פיתוח אפליקציות IOS

יצירת אפליקציה לחברות בראשון לציון וכל אשר צריך לדעת

הכנת אפליקציות למקום עבודה בכל גודל בראשון לציון והסביבה

בניית אפליקציה לבתי עסק קטנים וגדולים: תרבויות השפע והקנייה אינה ייחודית לשנים האחרונות, אמנם רשת האינטרנט אשר הניעה עוצמתית את תהליך הגלובליזציה וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין גרמה לטפיחה של תרבויות השפע והקנייה אל היבטים מדהימים. היום המון בני-אדם מכל יבשת מזמינים עוד ועוד חפצים וידע על-פי הגחמות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. ע"י כך, השוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מגיעה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – נותני שירות מסכימים שצריך לפתח אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות קולטים אט-אט את הרווח שבבניית יישומים ע"מ לעשות חיים קלים למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. עם זאת, האם מדובר במעשה מחוכם?

בשורות הבאות נענה על השאלה שכולם שואלים: מה צריך לעשות עבור בניית אפליקציה לעסקים ובאיזו דרך אפליקציית מובייל יש בו לקדם את המוצר שאתם מציעים? הענקת גישה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי מול הצוות הופכת למנדטורי. כשהצוות קיים ומצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ההתקשרות מתבצעת באופן של התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נבנית תחושה של ביטחון והוא יהיה מצוי באור הזרקורים, לטובה, מול מתחרים.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן פשוט להיות במגע, לפיכך יטפח המחזור העסקי. יישומים לחברה מסוגלים להגדיל את תכיפות וגודל התשלומים בגלל שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, למנף את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות ניתן גם להעניק סיוע למשתמש להפיק תועלת מירבית מה אפשרויות שיש במוצר דרך הצגה של אינפורמציה עניינית בצגו של מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד אך בטח לא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יחד עם בונה האפליקצייה בשביל להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
פיתוח אפליקציות IOS

על איזה נושאים חשוב מאוד לשים לב ביצירת אפליקציות?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא הקלה על הלקוח, כמו לפתור עניין שיש בחברה. יישומים שעניינם למצוא פתרון לקושי , למשל להקל על הלקוח לבצע פעולות רבות יותר תוך דקות ספורות, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, שימור של אמצעים ולתת לעסק תמונה שאומרת 'קידמה' לעיני משתמשים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ומתוך טיפול בצורכי הלקוח באופן נכון, מוכיחות את עצמן כמאוד משתלמות בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה צריכים לדעת בדיוק מה צריך לעשות היישום, בהתבסס על הצורך של השוק, כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי נכונה, ראוי לעשות מאמץ באיתור מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים לתשאל אתכם איך הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם נכון לעכשיו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם ניתן, חשוב מאוד לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם דוגמה כלשהי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהאפליקציה שלו לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון חייב להיות שימושי ומעודכן עבור הצרכנים. הגישה הנכונה להבטיח שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לסקור אותו אם הוא משרת ומביא שימוש מהותי לקונה באופן תמידי. יצא והמשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מכלי-עזר שימושי, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחירון עבור לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי בראשון לציון והסביבה?

מענה בעייתי לקושייה בעייתית. התמחורים לא מקובעים כלל ותלויים באופן משמעותי בסדר גודל מורכבות היישומון. תכנות והשקת יישומון פשוטה יחסית עם עסק חזק בתחום יתומחר פלוס מינוס סביב 7,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים אמנם, עתידים לעלות יותר מזומנים. מפתחים של יישומים בעסק עם ניסיון יכול בדר"כ לתת לכם עלות מוערכת בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף הכנת היישומון לארגון שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן פותר אתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל סוגים רבים של מכשירים זה בעצם אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בפשטות: בדרך כלל כן. יצא וזה מהותי מבחינתכם שמה שאתם מקבלים יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', הגיוני לומר שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון רשת (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה Web application היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק במצב בו האפליקציה מעוצבת כראוי כמובן. הקליקו כדי למצוא מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

מהי הרווח נטו, בערך ברכישה של אפליקציה בשביל חברה זעירה?

זה מאוד תלוי במה בדיוק היישומון עושה. במצב בו עלות פיתוח האפליקציה מכוסים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. קל יחסית לברר אם היישומון מצליח למזער את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין לצמק בזבוז אמצעים ב-15 אחוזים למשל. בבדיקת הכדאיות, נכון לא להתעלם שלל החשבונות, יחד עם ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון מתכוון באיזור ראשון לציון לצמצם.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, באיזו שיטה חובה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף' אותה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומון זה דרך דף ברשת. במידה והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג Native, אותו אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי בארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), כדאי להכיר בטעימה קלה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. יחד עם זאת, ישנה האופציה להמליץ על היישומון דרך רשימת דיוור, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לשיווק שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון מומלץ לחשב את היתרונות שיהיו בעריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעבירם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

מתי וכמה תדיר חכם יהיה פחות או יותר בראשון לציון לבצע רענון וחידוש של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. אם היישומון בנוי רובו סביב מידע, נעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות הכרחי לערוך עדכון בערך כל 12 חודשים. בשביל להיות בסנכרון מושלם עם ההתפתחויות של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כמו אנדרואיד ואפל.

שאלה: יישומון טוב לכל ארגון?

בסיטואציה בה החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להצביע על אתגר במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, רצוילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם שיח כן אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, תסייע לעסק בזיהוי קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נושאים אשר חכם יהיה לבעלי עסקים לתת עליהם את הדעת לפני שמגיעים אל תכנות והשקת יישומון

בתקופתנו קיימות פונקציות ברשת שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית תכונות שבית העסק לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר שבניהולם שבדרך-כלל לא מתפקדות בכלל בנייד. כאן בדיוק נקבל עזרה מההיישומון לסמארטפון – לשדרג את היכולת להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל ארגונים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon שינה את ה'דיבור' של הלקוח עמה לדבר קל ופשוט נורא. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לתאגידים בראשון לציון – להתייעצות, קביעת מפגש והצעה גמישה, שלחו לנו e-mail עכשיו. פיתוח אפליקציות IOS

About the author