פיתוח אפליקציות

יצירת יישומים לתאגידים בראשון לציון , כל הידע ההכרחי

יצירת אפליקציות לעסקים לכלל המטרות האפשריות בראשון לציון והסביבה

הכנת יישומים לתאגידים מכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא עניין בלעדי לתקופה זו, אבל רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, וקידמה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא שום ספק מתחה את עולם הצרכנות אל אופקים שלא יעלו על הדעת. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בכדור הארץ מזמינים עוד ועוד מוצרים וחומר מכל סוג על-פי הצרכים שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי מקומות עבודה עושים את הצעד להזמין אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מתחילים להבין את הרווח שבפיתוח יישומון בשביל להקל על חיי הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואע"פ כן, האם זה באמת דבר חכם?

בדף זה נעניק תשובה לשאלת השאלות: מה נחוץ עבור יצירת אפליקציות לתאגידים ובאיזה אופן יישומון לסלולרי מסוגל לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? הנגשה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לנהל מערכת יחסים מול הנהלת העסק עם הזמנה הופך להכרחי. כשהעסק מצוי וקיים בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ישנה אינטראקציה באופן של התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, מתהווה תחושת אמון והוא יהיה מצוי באור הזרקורים, לטובה, לעומת המתחרים.
אם לקליינט פשוט לנהל דו-שיח, כמובן שגם יתרחב המחזור העסקי. יישומים לבית העסק יש בהם להעלות את נפחן וגודלן של הרכישות מפני שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולבנות אמון, אפשר גם על הדרך לתת מענה לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שקיימים בשירות המוצע ע"י פרסום מעין 'כרוז' דיגיטלי במסך מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד אבל זה נושא שולי. הצעתנו היא לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, יחד עם בונה היישומים במטרה שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
פיתוח אפליקציות

על איזה דברים ראוי לעצור ולחשוב בייצור אפליקציה?

חלק הארי של הפיתוח הוא התבייתות על פתרון בעיה שיש במוצר. יישומים שיכולים למצוא פתרון לאישיו , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה לקונה לגמור עם העניינים שלו בזמן קצר יותר, נכונות ויעילות שימוש בתכונות המוצר, שימור של תכונות המוצר ולתת לעסק תמונה מקצועית יותר לעיני קונים קיימים ופוטנציאליים ומתוך מענה לצורכי המשתמש באופן סבלני, מוכיחות את עצמן בתור השקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, זאת לפי הדרישה המקצועית, בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי נכונה, חשוב מאוד למצוא בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים להפנות אליכם קושיות כיצד הינכם מנהלים את העסק בעת הזו. המפתחים חייבים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לרצונות שלה והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידת האפשר, חכם יהיה לשאול את הצוות אם ביכולתם להציג בפניכם רפליקה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שקיימים עכשיו?

חוק השיטה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייבלע בים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבחון האם הוא מספק רווחה מהותית לאלו שהתקינו אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן שעתי אפילו אם צריך. במקרה והקונה מתייחס ליישומון כאל תוצר שימושי ויעיל עבורו, ההמשך צפוי – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחירון עבור לפתח אפליקציה עבור ארגון זעיר ?בראשון לציון

מענה לא פשוט לקושייה מסובכת. עלויות הפיתוח כל הזמן בתנועה ואחד הגורמים הקריטיים הוא כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. הכנת יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסקים רציניים יתומחר בערך באיזור 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם לא פשוטים כל-כך לעומת זאת יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם הרבה יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם שנים בתחום יכול רוב הזמן להחזיר לכם תשובה עם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בתום מפגש של 60-120 דקות. מחיר עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם אמור להצדיק את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי רציני בחברה.

לפתח יישומון שמיועד לפלטפורמות מרובות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים יותר?

בפשטות: בדרך כלל כן. במצב בו הכרחי לכם שהיישומון יתפקד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', הגיוני לומר שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון רשת (ווב) ולא נטיב. שיטה זו היא הדלת של היישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק במקרה שהיישומון עוצב ונבנה דרך חברה רצינית, מן הסתם. אתם יכולים ללמוד אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים הבאים:

כמה סך הכל הרווח הסופי, פלוס מינוס, על ההשקעה יישומון לעסק קטן?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה ועלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנה הראשונה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם זו אינה בעיה לבצע חישוב אם היישומון מצליח להקטין את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, וזה יכול להיות גם להקטין שימוש מיותר בשירות המוצע בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בסקירה על מידת כמה הדברים כדאיים, חכם יהיה לבדוק גם את המספרים שמייצגים את ה"הפסדים" של החברה, בכל היבט, שעומד היישומון בראשון לציון להפחית.

כאשר היישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה יש למזמין היישומון לתת לה קידום לקונים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומון לשוק זה דרך עמוד ברשת. במקרה ומדובר ביישומון Native, אותו אפשרי לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בדף היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות Google Play), חובה לחקור בטעימה קלה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, ניתן להודיע על השקתו של היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ובסיועם של מחלקת המכירות של העסק. תוך התחשבות בסגנון היישומון ראוי לתת את הדעת על צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיעם באתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

באיזו תדירות הכרחי למנהלים בראשון לציון לחדש את היישומים שרכשו?

גם כאן, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את תכלית היישומון הרלוונטי. במקרה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים שתכליתם שונה ראוי לבצע חידוש בערך אחת לשנה. ע"מ להיות מותאמים להשינויים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כמו אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון מומלץ לכל בית עסק?

במידה והחברה לא מצליחה להתמקד על אתגר בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, מומלץלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם שיח כן אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

עניינים שראוי למנהל הנבון להרהר בהם לפני שמתחילים עם פיתוח אפליקציות

בעידן הטכנולוגי של היום יש פונקציות באינטרנט שיכולות לשפר בצורה רצינית תכונות שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט שלהם שלעיתים קרובות אינן פעולות כלל ועיקר בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. ברגע זה נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – להעלות ברמה את היכולת להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את האינטראקציה של הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומים לארגונים בראשון לציון – ליעוץ מקצועי, מפגש והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו מסרון עכשיו. פיתוח אפליקציות

About the author