי האפליקציה. הכנת יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק רציני יעלה בדר"כ באיזור 10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומונים לא פשוטים כל-כך אמנם, תעלנה מספרים רציניים יותר. צוות מפתחי אפליקציות מנוסה , לא צריך להיות לו קושי להשיב לכם הצעת עלות אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תמחור תכנות והשקת היישומון לחברה שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר המותי בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות הפעלה שונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, כן, רוב הזמן. במקרה ויש לכם נחיצות אמיתית שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אייפון וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה הנ"ל היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זה במקרה ועיצוב היישומון התבצע על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי לקבל מושגים נוספים – מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים האלה:

במספרים: מה הרווח הסופי, פלוס מינוס, בקניית פיתוח יישומון בשביל חברה זעירה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במקרה ועלות פיתוח האפליקציה עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לבצע בדיקה האם היישומון ממזער את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, ולחלופין להקטין שימוש מיותר במשאבים בעשרה אחוז למשל. בחישוב הרווח העתידי, רצוי לקחת בחשבון את כל הפעולות הקבועות שמהוות את ה"הפסדים" של החברה, באופן ישיר ועקיף, שעתיד היישומון בעיר ראשון לציון להוריד.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזה אופן חכם יהיה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לשווק אותה למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומים זה על-ידי עמוד ברשת. במצב בו פיתחנו אפליקציית ניטיב, אותו אתם יכולים להטמיע בטלפון בדף היישומים הרשמי (Google Play בתור דוגמה), כדאי להכיר מעט את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם היישומון יושק לחנות. במקביל, תוכלו להכריז על השקת היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולחלופין בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, חובה להכניס את האופציה של צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיע אותם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר כדאי לבעלים של החברה בעיר ראשון לציון לבצע חידוש של היישומון?

גם כאן, תשובתנו נעוצה בתכלית היישומון הרלוונטי. במידה והיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בנייה של יישומון כזה. מינים שונים של יישומים מומלץ לחדש כל 12 חודשים פחות או יותר. על-מנת להיות בסנכרון מושלם עם שינויי הגרסה של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון מומלץ לחברות, לא משנה מה?

במידה והחברה לא מצליחה להתמקד על אתגר במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, כדאילוותר על רעיון של יישומון כרגע. אך לדבר עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

דברים אשר כדאי למזמין היישומון לשקול לפני ההוצאה לפועל של פיתוח אפליקציות

בתקופתנו יש פתרונות ברשת שיכולות לשפר בצורה מהותית הרגלים שליליים שקיימים בעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שהם מנהלים שבדרך-כלל לא פועלות כלל בסמארטפון. כאן בדיוק ניעזר בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – לשדרג את אפשרות ההזמנה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זה, בין היתר, ההסבר לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". האתר הפופולרי שינה את ההתקשרות של המשתמשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לחברות בראשון לציון – לקבלת ייעוץ, שיחה חינם והצעות נוחות, התקשרו אלינו עכשיו. פיתוח אפליקציות ל- iphone game

About the author