מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java questions

בניית יישומים לתאגידים בעיר ראשון לציון וכל אשר צריך לדעת

פיתוח יישומים לחברות מכל גודל בראשון לציון והסביבה

בניית אפליקציות לעסקים לכלל המטרות האפשריות: תרבות הצריכה זה לא דבר בלעדי לשנים האחרונות, ואע"פ כן, רשת האינטרנט שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה להיבטים מדהימים. עוד ועוד בני אדם מכל ארץ מזמינים עוד ועוד חפצים ועזרה על-פי הדרישות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ודאי שהתגובה של הסוחרים לעולם לא באה באיחור – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי מקומות עבודה מתחילים להזמין יישומון לעסקים שבבעלותם. מנכ"לים מבינים לאיטם את הרווח אשר ביצירת אפליקציות על-מנת להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. והאמנם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שכדאי שנעשה?

בשורות הבאות נענה על שאלת השאלות: מה הכרחי במטרה להגיע ליצירת אפליקציה לחברות ומהי הדרך בה יישומון Mobile יש בו לסייע להצלחת המוצר שלכם? מתן אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לנהל מערכת יחסים מול הצוות הופכת לחובה. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות זמין מהנייד של הלקוח וכאשר ישנה אינטראקציה בצורת הודעות SMS ועדכונים שוטפים, נרקמת תקשורת קבועה והוא יואר באור הזרקורים, לטובה, בהשוואה לעסקים המתחרים לו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן נגיש להיות במגע, באותו אופן גם יטפח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים בהחלט יכולים להעלות את כמות ותכיפות הרכישות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להעלות את קביעות השיח עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, רצוי גם על הדרך לעזור למשתמש שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב פיצ'רים שקיימים שמוצר ע"י פרסום אינפורמציה עניינית במסך המכשיר הנייד.

לסיכום ההקדמה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. מומלץ מאוד לבחון את רצונותיו של בעל החברה צעד צעד עם מתכנת היישומים על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java questions

על מה חכם יהיה לעצור ולחשוב ב'הנדסת' אפליקציה?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור עניין שיש בשירות. יישומים שמצליחים לפתור בעיות , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הלקוח לבצע דברים רבים יותר תוך דקות ספורות, לבצע שימוש יעיל ונכון בזמן, להכווין לשימוש נבון בשירות המוצע ויחד עם זאת להקנות תמונה מקצועית יותר לעיני קונים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול ברצון הלקוח באופן מהיר, כל אלה הוכיחו את עצמן כמאוד משתלמות בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה אמורים זה לדעת בוודאות מה אמור לעשות היישומון, זאת לפי הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מתאימה, כדאי שיהיה לנו מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המפתחים אמורים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו שיטה הינכם משיקים את השירות או המוצר בימים אלה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מוכרחים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו מתאפשר, חשוב מאוד לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להראות לכם דוגמית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן מובטח לאדם שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שמפורסמים חדשים לבקרים?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש עבור הלקוחות. הגישה הנכונה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות האדירה של היישומים שמוצעים היום היא לסקור אותו אם הוא נותן רווחה מהותית לאלו שהתקינו אותו על בסיס קבוע. במצב בו הלקוח חש שזה יישומון שהוא תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להיעזר בו.

כמה אשלם כדי לפתח יישומון בשביל חברה זעירה באיזור ראשון לציון?

מענה לא פשוט לקושייה מסובכת. התעריפים דינאמיים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה כמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. בניית יישומון לא מורכב כל-כך אצל עסק עם מוניטין עולה בדרך כלל בין – 19,000 ש"ח10000 אפליקציות יותר מסובכים בהשוואה, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה לספק לך הערכת מחיר בסיום דיון של כשעה וחצי. מחיר השקה אישית של היישומון לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר רציני העסק.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות הפעלה שונות , משמעות הדבר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקצרה, התשובה חיובית רוב הזמן. יצא והכרחי לכם שהתוצר יעבוד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון מסוג ווב (רשת) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שימוש בקונסטרקציית Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במצב בו היישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות מנוסה, כאמור. לחצו כאן כדי ללמוד מידע נוסף על השוני שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח, פחות או יותר, בהזמנה של יישומון לאנדרואיד או לאייפון עבור ארגון מזערי?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במידה ומחירי הפיתוח כולם מוחזרים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם לא קשה לעשות חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ו/או לצמצם בזבזנות של תכונות המוצר ב-19 אחוזים למשל. בחישוב הרווח העתידי, רצוי לא להתעלם כל החשבונות למיניהם, פלוס ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל היבט, שעומד היישומון בעיר ראשון לציון להוריד.

כשהיישומון הושלם, באיזו צורה חכם יהיה לרוכש השירות לדחוף אותה לשוק וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לשווק אפליקציה היא דרך דף ברשת. בסיטואציה בה מדובר ביישומון Native, אותו אתם יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אך ורק מחנות האפליקציות הבלעדי (App Store בתור דוגמה), הכרחי לחקור בטעימה קלה את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. כמו כן, נוכל לשווק את היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או בסיוע אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. לפי סוגו של היישומון, ראוי לקחת בחשבון עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולפרסמם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן כדאי למנהלים באיזור ראשון לציון לבצע עדכון של האפליקציה שלהם?

אף פה, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שלכם. אם היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים שתכליתם שונה כדאי לערוך עדכון לפחות פעם בשנה. במטרה להיות מסונכרנים עם התפתחויותיהן של מערכות ההפעלה של המכשירים כמו אנדרואיד ואפל.

אז יישומון למעשה הכרחי לכל בית עסק?

במצב בו העסק כושל להצביע על בעיות בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, ראוילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אמנם לדבר עם מפתחי יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נושאים שיש למנהל הנבון לתת עליהם את הדעת בטרם מתחילים עם הכנת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלים בעיתיים שיש לחברה. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף ששייך להם שבדר"כ אינן פעולות כלל ועיקר באנדרואיד או באייפון. כאן בדיוק ניעזר באפליקציה – הנגשת האופציות לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אמאזון הפכה את השיח של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומון ליזמים בראשון לציון – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, תיאום פגישה והצעות גמישות, שלחו לנו מייל עכשיו. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java questions

About the author